logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apella złożyła wniosek o miejsce na multipleksie

  PR 27.02.2013, przeczytano 1039 razy

Agencja Apella SA zajmująca się kompleksową promocją wizerunku – reklamą, public relations, copywritingiem, promocją internetową, przygotowaniem materiałów multimedialnych oraz zakupem mediów, złożyła wniosek o koncesję na miejsce na pierwszym multipleksie (MUX-1).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apella-zlozyla-wniosek-o-miejsce-na-multipleksie,18066,artykul.html

To kolejne przedsięwzięcie medialne agencji Apella, wydającej między innymi Gazetę Bankową i Tygodnik Podlaski oraz będącej udziałowcem spółki Fratria – wydawcy m.in. wysokonakładowego tygodnika „W Sieci” i portalu wpolityce.pl.

Konkurs na ostatnie cztery miejsca KRRiT ogłosiła w 2012 roku. Na multipleksie znajdą się 4 programy o charakterze: społeczno-religijnym, filmowym, edukacyjno-poznawczym oraz dla dzieci w wieku od 4 do 12 lat.

Nowa stacja utworzona przez Apellę ma mieć charakter edukacyjno-poznawczy ze szczególnym naciskiem na poruszanie kwestii historycznych, gospodarczych, społecznych i popularnonaukowych. Zaakcentowana zostanie wysoka wartość merytoryczna audycji, która stanowić ma wyróżnik na przepełnionym life-stylowymi programami, polskim rynku telewizyjnym.

Oferta programowa stacji zawierać ma między innymi programy popularyzujące polską kulturę i historię, ale także audycje o lżejszej, poradnikowej formie. Grupa docelowa stacji to grupa wiekowa 4+, ale profil kanału będzie ukształtowany także dla widza mieszkającego poza dużymi miastami.

Jak zaznacza Romuald Orzeł, prezes Apelli i były prezes Telewizji Polskiej – Analizując rynek mediów dostrzegamy wyraźną lukę w ofercie skierowanej do grupy odbiorców poszukujących rzetelnych opinii i programów o tematyce chociażby społeczno-gospodarczej. Największe stacje telewizyjne usiłują sprzedać widzom programy o znikomej wartości merytorycznej, co powoduje coraz większy niedosyt widzów znużonych monotematycznością. Jestem przekonany, że nowa stacja uruchomiona przez Apellę traktować będzie widzów poważnie i zapewni im to, czego obecnie w telewizji brakuje.

Inicjatywa Apelli uzupełniać będzie na pewno wydawane tytuły wydawnictwa Fratria – jeden z czterech najpopularniejszych tygodników w Polsce – „W Sieci”, ósmy pod względem cytowalności portal – wpolitce.pl czy też wgospodarce.pl bądź wnas.pl. Dążymy do uzyskania jak najszerszego zasięgu stacji, między innymi poprzez transmisję cyfrową w ramach multipleksu. Biorąc pod uwagę, jak wybiórczo media traktują dziś informację, chcemy budować własny, niezależny ośrodek – niezależne i rzetelne media. Zależy nam na dotarciu do zróżnicowanych grup odbiorców – do wszystkich tych, którzy poszukują interesujących treści i wartościowych komentarzy. Jak pokazał przykład „W Sieci”, w odbiorcach mediów opiniotwórczych jest duży potencjał, a Apella i Fratria mają możliwości zainteresowania tak czytelników, jak i widzów – dodaje R. Orzeł.

Stacja ma emitować zarówno programy na licencji jak i produkcje własne oraz programy przygotowane na zlecenie stacji. Dwie ostatnie pozycje stanowić mają ok. 40 proc. emisji. Największą przewagą kanału ma być szerokie, kilkugodzinne pasmo premierowe oraz przewaga rodzimych produkcji w ofercie programowej.

Źródło: Apella SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764