logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apella nagrodzona w konkursie branzy digital signage

  PR 17.10.2012, przeczytano 3134 razy
ilustracjastrzałka
Biuro Digital Signage Apella S.A.- od lewej Michał Zwara, Marzena Matuk, Marian Tymiński

Jury konkursu „Polish Digital Signage Association Awards 2012” doceniło działania agencji reklamowej Apella S.A. na polu tworzenia kontentu w systemie Digital Signage.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apella-nagrodzona-w-konkursie-branzy-digital-signage,16972,artykul.html

W siedmiu konkursowych kategoriach startowało ponad 20 produktów z branży. Apella zdobyła I miejsce w kategorii „Najlepszy niereklamowy kontent Digital Signage” – za kontent informacyjny w systemie monitorów w oddziałach Kasy Stefczyka.

Konkurs odbył się w ramach III edycji konferencji branżowej dotyczącej rynku Digital Signage – Międzynarodowej Konferencji Digital Signage Trends 2012, na której spotkali się specjaliści z całej Europy w celu wymiany doświadczeń oraz osiągnięć w branży Digital Signage.

Otrzymana nagroda jest uwieńczeniem prac całego zespołu Apelli, który na co dzień dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć atrakcyjny i ciekawy przekaz odbiorcom w oddziałach Kasy Stefczyka – mówi Marzena Matuk, kierownik Biura Digital Signage Apelli – O tym, że materiały informacyjne emitowane na monitorach znajdujących się wewnątrz placówek są interesujące dla odbiorców i znacząco wpływają na komfort przebywania w oddziale, świadczą również wyniki badania efektywności monitorów reklamowych, przeprowadzonego we wrześniu br. przez firmę Millward Brown SMG KRC na zlecenie naszej agencji.

Wdrożenie przez Apellę systemu Digital Signage w Kasie Stefczyka było jednym z największych tego typu  projektów na rynku polskim w 2011 roku.

Na elementy niereklamowego kontentu  Digital Signage w Kasie Stefczyka składają się autorskie materiały filmowe, realizowane przez Apellę, bieżące informacje z kraju i ze świata, informacje miękkie (pogoda, kalendarium, imieniny) oraz materiały geotargetowane przygotowywane na indywidualne zlecenia oddziałowe.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na projekt stroju dla animatora marki Energa
Energa z Grupy ORLEN ogłasza ogólnopolski konkurs na zaprojektowanie stroju dla animatora, który będzie towarzyszył wydarzeniom wspieranym przez firmę. Projekt ma odzwierciedlać wartości bliskie marce Energa: nowoczesność, troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną, a także sportowego ducha. To właśnie te elementy mają...
Grupa Serviceplan z nagrodami na festiwalu Cannes Lions 2025
Podczas 72. Międzynarodowego Festiwalu Cannes Lions Grupa Serviceplan, którą współtworzy na zasadach partnerskich m.in. polska agencja Change Serviceplan (Group One), została uhonorowana tytułem Niezależnej Sieci Roku, a agencja Serviceplan z Monachium – tytułem Niezależnej Agencji Roku. Grupa zdobyła łącznie rekordową liczbę 19 lwów, poprawiając...
Sukces McCANN Poland i Mastercard na festiwalu Cannes Lions
Zakończył się Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions 2025, w ramach którego McCANN Poland i Mastercard zdobyli dwa Srebrne Lwy za kampanię „Public Money ATM”. Na ich konto trafiło także osiem nominacji za dwa różne projekty – „Public Money ATM” i „Inclusive by Design”.
Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764