logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aparat z wypalarką

   17.05.2002, przeczytano 936 razy

Oferta aparatów cyfrowych Sony rozszerza się o kolejne nowe modele. Tym razem są to CD Mavica MVC-CD250 i MVC-CD400, wyposażone w nagrywarki płyt CD-R/RW o średnicy 8 cm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aparat-z-wypalarka,1014,artykul.html

Taka płyta mieści 156MB danych i jest oczywiście nieporównywalnie tańsza niż karty flash.
Sony MVC-CD250 oferuje rozdzielczość 2 megapiksele. Obiektyw posiada ogniskową odpowiadającą zakresowi 41 mm - 123 mm w aparatach 35 mm. Przesłona regulowana jest w zakresie F 3.8 - 3.9. Wymiary aparatu to 138 x 95 x 101 mm, waga - 490 g. Baterie pozwalają na eykonanie nawet 2400 ujęć.
MVC-CD400 posiada 4-megapikselową matrycę, ogniskową regulowaną w zakresie 34 mm - 102 mm i przesłonę F 2.0-2.5. Wymiary aparatu to 138 x 95 x 101 mm, waga - 490 g. Jedno ładowanie baterii wystarcza na wykonanie do 1800 zdjęć.
Obydwa modele dysponują zoomem optycznym 3x.
W Japonii pojawią się 8 czerwca. Ceny są jeszcze kwestia otwartą, jednak nieoficjalnie mówi się o 550 USD za MVC-CD250 i 780 USD za MVC-CD400.

Źródło informacji: AsiaBizTech

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764