logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apella przejmuje zadania agencji Media SKOK

  PR 10.05.2012, przeczytano 1072 razy

Dzięki przejęciu agencji reklamowej Media SKOK przez spółkę akcyjną Apella, swoją działalność rozpoczyna nowa agencja marketingu zintegrowanego. Obok podmiotów systemu SKOK, Apella obsługiwać będzie również firmy niezwiązane z branżą finansową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apella-przejmuje-zadania-agencji-media-skok,15478,artykul.html

Ponad stuosobowy zespół Apelli realizuje zlecenia od koncepcji i opracowania strategii poprzez kreację i zakup mediów, po emisję materiałów promocyjnych w skali ogólnopolskiej. Dla swoich klientów pełnić będzie także funkcję domu mediowego. Spółka zarządza również treścią największej w Polsce sieci ponad pół tysiąca wewnętrznych i zewnętrznych monitorów LCD w oddziałach Kasy Stefczyka emitujących przekaz informacyjny i reklamowy.

Apellę prowadził będzie trzyosobowy zarząd w składzie: Romuald Orzeł – prezes zarządu, Zuzanna Kosecka – wiceprezes zarządu, Tomasz Przybek – wiceprezes zarządu.

W dotychczasowym dorobku agencji Media SKOK, której spadkobiercą jest Apella, są liczne produkcje reklamowe – ogólnopolskie kampanie produktowe i wizerunkowe kas kredytowych, działania z zakresu PR w prasie, radiu, telewizji i Internecie oraz szereg projektów eventowych, multimedialnych i wydawniczych.

Źródło: Apella S.A.

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764