logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apella nagrodzona w konkursie branzy digital signage

  PR 17.10.2012, przeczytano 2990 razy
ilustracjastrzałka
Biuro Digital Signage Apella S.A.- od lewej Michał Zwara, Marzena Matuk, Marian Tymiński

Jury konkursu „Polish Digital Signage Association Awards 2012” doceniło działania agencji reklamowej Apella S.A. na polu tworzenia kontentu w systemie Digital Signage.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apella-nagrodzona-w-konkursie-branzy-digital-signage,16972,artykul.html

W siedmiu konkursowych kategoriach startowało ponad 20 produktów z branży. Apella zdobyła I miejsce w kategorii „Najlepszy niereklamowy kontent Digital Signage” – za kontent informacyjny w systemie monitorów w oddziałach Kasy Stefczyka.

Konkurs odbył się w ramach III edycji konferencji branżowej dotyczącej rynku Digital Signage – Międzynarodowej Konferencji Digital Signage Trends 2012, na której spotkali się specjaliści z całej Europy w celu wymiany doświadczeń oraz osiągnięć w branży Digital Signage.

Otrzymana nagroda jest uwieńczeniem prac całego zespołu Apelli, który na co dzień dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć atrakcyjny i ciekawy przekaz odbiorcom w oddziałach Kasy Stefczyka – mówi Marzena Matuk, kierownik Biura Digital Signage Apelli – O tym, że materiały informacyjne emitowane na monitorach znajdujących się wewnątrz placówek są interesujące dla odbiorców i znacząco wpływają na komfort przebywania w oddziale, świadczą również wyniki badania efektywności monitorów reklamowych, przeprowadzonego we wrześniu br. przez firmę Millward Brown SMG KRC na zlecenie naszej agencji.

Wdrożenie przez Apellę systemu Digital Signage w Kasie Stefczyka było jednym z największych tego typu  projektów na rynku polskim w 2011 roku.

Na elementy niereklamowego kontentu  Digital Signage w Kasie Stefczyka składają się autorskie materiały filmowe, realizowane przez Apellę, bieżące informacje z kraju i ze świata, informacje miękkie (pogoda, kalendarium, imieniny) oraz materiały geotargetowane przygotowywane na indywidualne zlecenia oddziałowe.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764