Do zespołu ESL Gaming Polska dołączył Antonino de Gregorio obejmując stanowisko Senior Marketing Managera. Od kwietnia Antonino odpowiada za obszar B2B2C Publisher Activations.
ESL Gaming to największa na świecie firma zajmująca się obszarem esportu. Globalnie organizuje jedne z najważniejszych lig i wydarzeń w całej branży. W Polsce marka ESL Gaming rozpoznawana jest głównie z turnieju ESL Mistrzostw Polski w Counter-Strike: Global Offensive oraz wydarzenia Intel Extreme Masters Katowice, który od 10 lat organizowany jest Spodku.
- Szansa pracy w branży esportu, biorąc pod uwagę tempo w jakim się ona rozwija, jest dla mnie ekscytująca, ale stanowi też nie lada wyzwanie. Wierzę, że pracując z niekwestionowanymi liderami w swojej dziedzinie jesteśmy w stanie naprawdę wiele osiągnąć. Ponadto, na nowym stanowisku będę miał faktyczny wpływ na rozwoju esportu globalnie i w Polsce – komentuje de Gregorio.
Antonino jest ekspertem w zakresie budowania i egzekucji działań marketingowych. W ESL Gaming Polska odpowiada przede wszystkim za obszar B2B2C w zakresie global marketingu i komunikacji. Przez ostatnie 6 lat zajmował pozycje menedżersko-dyrektorskie, gdzie opracowywał, nadzorował i przeprowadzał kampanie medialne, PR, reklamowe oraz oparte na mediach społecznościowych.
Wśród klientów, z którymi przyszło pracować Antonino de Gregorio znajdują się takie marki, jak Coca-Cola, Turner/ Warner, Puls, AMC Networks, Disney, Polpharma, UFC czy też Extreme Sports Channel
Źródło: ESL Gaming Polska