logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

API Folie Polska na Kongresie Etykiety Samoprzylepne 2022

  PR 22.06.2022, przeczytano 905 razy
ilustracjastrzałka
Z ofertą firmy API Folie Polska można było zapoznać się również odwiedzając jej stoisko informacyjne Fot. Świat Druku

Firma API Folie Polska po raz kolejny była współorganizatorem i partnerem Kongresu Etykiety Samoprzylepne, zorganizowanego w dniach 9-10 czerwca br. w Krakowie przez wydawnictwo Polski Drukarz. Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca przedsiębiorstwa, wystąpiła podczas odbywającej się w ramach kongresu konferencji z referatem zatytułowanym „Niestandardowe wzory etykiet – czyli jak możemy rozwiązać twój problem”. W swojej prezentacji skupiła się na konkretnych przykładach różnego rodzaju problemów technologicznych, na jakie napotykają producenci i przetwórcy etykiet z cold stampingiem, wskazując ich rozwiązania. Podkreślała przy tym, że API Foilmakers (którego częścią jest API Folie Polska) jest nie tylko producentem i dostawcą wysokiej jakości folii, ale pełni rolę doradcy technicznego dla swoich klientów, pomagając im przy doborze odpowiedniego podłoża, wdrożeniach i w trakcie realizacji procesów produkcyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-folie-polska-na-kongresie-etykiety-samoprzylepne-2022,396333,artykul.html

- Cieszymy się, że Kongres Etykiety Samoprzylepne i towarzysząca mu konferencja wracają – pod względem frekwencji i liczby firm je wspierających – do swoich najlepszych czasów. To ogromna przyjemność uczestniczyć w wydarzeniu branżowym, gromadzącym blisko 300 osób. Tego typu imprezy są dla nas nieocenione, gdyż pozwalają z jednej strony – zaprezentować ofertę API Foilmakers, z drugiej – spotkać się z naszymi klientami i partnerami biznesowymi. Podobnie było w Krakowie, więc jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w tym wydarzeniu – mówi Katarzyna Kozińska.

Trzy działy produktowe API Foilmakers

Podobnie jak w latach ubiegłych, Katarzyna Kozińska znalazła się wśród prelegentów konferencji towarzyszącej kongresowi. Skupiła się na praktycznych aspektach zastosowania folii, wcześniej jednak zaprezentowała firmę API Foilmakers i jej filary produktowe.

- Nasza oferta uwzględnia kilka działów – mówiła. – Są to metalizowane folie do hot stampingu, cold stampingu (stosowane w druku offsetowym i fleksograficznym), na których dzisiaj się skupimy, oraz folie pigmentowe i holograficzne. Warto podkreślić, że wszystkie one wytwarzane są w Europie, w naszym brytyjskim zakładzie produkcyjnym. Następnie trafiają do regionalnych oddziałów, takich jak API Folie Polska, gdzie poddawane są konfekcjonowaniu i stąd trafiają do klientów.

API Foile Polska istnieje od dziesięciu lat, a obszar działania tej fili API Foilmakers stale się powiększa. Obecnie, poza obsługą klientów z Europy Wschodniej, w jego gestii są też wszyscy użytkownicy folii API z Niemiec. Poza sprzedażą, firma świadczy też szeroko zakrojone usługi techniczno-serwisowe i doradcze. Tego aspektu jej działalności dotyczyła kolejna część wystąpienia Katarzyny Kozińskiej.

Blisko klienta

- Nasza filozofia działania jest od początku niezmienna – mówiła. – Staramy się być jak najbliżej naszych klientów, nie tylko pod względem geograficznym. Co to oznacza w praktyce? Mając do dyspozycji różnych producentów i dostawców folii, drukarnia stara się znaleźć partnera, który nie tylko zaoferuje wysokiej jakości produkt, ale wniesie do współpracy również wartość dodaną w postaci szeroko rozumianego doradztwa i wsparcia. W naszym przypadku stosujemy właśnie podejście kompleksowe: jeżeli tylko klient sobie tego życzy, bierzemy aktywny udział w danym projekcie już na wstępnym etapie. Doradzamy też w doborze folii, biorąc pod uwagę róże aspekty - projekt etykiety czy opakowania oraz technikę drukowania i uszlachetniania oraz zastosowanie końcowe produktu. Jesteśmy obecni przy wdrożeniu, dzięki czemu monitorujemy cały proces implementacji. Pomagamy też gdy pojawiają się problemy, również nie związane bezpośrednio z samą folią.

„Jest problem? Postaramy się go rozwiązać!”

Jak wskazywała Katarzyna Kozińska, na rynku coraz częściej spotyka się projekty, których realizacja wymaga najwyższej jakości sprzętu i materiałów oraz wykwalifikowanej, doświadczonej załogi. Wśród tego typu trudnych prac, uwzględniających uszlachetnianie metodą cold stampingu, prelegentka wymieniła m.in.: duże aple pokryte folią, drobne motywy z minimalną odległością pomiędzy poszczególnymi elementami, kombinację obu powyższych wariantów oraz duże aple z bardzo drobnymi elementami w kontrze.

- Każdy z nich wymaga indywidualnego podejścia od strony technologii aplikowania folii – mówiła Katarzyna Kozińska – i w żadnym wypadku nie można wszystkich traktować w ten sam sposób, tj. przy użyciu tych samych parametrów i materiałów.

W kolejnej części wystąpienia prelegentka wymieniła rodzaje najczęściej występujących problemów przy aplikowaniu folii metodą cold stampingu (z uwzględnieniem technologii, projektu graficznego i umiejętności operatora maszyny). Podkreśliła przy tym, że tylko właściwe połączenie wszystkich parametrów technologicznych oraz innych istotnych czynników wpływających na proces cold stampingu umożliwi zrealizowanie produkcji w sposób optymalny i zgodny z oczekiwaną jakością, także w kontekście procedury odbioru gotowego produktu przez klienta.

- API Foilmakers ma bardzo bogate doświadczenia w produkcji etykiet z zastosowaniem folii tłoczonych na zimno, uwzględniającej cały proces wytwórczy. Posiadamy gotowe rozwiązania i chętnie pomagamy drukarniom w prawidłowym doborze parametrów technologicznych, umożliwiając wykonane projektów najbardziej optymalny sposób. To część naszej kompleksowej współpracy z użytkownikami folii API Foilmakers i holistycznego podejścia do biznesu. Zapraszamy zatem do kontaktu – pozostajemy do Państwa dyspozycji – podsumowała Katarzyna Kozińska.

Źródło: API Folie Polska Sp. z o.o.

www.apifoilmakers.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764