logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apella: Kampania „Takk dla Norwegii” na kolejnych dworcach

  PR 03.11.2017, przeczytano 1053 razy
ilustracja

Kampania Funduszy norweskich i EOG nie zwolniła tempa w ostatnich tygodniach. Po kolorowych wizytach na dworcach w Warszawie i Gdyni, multimedialna scenografia przeniosła się najpierw do Krakowa, a kilka dni później do Wrocławia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apella%3A-kampania-_takk-dla-norwegii_-na-kolejnych-dworcach,34359,artykul.html

Mieszkańcy grodu Kraka, geograficznie najbardziej oddaleni od Norwegii, z dużym zainteresowaniem przyglądali się stoiskowemu miasteczku skandynawskiemu, rozstawionemu w hali Dworca Głównego. Ciekawość szybko przerodziła się w uczestnictwo w zabawie. Podobnie jak w Trójmieście, zrobiono wiele fotografii z monidłami tradycyjnych strojów norweskich i zjedzono mnóstwo muffinek z cukrowymi flagami Islandii, Liechtensteinu, Norwegii oraz Polski.

ilustracjastrzałka

Kilka dni później norweskie miasteczko zainstalowało się na Dworcu Głównym we Wrocławiu. Mieszkańcy miasta oraz podróżni szczególnie upodobali sobie fotobudki i, jak  w pozostałych miastach, monidła. Wiele zabawnych zdjęć udekorowało okna scenograficznych kamienic, chwalono też smak muffinek.

Ten niecodzienny widok na głównych dworach kolejowych Krakowa i Wrocławia był elementem kampanii „TAKK dla Norwegii”, podsumowującej II edycję Funduszy norweskich i EOG w Polsce. Słowo takk w języku norweskim i islandzkim oznacza dziękuję. A dziękować jest za co – podczas wydarzeń można było zapoznać się z efektami wdrażania przykładowych projektów, dofinansowanych w ramach ww. instrumentów wsparcia.

Animatorzy wyjaśniali odwiedzającym stoisko, czym są Fundusze norweskie i EOG, zachęcając do poszerzenia swojej wiedzy również na internetowej stronie eog.gov.pl.

Apella przygotowała i opracowała całą kampanię „Takk dla Norwegii” na zlecenie Ministerstwa Rozwoju. Agencja reklamowa Apella odpowiada za koncepcję i kreację kampanii, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu, planowanie i zakup mediów, prowadzi też na potrzeby projektu biuro prasowe. Z kolei na potrzeby kampanii agencja MyPace opracowała i przygotowała flash mob na dworcach kolejowych oraz konferencję prasową.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

Dodatkowe informacje:

Fundusze norweskie i EOG:
Fundusze norweskie i EOG są formą bezzwrotnej pomocy przyznanej przez Norwegię, Islandię i Liechtenstein Polsce i kilkunastu innym państwom członkowskim UE. Za ich wdrażanie w Polsce odpowiada Ministerstwo Rozwoju.

Pierwsza edycja funduszy realizowana była w latach 2004-2009. Wówczas dla Polski przeznaczono kwotę ponad 528 mln euro. Zrealizowano ponad 1400 pojedynczych projektów i programów.

Obecnie finalizowana jest druga edycja funduszy. Łączna kwota środków na lata 2009-2014 dla Polski to 578,1 mln euro.

Nowa edycja Funduszy norweskich i EOG: 2014-2021
3 maja 2016 r. podpisano porozumienia pomiędzy Islandią, Liechtensteinem i Norwegią a Unią Europejską w sprawie Funduszy norweskich i EOG na okres 2014- 2021. Polska pozostanie największym beneficjentem tych środków – alokacja przewidziana dla naszego kraju to 809,3 mln euro.

W październiku 2017 r. zakończyły się negocjacje dotyczące uruchomienia III edycji Funduszy norweskich i EOG w Polsce. Obecnie finalizowane są bilateralne uzgodnienia z darczyńcami zmierzające do podpisania Memoranda Of Understanding (MoU). Ich podpisanie planowane jest do końca 2017 r.


Pierwsze konkursy w ramach III edycji zostaną ogłoszone po podpisaniu umów na realizację programów w poszczególnych obszarach tematycznych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764