logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api Folie Polska podsumowuje 1. kwartał 2021

  PR 09.04.2021, przeczytano 675 razy

Pierwsze trzy miesiące 2021 roku były dla firmy API Folie Polska przede wszystkim okresem wewnętrznej reorganizacji, mającej usprawnić codzienne działania. W strukturach przedsiębiorstwa powołane zostało nowe stanowisko – Customer Service Manager. W gestii piastującej je osoby znalazł się kompleksowy nadzór nad obsługą wszystkich klientów API Folie Polska, zarówno z kraju jak i z zagranicy. Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca podkreśla, że wprowadzane zmiany i zrealizowane już wcześniej inwestycje, także sprzętowe, pomogły firmie utrzymać stabilność i ciągłość dostaw, zwłaszcza biorąc pod uwagę wciąż niesprzyjającą sytuację globalną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-folie-polska-podsumowuje-1.-kwartal-2021,390985,artykul.html

- Mamy za sobą pierwszy, pełny rok funkcjonowania w okresie globalnej pandemii – mówi. – W naszym przypadku, biorąc pod uwagę zawirowania w 1. kwartale 2020 roku i późniejsze wychodzenie na prostą, był to relatywnie dobry okres. Stymulatorem zmian było przejęcie przez nowego właściciela – grupę Aldus i realizowana przez nią strategia rozwoju. Polski oddział stał się jednym z kluczowych elementów planu działania nakreślonego przez właścicieli – w naszej gestii znalazł się m.in. cały rynek niemiecki. Zatem pozytywny wynik osiągnięty w 1. kwartale tego roku jest naturalną konsekwencją podjętych wcześniej decyzji, obejmujących także inwestycje w sprzęt i rozbudowę powierzchni magazynowo-logistycznej. Skupiliśmy się w tym okresie na wewnętrznej reorganizacji, mającej wpłynąć na sprawniejszą obsługę zamówień coraz liczniejszej grupy klientów.

Customer Service Manager – nowe stanowisko w API Folie Polska

Wspomniane zmiany dotyczyły – jak dodaje Katarzyna Kozińska – przede wszystkim kompleksowej obsługi klientów:

- Zależało nam, by podnieść jakość naszych działań w tym obszarze. Od kilku miesięcy nasz oddział odpowiada za dostawy wszystkich folii API Foilmakers do klientów nie tylko z Polski, ale także z Niemiec. Wśród odbiorców są też firmy z innych krajów Europy. Musieliśmy zatem wprowadzić swego rodzaju „upgrade” w dziale obsługi klienta – w tym celu powołaliśmy do życia nowe stanowisko – Customer Service Manager. Piastująca  je osoba odpowiada za szereg działań związanych z zapewnieniem stabilnej współpracy z klientami: monitorowanie stanów magazynowych, analizę potrzeb, planowanie dostaw, współpracę z handlowcami, rozwiązywanie ewentualnych reklamacji. Mamy nadzieję, że nasi klienci już wkrótce dostrzegą efekty wprowadzonych zmian.

Terminowe dostawy mimo niesprzyjającej sytuacji globalnej

Katarzyna Kozińska podkreśla, że pomimo niesprzyjającej sytuacji globalnej API Folie Polska wciąż utrzymuje pełne portfolio swoich produktów, wszystkie z nich są też w odpowiedniej ilości utrzymywane w podwarszawskim magazynie firmy.

- Zauważamy, że drukarnie coraz częściej podejmują się różnych, także nietypowych i wysublimowanych projektów. Szerokie portfolio, jakim dysponujemy, oznacza większą elastyczność, m.in. w kontekście doradzania i pomocy klientom przy wyborze optymalnego rozwiązania, w tym podłoża. Możemy zatem zaproponować im kompleksową ofertę, także przy realizacji trudnych prac, jakich wcześniej się nie podejmowali – mówi dyrektor zarządzająca API Folie Polska.

Najważniejszą część portfolio firmy stanowią produkty skierowane do drukarń opakowaniowych i etykietowych. API Folie Polska ma tu do zaoferowania m.in. folie: metalizowane do hot stampingu, pigmentowe do hot stampingu (znajdujące też zastosowanie w aplikacjach przemysłowych np. przy znakowaniu), metalizowane do cold stampingu, a także holograficzne do tłoczenia na zimno i na gorąco.

- Naszym klientom możemy zagwarantować dostawę towaru na czas, nawet w obecnym niesprzyjającym otoczeniu rynkowym. Posiadając oddziały w Europie, jesteśmy w stanie sobie nawzajem pomagać i w razie potrzeby wspierać w zakresie niezbędnego w danej chwili asortymentu, także nietypowego, o którym wcześniej wspominałam. Wkrótce nasz potencjał w tym kontekście wzrośnie gdyż jesteśmy w trakcie otwierania nowego oddziału w Europie Zachodniej.

Nowy sprzęt, większe możliwości

Katarzyna Kozińska dodaje, że na stabilność działania i terminowość dostaw wpłynęły m.in. inwestycje sprzętowe zrealizowane niedawno przez API Folie Polska. Firma zakupiła nową bobiniarkę, zwiększającą jej potencjał w obszarze konfekcjonowania folii.

- Jest ona dwa razy szybsza od dotychczas używanych urządzeń, co wpłynęło na nasze moce wytwórcze i elastyczność działań. Bobiniarka pozwala na przewijanie i cięcie różnego rodzaju folii o szerokości do 1,6 m. Co więcej, we współpracy z jej producentem planujemy dalsze zwiększenie funkcjonalności tego urządzenia, co w jeszcze większym stopniu usprawni realizowaną produkcję – mówi Katarzyna Kozińska.

Poza inwestycjami w sprzęt, rozbudowie uległa też powierzchnia magazynowo-logistyczna, jaką firma dysponuje w swoim podwarszawskim zakładzie. W minionym kwartale działania te były kontynuowane.

- Sprawność dostaw w dużej mierze zależy od uporządkowanej kwestii stanów magazynowych i wydajnej logistyki, więc także tutaj przeszliśmy w ostatnich tygodniach niezbędną reorganizację. Przygotowujemy się w ten sposób do kolejnych wyzwań, jakie niesie ze sobą obecna sytuacja gospodarcza na świecie i zawirowania z nią związane – podsumowuje Katarzyna Kozińska.

Źródło: API Folie Polska Sp. z o.o.

www.apifoilmakers.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764