logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aparat z wypalarką

   17.05.2002, przeczytano 770 razy

Oferta aparatów cyfrowych Sony rozszerza się o kolejne nowe modele. Tym razem są to CD Mavica MVC-CD250 i MVC-CD400, wyposażone w nagrywarki płyt CD-R/RW o średnicy 8 cm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aparat-z-wypalarka,1014,artykul.html

Taka płyta mieści 156MB danych i jest oczywiście nieporównywalnie tańsza niż karty flash.
Sony MVC-CD250 oferuje rozdzielczość 2 megapiksele. Obiektyw posiada ogniskową odpowiadającą zakresowi 41 mm - 123 mm w aparatach 35 mm. Przesłona regulowana jest w zakresie F 3.8 - 3.9. Wymiary aparatu to 138 x 95 x 101 mm, waga - 490 g. Baterie pozwalają na eykonanie nawet 2400 ujęć.
MVC-CD400 posiada 4-megapikselową matrycę, ogniskową regulowaną w zakresie 34 mm - 102 mm i przesłonę F 2.0-2.5. Wymiary aparatu to 138 x 95 x 101 mm, waga - 490 g. Jedno ładowanie baterii wystarcza na wykonanie do 1800 zdjęć.
Obydwa modele dysponują zoomem optycznym 3x.
W Japonii pojawią się 8 czerwca. Ceny są jeszcze kwestia otwartą, jednak nieoficjalnie mówi się o 550 USD za MVC-CD250 i 780 USD za MVC-CD400.

Źródło informacji: AsiaBizTech

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764