logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apella: Kampania „Takk dla Norwegii” na kolejnych dworcach

  PR 03.11.2017, przeczytano 797 razy
ilustracja

Kampania Funduszy norweskich i EOG nie zwolniła tempa w ostatnich tygodniach. Po kolorowych wizytach na dworcach w Warszawie i Gdyni, multimedialna scenografia przeniosła się najpierw do Krakowa, a kilka dni później do Wrocławia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apella%3A-kampania-_takk-dla-norwegii_-na-kolejnych-dworcach,34359,artykul.html

Mieszkańcy grodu Kraka, geograficznie najbardziej oddaleni od Norwegii, z dużym zainteresowaniem przyglądali się stoiskowemu miasteczku skandynawskiemu, rozstawionemu w hali Dworca Głównego. Ciekawość szybko przerodziła się w uczestnictwo w zabawie. Podobnie jak w Trójmieście, zrobiono wiele fotografii z monidłami tradycyjnych strojów norweskich i zjedzono mnóstwo muffinek z cukrowymi flagami Islandii, Liechtensteinu, Norwegii oraz Polski.

ilustracjastrzałka

Kilka dni później norweskie miasteczko zainstalowało się na Dworcu Głównym we Wrocławiu. Mieszkańcy miasta oraz podróżni szczególnie upodobali sobie fotobudki i, jak  w pozostałych miastach, monidła. Wiele zabawnych zdjęć udekorowało okna scenograficznych kamienic, chwalono też smak muffinek.

Ten niecodzienny widok na głównych dworach kolejowych Krakowa i Wrocławia był elementem kampanii „TAKK dla Norwegii”, podsumowującej II edycję Funduszy norweskich i EOG w Polsce. Słowo takk w języku norweskim i islandzkim oznacza dziękuję. A dziękować jest za co – podczas wydarzeń można było zapoznać się z efektami wdrażania przykładowych projektów, dofinansowanych w ramach ww. instrumentów wsparcia.

Animatorzy wyjaśniali odwiedzającym stoisko, czym są Fundusze norweskie i EOG, zachęcając do poszerzenia swojej wiedzy również na internetowej stronie eog.gov.pl.

Apella przygotowała i opracowała całą kampanię „Takk dla Norwegii” na zlecenie Ministerstwa Rozwoju. Agencja reklamowa Apella odpowiada za koncepcję i kreację kampanii, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu, planowanie i zakup mediów, prowadzi też na potrzeby projektu biuro prasowe. Z kolei na potrzeby kampanii agencja MyPace opracowała i przygotowała flash mob na dworcach kolejowych oraz konferencję prasową.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

Dodatkowe informacje:

Fundusze norweskie i EOG:
Fundusze norweskie i EOG są formą bezzwrotnej pomocy przyznanej przez Norwegię, Islandię i Liechtenstein Polsce i kilkunastu innym państwom członkowskim UE. Za ich wdrażanie w Polsce odpowiada Ministerstwo Rozwoju.

Pierwsza edycja funduszy realizowana była w latach 2004-2009. Wówczas dla Polski przeznaczono kwotę ponad 528 mln euro. Zrealizowano ponad 1400 pojedynczych projektów i programów.

Obecnie finalizowana jest druga edycja funduszy. Łączna kwota środków na lata 2009-2014 dla Polski to 578,1 mln euro.

Nowa edycja Funduszy norweskich i EOG: 2014-2021
3 maja 2016 r. podpisano porozumienia pomiędzy Islandią, Liechtensteinem i Norwegią a Unią Europejską w sprawie Funduszy norweskich i EOG na okres 2014- 2021. Polska pozostanie największym beneficjentem tych środków – alokacja przewidziana dla naszego kraju to 809,3 mln euro.

W październiku 2017 r. zakończyły się negocjacje dotyczące uruchomienia III edycji Funduszy norweskich i EOG w Polsce. Obecnie finalizowane są bilateralne uzgodnienia z darczyńcami zmierzające do podpisania Memoranda Of Understanding (MoU). Ich podpisanie planowane jest do końca 2017 r.


Pierwsze konkursy w ramach III edycji zostaną ogłoszone po podpisaniu umów na realizację programów w poszczególnych obszarach tematycznych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joomp na wydarzeniach branżowych w styczniu
Dopiero co zaczął się miesiąc, a Joomp już zdążył być obecny na trzech imprezach targowych w tym sezonie. Nie zwalniamy tempa i cały czas promujemy portal Joomp podczas imprez branżowych.
Ikea ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
Grupa Ingka, największy franczyzobiorca IKEA, opublikowała niedawno roczny raport „IKEA. Życie w domu 2022”. Z badania przeprowadzonego wśród ponad 37 000 osób w 37 krajach wynika, że prawie połowa ludzi na świecie (48%, w Polsce 37%) ma wrażenie, że obraz kreowany przez media nie odzwierciedla realiów ich życia w domu.
Nowość w ofercie Integart – ekologiczne płyty Swedboard® na targach RemaDays 2023
W dniach 1-3 lutego zapraszamy na nasze stoisko F3.22 w hali F Ptak Warsaw Expo, gdzie podczas targów RemaDays 2023 zaprezentujemy nowości w naszym portfolio – kreatywne płyty do konstrukcji 3D o unikalnej strukturze. Materiał, z którego wykonano płyty to najlepsza na rynku sztywna tektura posiadająca certyfikat FSC,...
Rusza nowa kampania Live from PS5
Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o starcie nowej kampanii Live from PS5, zainspirowanej najlepszymi grami dostępnymi na PlayStation 5.
PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD  o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764