logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apel Polskiej Izby Przemysłu Targowego i Komitetu Obrony Branży Targowej do Premiera

  PR 09.06.2021, przeczytano 130 razy

Polska Izba Przemysłu Targowego w dniu 07.06.2021r. wystosowała apel do Premiera Jarosława Gowina.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apel-polskiej-izby-przemyslu-targowego-i-komitetu-obrony-branzy-targowej-do-premiera,391826,artykul.html

Szanowny Panie Premierze,

branża targowa, którą reprezentuje Polska Izba Przemysłu Targowego, doświadcza niezwykle negatywnych konsekwencji związanych z pandemią COVID19. Od ponad 14 miesięcy firmy branży targowej praktycznienie nie działają i wszystko wskazuje na to, że nie powrócą do organizacji imprez targowych przed jesienią br., co oznacza kolejne 3 miesiące przestoju.Wprawdzie branża targowa została odmrożona i teoretycznie od dnia 6 czerwca b.r. targi mogą być organizowane tojednak należypamiętać, iż lato jest okresem martwym dlabranży targowej, a firmy potrzebują co najmniej 3-4 miesięcy, aby przygotować profesjonalną imprezę targową.

W roku 2020 ponad 90% firm branży targowej odnotowało ponad 70%-wy spadek przychodów w stosunku do roku 2019, a o ponad 90% spadku przychodów odnotowało niemal 2 na 5 podmiotów. Dotychczasowa strata branży targowej szacowana jest na 2 mld PLN.

Rosnące z miesiąca na miesiąc straty firm targowych to nie jedyne wyzwanie, z którym muszą się one zmierzyć. Dużą obawą firm targowychjest to, że po odmrożeniu tarów odbudowa popytu sprzed pandemii będzie długim i kosztownym procesem.

W związku z powyższym sektorspotkań i wydarzeń stawia sobienowy priorytet –jak najszybsząodbudowępopytu na targi, spotkania, wydarzenia biznesowe, co pozwoli wrócić do stabilnego rozwoju sprzed pandemii i wyrównać szanse firm targowychi kongresowych na niezwykle konkurencyjnym europejskim rynku spotkań i wydarzeń.

Polska Izba Przemysłu Targowego nie czeka bezczynnie na pomoc rządu, ale próbuje wyjść na przeciw aktualnym potrzebom firm branży spotkań. Przy współpracy z Komitetem Obrony Branży Targowej oraz Stowarzyszeniem Konferencje i Kongresy w Polsce Izba stworzyła koncepcję – sygnalizowanego MRPiT już od lipca 2020 r. – Bonu Targowo-Kongresowego, który stał się również elementem składowym Bonu Solidarnościowego Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (którego PIPT jest członkiem założycielem).

Szanowny Panie Premierze,

w imieniu firm branżytargowej i kongresowej zwracam się do Pana Premiera z apelem o uruchomienie Bonu Targowo-Kongresowego, którego koncepcję załączam do niniejszego maila.

Jednocześniedeklaruję dalszą współpracę przy opracowaniu szczegółów Bonu lub prac nad alternatywnym narzędziempopytowym dla branżyspotkańi wydarzeń.

Z wyrazami szacunku,
Dr Beata Kozyra
Prezes zarządu
Polska Izba przemysłu Targowego

Źródło: Polska Izba Przemysłu Targowego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764