logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apella nagrodzona w konkursie branzy digital signage

  PR 17.10.2012, przeczytano 2945 razy
ilustracjastrzałka
Biuro Digital Signage Apella S.A.- od lewej Michał Zwara, Marzena Matuk, Marian Tymiński

Jury konkursu „Polish Digital Signage Association Awards 2012” doceniło działania agencji reklamowej Apella S.A. na polu tworzenia kontentu w systemie Digital Signage.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apella-nagrodzona-w-konkursie-branzy-digital-signage,16972,artykul.html

W siedmiu konkursowych kategoriach startowało ponad 20 produktów z branży. Apella zdobyła I miejsce w kategorii „Najlepszy niereklamowy kontent Digital Signage” – za kontent informacyjny w systemie monitorów w oddziałach Kasy Stefczyka.

Konkurs odbył się w ramach III edycji konferencji branżowej dotyczącej rynku Digital Signage – Międzynarodowej Konferencji Digital Signage Trends 2012, na której spotkali się specjaliści z całej Europy w celu wymiany doświadczeń oraz osiągnięć w branży Digital Signage.

Otrzymana nagroda jest uwieńczeniem prac całego zespołu Apelli, który na co dzień dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć atrakcyjny i ciekawy przekaz odbiorcom w oddziałach Kasy Stefczyka – mówi Marzena Matuk, kierownik Biura Digital Signage Apelli – O tym, że materiały informacyjne emitowane na monitorach znajdujących się wewnątrz placówek są interesujące dla odbiorców i znacząco wpływają na komfort przebywania w oddziale, świadczą również wyniki badania efektywności monitorów reklamowych, przeprowadzonego we wrześniu br. przez firmę Millward Brown SMG KRC na zlecenie naszej agencji.

Wdrożenie przez Apellę systemu Digital Signage w Kasie Stefczyka było jednym z największych tego typu  projektów na rynku polskim w 2011 roku.

Na elementy niereklamowego kontentu  Digital Signage w Kasie Stefczyka składają się autorskie materiały filmowe, realizowane przez Apellę, bieżące informacje z kraju i ze świata, informacje miękkie (pogoda, kalendarium, imieniny) oraz materiały geotargetowane przygotowywane na indywidualne zlecenia oddziałowe.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały...
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764