logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

API Folie Polska na Kongresie Etykiety Samoprzylepne 2022

  PR 22.06.2022, przeczytano 273 razy
ilustracjastrzałka
Z ofertą firmy API Folie Polska można było zapoznać się również odwiedzając jej stoisko informacyjne Fot. Świat Druku

Firma API Folie Polska po raz kolejny była współorganizatorem i partnerem Kongresu Etykiety Samoprzylepne, zorganizowanego w dniach 9-10 czerwca br. w Krakowie przez wydawnictwo Polski Drukarz. Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca przedsiębiorstwa, wystąpiła podczas odbywającej się w ramach kongresu konferencji z referatem zatytułowanym „Niestandardowe wzory etykiet – czyli jak możemy rozwiązać twój problem”. W swojej prezentacji skupiła się na konkretnych przykładach różnego rodzaju problemów technologicznych, na jakie napotykają producenci i przetwórcy etykiet z cold stampingiem, wskazując ich rozwiązania. Podkreślała przy tym, że API Foilmakers (którego częścią jest API Folie Polska) jest nie tylko producentem i dostawcą wysokiej jakości folii, ale pełni rolę doradcy technicznego dla swoich klientów, pomagając im przy doborze odpowiedniego podłoża, wdrożeniach i w trakcie realizacji procesów produkcyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-folie-polska-na-kongresie-etykiety-samoprzylepne-2022,396333,artykul.html

- Cieszymy się, że Kongres Etykiety Samoprzylepne i towarzysząca mu konferencja wracają – pod względem frekwencji i liczby firm je wspierających – do swoich najlepszych czasów. To ogromna przyjemność uczestniczyć w wydarzeniu branżowym, gromadzącym blisko 300 osób. Tego typu imprezy są dla nas nieocenione, gdyż pozwalają z jednej strony – zaprezentować ofertę API Foilmakers, z drugiej – spotkać się z naszymi klientami i partnerami biznesowymi. Podobnie było w Krakowie, więc jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w tym wydarzeniu – mówi Katarzyna Kozińska.

Trzy działy produktowe API Foilmakers

Podobnie jak w latach ubiegłych, Katarzyna Kozińska znalazła się wśród prelegentów konferencji towarzyszącej kongresowi. Skupiła się na praktycznych aspektach zastosowania folii, wcześniej jednak zaprezentowała firmę API Foilmakers i jej filary produktowe.

- Nasza oferta uwzględnia kilka działów – mówiła. – Są to metalizowane folie do hot stampingu, cold stampingu (stosowane w druku offsetowym i fleksograficznym), na których dzisiaj się skupimy, oraz folie pigmentowe i holograficzne. Warto podkreślić, że wszystkie one wytwarzane są w Europie, w naszym brytyjskim zakładzie produkcyjnym. Następnie trafiają do regionalnych oddziałów, takich jak API Folie Polska, gdzie poddawane są konfekcjonowaniu i stąd trafiają do klientów.

API Foile Polska istnieje od dziesięciu lat, a obszar działania tej fili API Foilmakers stale się powiększa. Obecnie, poza obsługą klientów z Europy Wschodniej, w jego gestii są też wszyscy użytkownicy folii API z Niemiec. Poza sprzedażą, firma świadczy też szeroko zakrojone usługi techniczno-serwisowe i doradcze. Tego aspektu jej działalności dotyczyła kolejna część wystąpienia Katarzyny Kozińskiej.

Blisko klienta

- Nasza filozofia działania jest od początku niezmienna – mówiła. – Staramy się być jak najbliżej naszych klientów, nie tylko pod względem geograficznym. Co to oznacza w praktyce? Mając do dyspozycji różnych producentów i dostawców folii, drukarnia stara się znaleźć partnera, który nie tylko zaoferuje wysokiej jakości produkt, ale wniesie do współpracy również wartość dodaną w postaci szeroko rozumianego doradztwa i wsparcia. W naszym przypadku stosujemy właśnie podejście kompleksowe: jeżeli tylko klient sobie tego życzy, bierzemy aktywny udział w danym projekcie już na wstępnym etapie. Doradzamy też w doborze folii, biorąc pod uwagę róże aspekty - projekt etykiety czy opakowania oraz technikę drukowania i uszlachetniania oraz zastosowanie końcowe produktu. Jesteśmy obecni przy wdrożeniu, dzięki czemu monitorujemy cały proces implementacji. Pomagamy też gdy pojawiają się problemy, również nie związane bezpośrednio z samą folią.

„Jest problem? Postaramy się go rozwiązać!”

