logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

API Folie Polska na Kongresie Etykiety Samoprzylepne 2022

  PR 22.06.2022, przeczytano 933 razy
ilustracjastrzałka
Z ofertą firmy API Folie Polska można było zapoznać się również odwiedzając jej stoisko informacyjne Fot. Świat Druku

Firma API Folie Polska po raz kolejny była współorganizatorem i partnerem Kongresu Etykiety Samoprzylepne, zorganizowanego w dniach 9-10 czerwca br. w Krakowie przez wydawnictwo Polski Drukarz. Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca przedsiębiorstwa, wystąpiła podczas odbywającej się w ramach kongresu konferencji z referatem zatytułowanym „Niestandardowe wzory etykiet – czyli jak możemy rozwiązać twój problem”. W swojej prezentacji skupiła się na konkretnych przykładach różnego rodzaju problemów technologicznych, na jakie napotykają producenci i przetwórcy etykiet z cold stampingiem, wskazując ich rozwiązania. Podkreślała przy tym, że API Foilmakers (którego częścią jest API Folie Polska) jest nie tylko producentem i dostawcą wysokiej jakości folii, ale pełni rolę doradcy technicznego dla swoich klientów, pomagając im przy doborze odpowiedniego podłoża, wdrożeniach i w trakcie realizacji procesów produkcyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-folie-polska-na-kongresie-etykiety-samoprzylepne-2022,396333,artykul.html

- Cieszymy się, że Kongres Etykiety Samoprzylepne i towarzysząca mu konferencja wracają – pod względem frekwencji i liczby firm je wspierających – do swoich najlepszych czasów. To ogromna przyjemność uczestniczyć w wydarzeniu branżowym, gromadzącym blisko 300 osób. Tego typu imprezy są dla nas nieocenione, gdyż pozwalają z jednej strony – zaprezentować ofertę API Foilmakers, z drugiej – spotkać się z naszymi klientami i partnerami biznesowymi. Podobnie było w Krakowie, więc jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w tym wydarzeniu – mówi Katarzyna Kozińska.

Trzy działy produktowe API Foilmakers

Podobnie jak w latach ubiegłych, Katarzyna Kozińska znalazła się wśród prelegentów konferencji towarzyszącej kongresowi. Skupiła się na praktycznych aspektach zastosowania folii, wcześniej jednak zaprezentowała firmę API Foilmakers i jej filary produktowe.

- Nasza oferta uwzględnia kilka działów – mówiła. – Są to metalizowane folie do hot stampingu, cold stampingu (stosowane w druku offsetowym i fleksograficznym), na których dzisiaj się skupimy, oraz folie pigmentowe i holograficzne. Warto podkreślić, że wszystkie one wytwarzane są w Europie, w naszym brytyjskim zakładzie produkcyjnym. Następnie trafiają do regionalnych oddziałów, takich jak API Folie Polska, gdzie poddawane są konfekcjonowaniu i stąd trafiają do klientów.

API Foile Polska istnieje od dziesięciu lat, a obszar działania tej fili API Foilmakers stale się powiększa. Obecnie, poza obsługą klientów z Europy Wschodniej, w jego gestii są też wszyscy użytkownicy folii API z Niemiec. Poza sprzedażą, firma świadczy też szeroko zakrojone usługi techniczno-serwisowe i doradcze. Tego aspektu jej działalności dotyczyła kolejna część wystąpienia Katarzyny Kozińskiej.

Blisko klienta

- Nasza filozofia działania jest od początku niezmienna – mówiła. – Staramy się być jak najbliżej naszych klientów, nie tylko pod względem geograficznym. Co to oznacza w praktyce? Mając do dyspozycji różnych producentów i dostawców folii, drukarnia stara się znaleźć partnera, który nie tylko zaoferuje wysokiej jakości produkt, ale wniesie do współpracy również wartość dodaną w postaci szeroko rozumianego doradztwa i wsparcia. W naszym przypadku stosujemy właśnie podejście kompleksowe: jeżeli tylko klient sobie tego życzy, bierzemy aktywny udział w danym projekcie już na wstępnym etapie. Doradzamy też w doborze folii, biorąc pod uwagę róże aspekty - projekt etykiety czy opakowania oraz technikę drukowania i uszlachetniania oraz zastosowanie końcowe produktu. Jesteśmy obecni przy wdrożeniu, dzięki czemu monitorujemy cały proces implementacji. Pomagamy też gdy pojawiają się problemy, również nie związane bezpośrednio z samą folią.

