logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apella zdobywcą srebrnej Effie

  PR 31.10.2018, przeczytano 825 razy
ilustracjastrzałka

Na tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Apella, reprezentująca trójmiejski rynek agencji marketingowych, otrzymała srebrną Effie w kategorii „Media, kultura i rozrywka” za kampanię „Drap Zdrapki na milion sposobów!”, którą wraz z agencją Zenith przygotowała dla Totalizatora Sportowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apella-zdobywca-srebrnej-effie,379973,artykul.html

Effie Awards to prestiżowy konkurs marketingowy, który obecnie odbywa się aż w 40 krajach. Nagradzane są w nim kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe.

Zwycięska kampania Apelli „Drap Zdrapki na milion sposobów!” została przygotowana dla Totalizatora Sportowego. Promuje ona Zdrapki – produkt, którym Totalizator Sportowy pozyskuje przede wszystkim młodszą grupę klientów. W ramach kampanii przygotowanie zostały spoty telewizyjne i radiowe emitowane w największych ogólnopolskich stacjach, a także: bilbordy sponsorskie, animacje, outdoor, przekazy prasowe, materiały POS oraz kreacje internetowe.

Apella to niezależna i niesieciowa agencja z Trójmiasta, oferująca pełen zakres usług marketingowych. Od ponad 12 lat realizuje projekty dla klientów z najróżniejszych branż. Na swoim koncie ma już ponad 80 ogólnopolskich kampanii crossmediowych. Apellę tworzy zgrany zespół specjalistów, którzy łączą swoje bogate doświadczenie ze świeżym podejściem i kreatywnymi pomysłami, tworząc skuteczne i kompleksowe realizacje. Natomiast bazę klientów Apelli stanowią m.in. takie marki, jak: Kasa Stefczyka, UOKiK, Flugger Farby, Czachorowski, PGNiG, Miasto Gdynia czy Ministerstwo Rozwoju oraz oczywiście Totalizator Sportowy.

Najświeższa realizacji Apelli to ogólnopolska kampania społeczna poświęcona nadmiernej prędkości – „Nie skreślaj życia tak prędko”, którą agencja przygotowała dla Ministerstwa Infrastruktury oraz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Apella w pracy nad kampanią odpowiadała  za koncepcję, kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
Po raz 13 Łódź Design Festival wskaże najlepszy polski design
must have to najbardziej rozpoznawalny, niezależny znak jakości, który corocznie przyznawany jest najlepszym polskim produktom. Plebiscyt organizowany przez Łódź Design Festival od 2011 roku przyciąga rodzimych projektantów i producentów, którzy chcą zawalczyć o to niezwykle prestiżowe miano.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764