logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apella z tytułem „Dobrego Pracodawcy”

  PR 15.05.2013, przeczytano 636 razy

Gdyńska agencja reklamowa Apella uzyskała tytuł „Dobrego Pracodawcy” w konkursie „Dobre Praktyki Pracodawców” zorganizowanym w ramach akcji „Etat Tata. Lubię to”, który jest częścią projektu „Tata jak Mama – ogólnopolskiej kampanii informacyjnej na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apella-z-tytulem-dobrego-pracodawcy,18716,artykul.html

Apella zdobyła tytuł „Dobrego Pracodawcy” w kategorii „średnie przedsiębiorstwa”. W konkursie wzięły udział firmy, które nadesłały ankiety zawierające opis stosowanych przez siebie udogodnień prorodzinnej polityki kadrowej. Kapituła konkursu nagrodziła przedsiębiorstwa, które oferują najlepsze – zarówno podstawowe, jak i dodatkowe – udogodnienia dla pracowników-rodziców małych dzieci.

Okazuje się, że wielu polskich przedsiębiorców, organizacji, urzędów wspiera pracowników-rodziców małych dzieci w godzeniu życia zawodowego i rodzinnego – mówi Marianna Palider ze Stowarzyszenia „WAGA”, przewodnicząca Kapituły konkursu „Dobre Praktyki Pracodawców”.

W Apelli dobre praktyki związane z odpowiedzialnym biznesem wpisane są na stałe w kulturę organizacyjną.

Uzyskanie tytułu „Dobrego Pracodawcy” jest dla nas dużym wyróżnieniem i potwierdzeniem, że obraliśmy właściwy kierunek działania. Stosujemy dobre praktyki w zakresie wspierania pracowników-rodziców małych dzieci. Sami jesteśmy rodzicami i wiemy, jak ważne jest harmonijne godzenie życia zawodowego i rodzinnego – mówi Zuzanna Kosecka, wiceprezes zarządu Apella. – Szanowanie tej potrzeby sprawia, że pracownicy czując akceptację otoczenia zawodowego dla swojego rodzicielstwa chętniej utożsamiają się z firmą, bardziej angażują się w swoje codzienne obowiązki, po prostu – lepiej pracują. Działa tu zasada wzajemności. Realizacja dobrych praktyk wpływa również na kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.

Pracownicy Apelli doceniają rozwiązania proponowane przez firmę. Ważna jest dla nich organizacja pracy dostosowana do potrzeb małych dzieci, na przykład możliwość wykonywania obowiązków zawodowych w domu, jeśli zachodzi taka konieczność, umawianie spotkań wyłącznie w godzinach pracy, tworzenie przez firmę warunków do przyjaznego powrotu do pracy po urlopie macierzyńskim czy wychowawczym, ruchomy czas pracy dla mam karmiących. Rodzice małych dzieci mogą również skorzystać z dofinansowania do przedszkola położonego w sąsiedztwie firmy.

Podczas uroczystej Gali, 22 czerwca 2013 roku na pokładzie promu Stena Line laureatom konkursu „Dobre Praktyki Pracodawców” wręczone zostaną dyplomy z tytułem „Dobrego Pracodawcy”. Wszystkie firmy biorące udział w konkursie otrzymały bezpłatne karty rabatowe „Mozaika Rodzinna” na wiele produktów i usług, z których mogą skorzystać pracownicy-rodzice dzieci do 7 lat.

Warto wspomnieć, że wcześniej Apella otrzymała wyróżnienie w konkursie „Mama w pracy”. Nagradzane są w nim firmy, które wspierają kobiety łączące macierzyństwo z rozwojem zawodowym i angażują się w podnoszenie standardów pracy młodych mam.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764