logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Antonino de Gregorio dołącza do zespołu ESL Gaming

  PR 12.05.2022, przeczytano 600 razy

Do zespołu ESL Gaming Polska dołączył Antonino de Gregorio obejmując stanowisko Senior Marketing Managera. Od kwietnia Antonino odpowiada za obszar B2B2C Publisher Activations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/antonino-de-gregorio-dolacza-do-zespolu-esl-gaming,395812,artykul.html

ESL Gaming to największa na świecie firma zajmująca się obszarem esportu. Globalnie organizuje jedne z najważniejszych lig i wydarzeń w całej branży. W Polsce marka ESL Gaming rozpoznawana jest głównie z turnieju ESL Mistrzostw Polski w Counter-Strike: Global Offensive oraz wydarzenia Intel Extreme Masters Katowice, który od 10 lat organizowany jest Spodku.

- Szansa pracy w branży esportu, biorąc pod uwagę tempo w jakim się ona rozwija, jest dla mnie ekscytująca, ale stanowi też nie lada wyzwanie. Wierzę, że pracując z niekwestionowanymi liderami w swojej dziedzinie jesteśmy w stanie naprawdę wiele osiągnąć. Ponadto, na nowym stanowisku będę miał faktyczny wpływ na rozwoju esportu globalnie i w Polsce – komentuje de Gregorio.

Antonino jest ekspertem w zakresie budowania i egzekucji działań marketingowych. W ESL Gaming Polska odpowiada przede wszystkim za obszar B2B2C w zakresie global marketingu i komunikacji. Przez ostatnie 6 lat zajmował pozycje menedżersko-dyrektorskie, gdzie opracowywał, nadzorował i przeprowadzał kampanie medialne, PR, reklamowe oraz oparte na mediach społecznościowych.

Wśród klientów, z którymi przyszło pracować Antonino de Gregorio znajdują się takie marki, jak Coca-Cola, Turner/ Warner, Puls, AMC Networks, Disney, Polpharma, UFC czy też Extreme Sports Channel

Źródło: ESL Gaming Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764