Antoni Kamiński w połowie lutego objął rolę Associate Creative Director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt, tworząc seniorski team kreatywny z Tomaszem Bujokiem - Creative Director.
Antoni Kamiński ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał w agencjach takich jak VMLY&R, Saatchi & Saatchi, Grey Group Poland czy Leo Burnett. Kamiński współtworzył kampanie między innymi dla marki Danone, BNP Paribas, Fundacji Rak'n'Roll - Wygraj Życie, mBank, Tymbark, Bacardi, Ferrero czy CNN. Jego pomysły kreatywne były wielokrotnie nagradzane w Polsce oraz za granicą statuetkami Cannes Lions International Festival of Creativity, Golden Drum Festival of Creativity, London International Awards, The Gerety Awards, Effie Awards Poland, czy Kyiv International Advertising Festival.
Antoni Kamiński w 180heartbeats jako Associate Creative Director będzie pracował razem z Tomaszem Bujokiem, który z agencją związany jest od blisko czterech lat.
- Poza wybitnymi osiągnięciami kreatywnymi w CV, Antek ma w sobie pozytywną energię, która wspaniale komponuje się naszymi agencyjnymi wartościami. Dobre emocje, utalentowane osobowości i ekscytujące projekty przyciągają 180 ze wzajemnością. Bardzo cieszy nas nowy, acz niezwykle doświadczony team kreatywny, który współtworzą Antek i Tomek. - komentuje Marcin Gaworski CEO & Partner 180heartbeats + Jung v Matt.
Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt