logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Antra: 50 tys. maskotek na 10. Światowe Igrzyska Sportowe

  PR 22.02.2017, przeczytano 541 razy
ilustracjastrzałka

W lipcu tego roku we Wrocławiu odbędą się 10. Światowe Igrzyska Sportowe  - The World Games 2017. To największe multidyscyplinarne wydarzenie w historii Polski, jedna z największych imprez sportowych na świecie. Niemal 3500 zawodników z całego świata stoczy bój o medale w 31 widowiskowych dyscyplinach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/antra%3A-50-tys.-maskotek-na-10.-swiatowe-igrzyska-sportowe,31555,artykul.html

Oficjalnymi maskotkami polskiej edycji The World Games są Jaś i Małgosia, wrocławskie krasnale. Projekt postaci stworzyli uczniowie, a pluszowe wersje sympatycznego duetu wykonała firma Antra Ryszard Polubiec.

Współpraca z Wrocławskim Komitetem Organizacyjnym przy kompleksowej realizacji 50 tysięcy zabawek trwała kilka miesięcy. Profesjonalna organizacja procesu produkcji, wysoki poziom komunikacji oraz staranność wykonania pluszaków sprawiły, że dostarczone maskotki doskonale sprawdzają się jako narzędzie promocji 10. Światowych Igrzysk Sportowych – The World Games 2017

Źródło: Antra

www.antra.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764