logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Antoni Kamiński dołącza do 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 17.02.2023, przeczytano 905 razy
ilustracja

Antoni Kamiński w połowie lutego objął rolę Associate Creative Director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt, tworząc seniorski team kreatywny z Tomaszem Bujokiem - Creative Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/antoni-kaminski-dolacza-do-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,399012,artykul.html

Antoni Kamiński ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał w agencjach takich jak VMLY&R, Saatchi & Saatchi, Grey Group Poland czy Leo Burnett. Kamiński współtworzył kampanie między innymi dla marki Danone, BNP Paribas, Fundacji Rak'n'Roll - Wygraj Życie, mBank, Tymbark, Bacardi, Ferrero czy CNN. Jego pomysły kreatywne były wielokrotnie nagradzane w Polsce oraz za granicą statuetkami Cannes Lions International Festival of Creativity, Golden Drum Festival of Creativity, London International Awards, The Gerety Awards, Effie Awards Poland, czy Kyiv International Advertising Festival.

Antoni Kamiński w 180heartbeats jako Associate Creative Director będzie pracował razem z Tomaszem Bujokiem, który z agencją związany jest od blisko czterech lat.

- Poza wybitnymi osiągnięciami kreatywnymi w CV, Antek ma w sobie pozytywną energię, która wspaniale komponuje się naszymi agencyjnymi wartościami. Dobre emocje, utalentowane osobowości i ekscytujące projekty przyciągają 180 ze wzajemnością. Bardzo cieszy nas nowy, acz niezwykle doświadczony team kreatywny, który współtworzą Antek i Tomek. - komentuje Marcin Gaworski CEO & Partner 180heartbeats + Jung v Matt.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764