Jak wskazywała Katarzyna Kozińska, na rynku coraz częściej spotyka się projekty, których realizacja wymaga najwyższej jakości sprzętu i materiałów oraz wykwalifikowanej, doświadczonej załogi. Wśród tego typu trudnych prac, uwzględniających uszlachetnianie metodą cold stampingu, prelegentka wymieniła m.in.: duże aple pokryte folią, drobne motywy z minimalną odległością pomiędzy poszczególnymi elementami, kombinację obu powyższych wariantów oraz duże aple z bardzo drobnymi elementami w kontrze.

- Każdy z nich wymaga indywidualnego podejścia od strony technologii aplikowania folii – mówiła Katarzyna Kozińska – i w żadnym wypadku nie można wszystkich traktować w ten sam sposób, tj. przy użyciu tych samych parametrów i materiałów.

W kolejnej części wystąpienia prelegentka wymieniła rodzaje najczęściej występujących problemów przy aplikowaniu folii metodą cold stampingu (z uwzględnieniem technologii, projektu graficznego i umiejętności operatora maszyny). Podkreśliła przy tym, że tylko właściwe połączenie wszystkich parametrów technologicznych oraz innych istotnych czynników wpływających na proces cold stampingu umożliwi zrealizowanie produkcji w sposób optymalny i zgodny z oczekiwaną jakością, także w kontekście procedury odbioru gotowego produktu przez klienta.

- API Foilmakers ma bardzo bogate doświadczenia w produkcji etykiet z zastosowaniem folii tłoczonych na zimno, uwzględniającej cały proces wytwórczy. Posiadamy gotowe rozwiązania i chętnie pomagamy drukarniom w prawidłowym doborze parametrów technologicznych, umożliwiając wykonane projektów najbardziej optymalny sposób. To część naszej kompleksowej współpracy z użytkownikami folii API Foilmakers i holistycznego podejścia do biznesu. Zapraszamy zatem do kontaktu – pozostajemy do Państwa dyspozycji – podsumowała Katarzyna Kozińska.

Źródło: API Folie Polska Sp. z o.o.

www.apifoilmakers.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

14. Targi Packaging Innovations: podsumowanie
Czas na targach płynie szybciej – to jedno z najczęściej powtarzanych zdań podczas 14. Międzynarodowych Targów Packaging Innovations, które w dniach 31.05-01.06. odbyły się w EXPO XXI Warszawa. Słowa te nie dziwią, bowiem program wydarzenia był bardzo szeroki. Oprócz wystawy targowej składały się na niego liczne warsztaty i prezentacje w...
Papira firmy Stora Enso wśród finalistów konkursu Sustainability Awards 2022 organizowanego przez Packaging Europe
Magazyn Packaging Europe podał listę finalistów tegorocznego konkursu Sustainability Awards, organizowanego przez to wydawnictwo. Produkowana przez Stora Enso pianka Papira znalazła się wśród produktów wyróżnionych w kategorii „Odnawialność”, obejmującej rozwiązania będące przed wprowadzeniem ich do sprzedaży. Zwycięzcy w tej kategorii...
Drugi dwugłowicowy ploter wielkoformatowy Mutoh z oferty Amagraf, dostarczony przez firmę Contrakt, w Przedsiębiorstwie Komunikacji Metropolitalnej w Świerklańcu
Drugi z dostarczonych przez firmę Contrakt z oferty Amagraf dwugłowicowych ploterów wielkoformatowych Mutoh 1682SR rozpoczął pracę w oddziale Przedsiębiorstwa Komunikacji Metropolitalnej w Tychach. W tym samym czasie identyczne urządzenie  zostało dostarczone do głównej siedziby tej firmy w Tarnowskich Górach. Obie maszyny zostały wdrożone z myślą o...
Drukarnia Fotoidruk inwestuje w ploter tnący Sinajet
Drukarnia FOTOIDRUK z siedzibą w Kaletach w woj. śląskim rozbudowała swój park maszynowy o ploter tnący SINAJET 1007MT od polskiego dystrybutora GRAFMASZ. Drukarnia cyfrowa pracuje na maszynach Konica Minolta jak również posiada m.in. plotery solwentowe oraz szereg maszyn introligatorskich. Zakup pozwolił na poszerzenie spektrum oferowanych usług oraz przyspieszenie...
Hybrydowa maszyna Mark Andy Digital Pro 3 w drukarni Emmedue
Zakup rolowej maszyny hybrydowej, pracującej w technice tonerowej  – Mark Andy Digital Pro 3 – otworzył przed włoską firmą Emmedue Srl nowy rozdział w jej historii. Od lat specjalizuje się ona w produkcji etykiet, w tym samoprzylepnych obsługując głównie klientów z lokalnego, włoskiego rynku. Inwestycja w nową maszynę, bazującą na technologii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764