logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api Folie Polska obsłuży rynek niemiecki w zakresie folii Api Foilmakers

  PR 05.06.2020, przeczytano 660 razy
ilustracjastrzałka

Firma API Folie Polska, lokalny oddział API Foilmakers, poinformowała, że z początkiem czerwca br. przejęła kompleksową obsługę wszystkich klientów z rynku niemieckiego, zarówno reprezentujących branżę opakowań i etykiet, jak też odbiorców przemysłowych. Jak zapewnia Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca API Folie Polska – jest to efekt z jednej strony zmian strukturalnych, jakie zaszły na poziomie właścicielskim w 1. kwartale tego roku, z drugiej – pozytywnych doświadczeń z obsługą niemieckich klientów w obszarze folii przemysłowych. W związku ze znaczącą rozbudową kompetencji i zakresu działalności, wkrótce w zakładzie API Folie Polska w podwarszawskim Piasecznie rozpoczną pracę nowe maszyny do przetwórstwa i konfekcjonowania folii, powiększona zostanie powierzchnia magazynowa, planowane jest także zwiększenie zatrudnienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-folie-polska-obsluzy-rynek-niemiecki-w-zakresie-folii-api-foilmakers,387303,artykul.html

- Decyzje kierownictwa API Foilmakers, a także naszych nowych właścicieli – australijskiej grupy Aldus – to dla nas powód do szczególnej satysfakcji, ale też świadomość olbrzymiej odpowiedzialności za największy w Europie rynek produkcji opakowań i etykiet, jakim są Niemcy – mówi Katarzyna Kozińska. – Postrzegamy je w kontekście docenienia naszych dotychczasowych doświadczeń w obsłudze rynku niemieckiego w zakresie dostaw folii przemysłowych, a także potencjału jakim dysponujemy działając lokalnie. Po zmianach strukturalnych zapadła decyzja, że z Polski będziemy obsługiwać także odbiorców całego pozostałego asortymentu API Foilmakers, a więc m.in. folii do hot- i cold stampingu. Tym samym wolumen realizowanych dostaw wzrośnie kilkukrotnie. Tego typu strategiczne ruchy wymuszają rzecz jasna podjęcie decyzji o inwestycjach w sprzęt i kadry. Już niebawem w Piasecznie rozpoczną pracę nowe maszyny do przetwórstwa, konfekcjonowania i pakowania folii. Zamierzamy też rozbudować nasze struktury handlowe, zarówno w odniesieniu do polskiego, jak i niemieckiego rynku. Nowe urządzenia i zwiększona powierzchnia magazynów to także nowi pracownicy, jacy pojawią się w naszym zakładzie już wkrótce.

Katarzyna Kozińska dodaje, że plany związane z rozszerzeniem kompetencji i obszaru działalności API Folie Polska zaczęły się kształtować tuż po zmianach właścicielskich.

- Warto w tym miejscu przypomnieć, że w lutym br. większość aktywów d. API Group przejęła Aldus Group, spółka z powodzeniem działająca już wcześniej w zakresie produkcji rozwiązań dla branż opakowaniowej i etykietowej – mówi. – Nowi właściciele wkrótce potem byli z wizytą w Polsce i szybko zorientowali się w potencjalne, jaki reprezentuje zarówno tutejszy rynek, jak też nasz oddział. Już wówczas pojawiły się plany zwiększenia zatrudnienia i rozbudowy parku sprzętowego, właśnie z uwagi na zwiększenie zakresu naszych kompetencji. Obecnie są one wdrażane.

Po zmianach właścicielskich oferta API Foilmakers obejmuje różnorodne folie, znajdujące zastosowanie w szerokim spektrum aplikacji. Z punktu widzenia klientów z branży poligraficznej, w tym opakowaniowej i etykietowej, można tu wymienić: folie metalizowane do hot stampingu, folie pigmentowe do hot stampingu (znajdujące też zastosowanie w aplikacjach przemysłowych np. przy znakowaniu), folie metalizowane do cold stampingu, a także folie holograficzne do tłoczenia na zimno i na gorąco.

