logo
WIADOMOŚCI

Aperitif - aplikacja mobilna w sieci restauracji Sphinx

Mateusz Zawiślak  PR 08.08.2017, przeczytano 281 razy

Do zarządzanej przez Sfinks Polska sieci restauracji SPHINX, w ramach programu „Aperitif pobudza apetyt”, wdrożona została aplikacja mobilna. Zakładając konto w aplikacji, goście restauracji uzyskują dostęp do atrakcyjnych ofert promocyjnych, dopasowanych do okazji wizyt. W niedalekiej przyszłości oferta dedykowana użytkownikom aplikacji Aperitif rozszerzona zostanie o równie ciekawe oferty, z których skorzystać będzie można w restauracjach sieci Chłopskie Jadło, a później w sieci WOOK i w pubie Bolek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aperitif---aplikacja-mobilna-w-sieci-restauracji-sphinx,33348,artykul.html

Zaletą programu „Aperitif pobudza apetyt”, dostępnego dzięki aplikacji, jest różnorodność dynamicznie zmieniających się specjalnych ofert. Wśród nich użytkownicy programu znajdą zarówno  -30% zniżkę na dania Nowości Sphinxa, ale także szereg promocji na dania z menu głównego, dziecięcego czy też Wina i Alkohole.

- Aplikacja powstała z myślą o naszych gościach, którzy motywują nas do ciągłego rozwoju. Stale obserwujemy  zmieniające się potrzeby i staramy się jak najlepiej na nie odpowiadać. Śledzimy także panujące na rynku trendy związane z mobilnością i przywiązaniem do smartfonów. Mamy nadzieję, że nowa propozycja pozwoli znaleźć odpowiednie oferty, gdy nasi goście ich potrzebują. Liczymy też, że  zachęci ich do częstszych odwiedzin w restauracjach Sphinx oraz korzystania z rabatów i wielu innych dedykowanych promocji, jakie będziemy dla nich systematycznie przygotowywać – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska, do której należy sieć Sphinx.

Źródło: Sfinks Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ringier Axel Springer kupuje udziały w No Fluff Jobs
Ringier Axel Springer Media AG kupił 44 procent udziałów w No Fluff Jobs i w ten sposób rozszerzył swoje portfolio serwisów z ogłoszeniami o najbardziej innowacyjny portal z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT w Polsce
Lipcowy rekord oglądalności Food Network
16 lipca kanał Food Network odnotował najwyższy dzienny wynik oglądalności w historii stacji, osiągając udział 0,64 % SHR w grupie komercyjnej (16-49).
IAB Polska: Media społecznościowe głównym źródłem fake news
Internet jest najbardziej przydatnym kanałem komunikacji, choć przeciętnie wiarygodnym. Liderami wiarygodności są radio i prasa. Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska „Dezinformacja w sieci”, przeprowadzonego wśród internautów.
Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2018
Męskie Granie nie tylko z impetem powróciło do rankingu, ale także od miesiąca utrzymuje pierwszą pozycję w zestawieniu. Pozostałe miejsca na podium zajęło Maybelline z dwoma kolejnymi odcinkami instruktażowymi Make Up in the City. Czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od...
Czołowe kanały spółki Kino Polska TV SA – Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV – dołączyły do oferty WP Pilot, jednej z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru telewizji online, z której korzysta już prawie 1,9 mln użytkowników.
 
piątek 20.07.2018, 154 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone