logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apetyt na polskie w kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”

  PR 05.09.2019, przeczytano 593 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała IX edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Nowa edycja ma na celu pokazanie bliskości i dostępności polskich warzyw, owoców i przetworów oraz ziemniaków i grzybów, a także rozbudzenie apetytu na polskie produkty rolne. W ramach działań realizowana będzie szeroka kampania PR oraz influencer marketingu, jak również powstanie serwis internetowy poświęcony krajowym owocom, warzywom oraz ziemniakom i grzybom, a także towarzyszący mu profil na portalu Facebook. Organizatorem programu jest Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS). Za strategię i jej realizację odpowiada agencja PR Hub.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apetyt-na-polskie-w-kampanii-_5-porcji-warzyw%2C-owocow-lub-soku_,383842,artykul.html

Dotychczasowe działania prowadzone w ramach wcześniejszych edycji kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku” miały na celu wsparcie kształtowania prawidłowych nawyków żywieniowych, których podstawę powinny stanowić warzywa, owoce i otrzymane z nich przetwory, na przykład soki. Bieżąca edycja promuje polskie produkty, jako podstawę codziennej diety, która powinna opierać na produktach lokalnych.

- Głównym celem kampanii jest wsparcie produktów polskich producentów warzyw i owoców, grzybów i ziemniaków, których ilość i różnorodność oraz dostępność jest niespotykana na skalę europejską, a może i światową, a mimo tego nadal przeciętnie spożywamy ich mniej niż w większości krajów europejskich. Działania rozpoczęliśmy od stworzenia serwisu internetowego – www.apetytnapolskie.com – stanowiącego kompendium wiedzy o wszystkich uprawianych w Polsce warzywach, owocach a także ziemniakach i grzybach. Będzie to miejsce, w którym konsument odnajdzie informacje na temat ich wartości odżywczej i prozdrowotnej poparte badaniami naukowymi. Serwis posłuży także do przedstawienia sylwetek sadowników, rolników, naukowców i wielu innych osób, czyli wszystkich tych, dzięki którym powstają polskie produkty rolne o najwyższej jakości, a technologie uprawy, przechowywania i przetwórstwa stają się najlepsze w skali regionu czy całego świata – mówi Barbara Groele, Sekretarz Generalny Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków.

- W interesie całej branży jest wspólne dbanie o właściwy przekaz dotyczący polskich owoców i warzyw oraz ich producentów i przetwórców w oczach społeczeństwa. Wszelkie inicjatywy integrujące branżę rolno-spożywczą pozytywnie wpływają na efektywność działań promocyjno-informacyjnych realizowanych w ramach Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, z czego korzysta wielu uczestników branży, a przede wszystkim konsumenci – dodaje dr Witold Boguta, prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.

Kampania potrwa do końca lutego 2020 roku. Finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, którego celem jest wzrost spożycia oraz promocji produktów rolno-spożywczych (warzyw, owoców, grzybów, ziemniaków i ich przetworów).

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.apetytnapolskie.com

Źródło: Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764