- Cały ten asortyment, m.in. po wznowieniu produkcji w naszych zakładach w Wielkiej Brytanii, jest obecnie dostępny na bieżąco. Oferujemy go zatem zarówno naszym polskim klientom, jak też – od niedawna – niemieckim. Ci ostatni przyjęli wprowadzone zmiany z bardzo dużym zrozumieniem, znając nasze doświadczenia w zakresie dostaw folii przemysłowych, które pozostały niezakłócone nawet w ostatnich, niełatwych z różnych względów miesiącach. Mamy sygnały, że bliskość geograficzna polskiego oddziału, który będzie ich zaopatrywał, też jest doceniana. Część klientów korporacyjnych posiada zakłady w Polsce i w Niemczech, więc tu efekt synergii będzie – jak wspólnie zakładamy – jeszcze większy – mówi Katarzyna Kozińska. - Cieszymy się ogromnie z faktu, że API Folie Polska – oddział utworzony 7 lat temu, z roku na rok stanowi coraz ważniejsze ogniwo w łańcuchu dostaw realizowanych przez całą firmę i że nasze znaczenie w jej strukturach, także na arenie międzynarodowej, stale wzrasta. Obsługa tak ważnych w skali europejskiej rynków, jak Polska i Niemcy, to prawdziwe wyzwanie, które – mam nadzieję, przy aktywnym udziale naszych klientów i partnerów biznesowych – podejmujemy z radością, ale i respektem. Zapraszamy zatem już dzisiaj do składania zamówień, a tych, którzy jeszcze z nami nie współpracują – do kontaktu z naszym polskim oddziałem. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania, dostarczymy próbki materiałów do testowania, a w przypadku zainteresowania ich wdrożeniem – doradzimy właściwe podłoże i pomożemy przy jego implementacji. Zgodnie z przyświecającą nam od lat misją, aby nie tylko być producentem i dostawcą najwyższej klasy folii, ale też partnerem i doradcą dla każdego z naszych klientów – podsumowuje.

Źródło: API Folie Polska Sp. z o.o.

www.apifoilmakers.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heidelberg Speedmaster XL 106: rekord Fort Dearborn w liczbie wykonanych odbitek
Fort Dearborn, amerykańska firma specjalizująca się w produkcji etykiet i opakowań, mająca dwadzieścia zakładów w całym kraju, wykonała w 2020 roku prawie 82 miliony odbitek na swoim Heidelbergu Speedmaster XL 106 -8+L. Ten rekord związany był m.in. ze zwiększonym zapotrzebowaniem rynku na etykiety i opakowania na produkty spożywcze podczas pandemii COVID-19.
Podczas internetowych targów virtual.drupa (odbywających się w dniach 20-23 kwietnia br.) Konica Minolta, we współpracy ze swoimi partnerami i klientami, zademonstruje szereg rozwiązań ze swojego bogatego portfolio. Obecność firmy na tym wirtualnym wydarzeniu, przebiegająca pod hasłem „Rethinking possibilites”, będzie uwzględniać takie obszary jej...
Mark Andy organizuje kolejne branżowe webinaria dla studentów z całego świata
Tradycją stały się już organizowane przez Mark Andy spotkania dla studentów. W tym roku będą one miały charakter webinariów, kolejnych już organizowanych przez tę firmę. Skierowane są do studiujących z całego świata, kształcących się na kierunkach związanych z branżą poligraficzną i pokrewnymi. Odbędą się one w dwóch terminach. Z myślą o...
DrTusz.pl zachęca swoich klientów do włączenia się w akcję “Drzewo na zamówienie”. W dniach od 12 do 25 kwietnia 2021 r. każde zamówienie w sklepie DrTusz, to jedna sadzonka drzewa, które firma posadzi podczas finału w Nadleśnictwie Waliły - oficjalnego partnera wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764