„Jest problem? Postaramy się go rozwiązać!”

Jak wskazywała Katarzyna Kozińska, na rynku coraz częściej spotyka się projekty, których realizacja wymaga najwyższej jakości sprzętu i materiałów oraz wykwalifikowanej, doświadczonej załogi. Wśród tego typu trudnych prac, uwzględniających uszlachetnianie metodą cold stampingu, prelegentka wymieniła m.in.: duże aple pokryte folią, drobne motywy z minimalną odległością pomiędzy poszczególnymi elementami, kombinację obu powyższych wariantów oraz duże aple z bardzo drobnymi elementami w kontrze.

- Każdy z nich wymaga indywidualnego podejścia od strony technologii aplikowania folii – mówiła Katarzyna Kozińska – i w żadnym wypadku nie można wszystkich traktować w ten sam sposób, tj. przy użyciu tych samych parametrów i materiałów.

W kolejnej części wystąpienia prelegentka wymieniła rodzaje najczęściej występujących problemów przy aplikowaniu folii metodą cold stampingu (z uwzględnieniem technologii, projektu graficznego i umiejętności operatora maszyny). Podkreśliła przy tym, że tylko właściwe połączenie wszystkich parametrów technologicznych oraz innych istotnych czynników wpływających na proces cold stampingu umożliwi zrealizowanie produkcji w sposób optymalny i zgodny z oczekiwaną jakością, także w kontekście procedury odbioru gotowego produktu przez klienta.

- API Foilmakers ma bardzo bogate doświadczenia w produkcji etykiet z zastosowaniem folii tłoczonych na zimno, uwzględniającej cały proces wytwórczy. Posiadamy gotowe rozwiązania i chętnie pomagamy drukarniom w prawidłowym doborze parametrów technologicznych, umożliwiając wykonane projektów najbardziej optymalny sposób. To część naszej kompleksowej współpracy z użytkownikami folii API Foilmakers i holistycznego podejścia do biznesu. Zapraszamy zatem do kontaktu – pozostajemy do Państwa dyspozycji – podsumowała Katarzyna Kozińska.

Źródło: API Folie Polska Sp. z o.o.

www.apifoilmakers.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Chroma dumą prezentuje nowy program rabatowy skierowany do firm z branży reklamowej. Program "Rabat dla branży" to odpowiedź na potrzeby agencji marketingowych, drukarni, agencji reklamowych, wydawnictw, studiów graficznych i innych podmiotów związanych z reklamą. Weryfikacja odbywa się na podstawie kodów PKD, zapewniając, że oferty trafiają do...
Quad Europe podsumowuje targi Drupa 2024
Udział w tegorocznych targach Drupa stanowi znacznie więcej niż tylko okazję do poznania najnowszych produktów i usług. Jest to również wyjątkowa szansa na zanurzenie się w najnowsze trendy rynkowe oraz zrozumienie dynamicznie zmieniających się potrzeb naszej branży.
Mark Andy i Rotometal: strategiczne partnerstwo
Firma Mark Andy poinformowała o nawiązaniu strategicznej współpracy z polskim przedsiębiorstwem - Rotometal. Ten dynamicznie rozwijający się producent zaawansowanych narzędzi do drukowania, m.in. cylindrów i oprzyrządowania do nich, stał się tym samym certyfikowanym dostawcą Mark Andy w tym obszarze.
Folie API Foilmakers z certyfikatem EcoVadis Bronze
Firma API Foilmakers poinformowała, że pełne portfolio jej folii zostało – po raz pierwszy – poddane certyfikacji EcoVadis w kontekście ich zgodności z zasadami zrównoważonego rozwoju. W rankingu za rok 2023 brytyjski producent uzyskał status „Bronze”, plasując się w górnej połówce firm ocenianych przez tę organizację.
Chroma.pl przypomina o usłudze SPINGO, która oferuje firmom możliwość odroczenia płatności nawet do 45 dni. To nie tylko wygoda, ale także sposób na strategiczne zarządzanie budżetem. Drukarnia oferuje też swoim klientom usługę DPD Pickup, która zapewnia wyjątkową wygodę i szybkość dostawy. Dzięki szerokiej sieci ponad 2500 punktów DPD Pickup i automatów paczkowych,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764