logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aparat z wypalarką

   17.05.2002, przeczytano 779 razy

Oferta aparatów cyfrowych Sony rozszerza się o kolejne nowe modele. Tym razem są to CD Mavica MVC-CD250 i MVC-CD400, wyposażone w nagrywarki płyt CD-R/RW o średnicy 8 cm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aparat-z-wypalarka,1014,artykul.html

Taka płyta mieści 156MB danych i jest oczywiście nieporównywalnie tańsza niż karty flash.
Sony MVC-CD250 oferuje rozdzielczość 2 megapiksele. Obiektyw posiada ogniskową odpowiadającą zakresowi 41 mm - 123 mm w aparatach 35 mm. Przesłona regulowana jest w zakresie F 3.8 - 3.9. Wymiary aparatu to 138 x 95 x 101 mm, waga - 490 g. Baterie pozwalają na eykonanie nawet 2400 ujęć.
MVC-CD400 posiada 4-megapikselową matrycę, ogniskową regulowaną w zakresie 34 mm - 102 mm i przesłonę F 2.0-2.5. Wymiary aparatu to 138 x 95 x 101 mm, waga - 490 g. Jedno ładowanie baterii wystarcza na wykonanie do 1800 zdjęć.
Obydwa modele dysponują zoomem optycznym 3x.
W Japonii pojawią się 8 czerwca. Ceny są jeszcze kwestia otwartą, jednak nieoficjalnie mówi się o 550 USD za MVC-CD250 i 780 USD za MVC-CD400.

Źródło informacji: AsiaBizTech

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764