logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apella zdobywcą srebrnej Effie

  PR 31.10.2018, przeczytano 949 razy
ilustracjastrzałka

Na tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Apella, reprezentująca trójmiejski rynek agencji marketingowych, otrzymała srebrną Effie w kategorii „Media, kultura i rozrywka” za kampanię „Drap Zdrapki na milion sposobów!”, którą wraz z agencją Zenith przygotowała dla Totalizatora Sportowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apella-zdobywca-srebrnej-effie,379973,artykul.html

Effie Awards to prestiżowy konkurs marketingowy, który obecnie odbywa się aż w 40 krajach. Nagradzane są w nim kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe.

Zwycięska kampania Apelli „Drap Zdrapki na milion sposobów!” została przygotowana dla Totalizatora Sportowego. Promuje ona Zdrapki – produkt, którym Totalizator Sportowy pozyskuje przede wszystkim młodszą grupę klientów. W ramach kampanii przygotowanie zostały spoty telewizyjne i radiowe emitowane w największych ogólnopolskich stacjach, a także: bilbordy sponsorskie, animacje, outdoor, przekazy prasowe, materiały POS oraz kreacje internetowe.

Apella to niezależna i niesieciowa agencja z Trójmiasta, oferująca pełen zakres usług marketingowych. Od ponad 12 lat realizuje projekty dla klientów z najróżniejszych branż. Na swoim koncie ma już ponad 80 ogólnopolskich kampanii crossmediowych. Apellę tworzy zgrany zespół specjalistów, którzy łączą swoje bogate doświadczenie ze świeżym podejściem i kreatywnymi pomysłami, tworząc skuteczne i kompleksowe realizacje. Natomiast bazę klientów Apelli stanowią m.in. takie marki, jak: Kasa Stefczyka, UOKiK, Flugger Farby, Czachorowski, PGNiG, Miasto Gdynia czy Ministerstwo Rozwoju oraz oczywiście Totalizator Sportowy.

Najświeższa realizacji Apelli to ogólnopolska kampania społeczna poświęcona nadmiernej prędkości – „Nie skreślaj życia tak prędko”, którą agencja przygotowała dla Ministerstwa Infrastruktury oraz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Apella w pracy nad kampanią odpowiadała  za koncepcję, kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
Złoto dla Polek i OneMulti w IPRA Golden Awards 2024
„To złoto dla nas jako agencji OneMulti, ale przede wszystkim dla Polek, które gremialnie wzięły udział w wyborach parlamentarnych 15 października 2023 roku. Jestem zatem podwójnie dumna i szczęśliwa. Zwyciężyła prospołeczna i proobywatelska postawa naszych rodaczek. Pokazaliśmy również strategiczne znaczenie komunikacji i public relations w...
VML z nominacjami w konkursie KTR
Znamy nominacje KTR dla najbardziej kreatywnych kampanii w Polsce. W tym gronie znalazło się osiem kampanii realizowanych przez VML, które uzyskały 12 nominacji w siedmiu kategoriach. 
Laureaci konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska pobudza środowisko artystyczne do twórczych działań. Piąta, jubileuszowa edycja wydarzenia, promującego talenty w dziedzinie grafiki i designu, przyniosła niemal 2200 zgłoszeń. Jury wyłoniło 10 projektów, które reprezentowały wysoki poziom artystyczny i najlepiej oddawały hasło kampanii: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764