logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apella zdobywcą srebrnej Effie

  PR 31.10.2018, przeczytano 932 razy
ilustracjastrzałka

Na tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Apella, reprezentująca trójmiejski rynek agencji marketingowych, otrzymała srebrną Effie w kategorii „Media, kultura i rozrywka” za kampanię „Drap Zdrapki na milion sposobów!”, którą wraz z agencją Zenith przygotowała dla Totalizatora Sportowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apella-zdobywca-srebrnej-effie,379973,artykul.html

Effie Awards to prestiżowy konkurs marketingowy, który obecnie odbywa się aż w 40 krajach. Nagradzane są w nim kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe.

Zwycięska kampania Apelli „Drap Zdrapki na milion sposobów!” została przygotowana dla Totalizatora Sportowego. Promuje ona Zdrapki – produkt, którym Totalizator Sportowy pozyskuje przede wszystkim młodszą grupę klientów. W ramach kampanii przygotowanie zostały spoty telewizyjne i radiowe emitowane w największych ogólnopolskich stacjach, a także: bilbordy sponsorskie, animacje, outdoor, przekazy prasowe, materiały POS oraz kreacje internetowe.

Apella to niezależna i niesieciowa agencja z Trójmiasta, oferująca pełen zakres usług marketingowych. Od ponad 12 lat realizuje projekty dla klientów z najróżniejszych branż. Na swoim koncie ma już ponad 80 ogólnopolskich kampanii crossmediowych. Apellę tworzy zgrany zespół specjalistów, którzy łączą swoje bogate doświadczenie ze świeżym podejściem i kreatywnymi pomysłami, tworząc skuteczne i kompleksowe realizacje. Natomiast bazę klientów Apelli stanowią m.in. takie marki, jak: Kasa Stefczyka, UOKiK, Flugger Farby, Czachorowski, PGNiG, Miasto Gdynia czy Ministerstwo Rozwoju oraz oczywiście Totalizator Sportowy.

Najświeższa realizacji Apelli to ogólnopolska kampania społeczna poświęcona nadmiernej prędkości – „Nie skreślaj życia tak prędko”, którą agencja przygotowała dla Ministerstwa Infrastruktury oraz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Apella w pracy nad kampanią odpowiadała  za koncepcję, kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764