logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AOpen DE67 i AOpen MP67 ze znakiem Scala Certified

  PR 11.12.2011, przeczytano 3513 razy

AOpen, wiodący światowy dostawca komputerów USFF (ultra-small-form-factor) i rozwiązań digital signage poinformował, że odtwarzacz multimedialny DE67 i mini-komputer MP67 uzyskały certyfikat Scala Certified. Scala jest światowym liderem w zakresie oprogramowania digital signage i komunikacji wizualnej, a także obecnym partnerem AOpen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aopen-de67-i-aopen-mp67-ze-znakiem-scala-certified,14153,artykul.html

Oba urządzenia zbudowano w oparciu o chipset Intel Sandy Bridge i wyposażono w procesory Intel Core i5 oraz Core i7. Zastosowanie technologii Intel WiDi umożliwia bezprzewodowe przesyłanie kontentu w rozdzielczości Full HD do wyświetlacza. Zarówno DE67, jak i MP67 dysponują technologią Intel Active Management Technology 7, która pozwala personelowi IT zdalnie wykrywać i naprawiać awarie, a także chronić system, co obniża wskaźnik TCO. Opcjonalne uchwyty VESA umożliwiają łatwy montaż.

Źródło: SignageInfo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764