logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aoc Porsche Design – stylowe monitory

  PR 25.04.2017, przeczytano 731 razy
ilustracjastrzałka

Firma AOC we współpracy ze Studio F. A. Porsche stworzyła dwa monitory o atrakcyjnym wzornictwie: PDS241 oraz PDS271.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aoc-porsche-design-%E2%80%93-stylowe-monitory,32260,artykul.html

Oba monitory oparto na matrycach IPS o rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli i odświeżaniu 60 Hz. Mniejszy z nich charakteryzuje się przekątną 24 cale, natomiast większy wyposażono w panel o przekątnej wynoszącej 27 cali.

Monitory wykorzystują technologie Low Blue Light oraz Flicker-Free. Pierwsza z nich redukuje ilość potencjalnie niekorzystnego niebieskiego światła. Druga zmniejsza migotanie ekranu poprzez zastosowanie przetwornicy zasilania prądem stałym dla sterowania podświetleniem, zamiast modułu PWM (Pulse With Modulation).

Filozofia przyświecająca tworzeniu PDS241 oraz PDS271 wywodzi się z podejścia Ferdinanda Alexandra Porsche: jeśli przeanalizuje się funkcję przedmiotu, jego forma często staje się oczywista.

Grubość obudowy obu modeli wynosi 5,2 mm. Wygląd monitorów bazuje na bezramkowym projekcie i ciekawie wyglądającej, metalowej stopie. To z niej wychodzą przewody sygnałowe i zasilające monitor. W matrycy nie ma żadnych złączy, aby nie zaburzać jednolitej bryły urządzenia.

– Ekspresyjny kształt nogi monitora podkreśla prostą ideę zintegrowania w niej przewodów. Forma nie tylko służy funkcji, ale poprzez asymetryczny kształt również ją celebruje w elegancki sposób – wyjaśnia Henning Rieseler, kierownik Studio F.A. Porsche Berlin.

Ceny i dostępność:

Sugerowana cena monitora AOC PDS241 wynosi 949 zł brutto, a PDS271 – 1289 zł brutto. Produkty trafią do sprzedaży w czerwcu br.

Gwarancja:

Wszystkie modele monitorów AOC podlegają 3-letniej gwarancji producenta.

Źródło: AOC

www.aoc-europe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764