logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api Folie Polska podsumowuje targi Labelexpo Europe 2023

  PR 04.10.2023, przeczytano 477 razy
ilustracjastrzałka

„Polskimi” targami nazywa ostatnią odbywającą się w Brukseli edycję targów Lalelexpo Europe dyrektor zarządzająca API Folie Polska – Katarzyna Kozińska. Jak podkreśla, wydarzenie ściągnęło wielu przedstawicieli branży poligraficznej i etykietowej z naszego kraju, z których wielu odwiedziło stoisko API Foilmakers – producenta specjalistycznych folii do uszlachetniania. Firma promowała na nim swoje pełne portfolio skierowane do drukarń i przetwórców, działających w segmencie druku wąskowstęgowego; prezentowała m.in. liczne aplikacje z udziałem jej materiałów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-folie-polska-podsumowuje-targi-labelexpo-europe-2023,401588,artykul.html

Folie API Foilmakers były też wykorzystywane podczas pokazów „na żywo”, realizowanych na stoisku jej partnera technologicznego – AB Graphic. Promowała również nowe wzorniki, w tym dostępny od niedawna na jej stronach internetowych wzornik online, uwzględniający pełne portfolio jej produktów. Jak dodaje Katarzyna Kozińska, w wielu rozmowach z obecnymi i potencjalnymi klientami pojawiały się akcenty „eko”, na które API Foilmakers zwraca coraz większą uwagę w swojej działalności, ale też w kontekście całego łańcucha dostaw.

Na targach Labelexpo Europe, mimo że odbywały się kilkaset kilometrów od naszej granicy, można było chwilami poczuć się jak w Polsce – mówi Katarzyna Kozińska. – Przedstawiciele rodzimej branży poligraficznej, głównie etykietowej – z uwagi na charakter tych targów – przybyli do Brukseli bardzo licznie. Z naszych informacji wynika, że wiele polskich drukarń zakontraktowało na targach nowe maszyny, zarówno drukujące jak i uszlachetniające. Wydaje się zatem, że – pomimo wciąż niepewnej sytuacji geopolitycznej i gospodarczej – klimat do inwestowania w naszym kraju pozostaje niezmieniony. Bardzo nas to cieszy, gdyż branża etykiet i opakowań to jedna z kluczowych także w naszej działalności. Miłym, wręcz wzruszającym akcentem, były też spotkania z klientami z Ukrainy, obsługiwanymi przez nasz lokalny oddział. Targi w Brukseli były pierwszą od długiego czasu okazją, by się z nimi zobaczyć”.

Po raz pierwszy pod „skrzydłami” Aldus Group

Targi Labelexpo Europe 2023 były pierwszą europejską edycją tej prestiżowej wystawy, w której API Foilmakers wzięła udział jako część australijskiej grupy Aldus (przedstawiciele tej ostatniej również byli obecni na stoisku). „Weszliśmy w jej skład w 2020 roku– mówi Katarzyna Kozińska. – Z różnych względów, na wspólne pojawienie się tu czekaliśmy aż do września tego roku. Ale na pewno było warto – nasze stoisko było pełne zwiedzających. Poza wspomnianymi klientami z Polski i Ukrainy, gościliśmy licznych użytkowników folii API Foilmakers także z pozostałych krajów obsługiwanych przez nasz lokalny oddział. Widać było wyraźnie, jak bardzo klientom brakowało możliwości spotkania się na tak dużym, prestiżowym wydarzeniu, gromadzącym w jednym miejscu wszystkich liczących się dostawców dla branży etykietowej”.

„Project Mythos” – prezentacje na targach Labelexpo Europe 2023

Na stoisku API Foilmakers prezentowane były liczne próbki etykiet i opakowań wykonanych z udziałem produkowanych przez nią folii. Materiały firmy były też obecne u jej partnerów technologicznych, m.in. w kontekście projektu etykiet na whisky marki Mythos. Mówi Katarzyna Kozińska: „Połączyliśmy tu siły z firmami AB Graphic, Berkshire Labels, Will Parr i Tomlinson, by wspólnie stworzyć kolekcję zapierających dech w piersiach etykiet – mówi Katarzyna Kozińska. – W ramach „Project Mythos” – bo tak została nazwana ta seria – zaprezentowane zostały najnowsze trendy w obszarze uszlachetniania i zdobienia etykiet, uwzględniające wysublimowane projekty i personalizację produktu. To tylko jeden ze spektakularnych przykładów zastosowania naszych folii w opakowaniach i etykietach klasy premium. Targowe prezentacje spotkały się z bardzo pozytywnym oddźwiękiem zwiedzających, z których część mieliśmy okazję gościć też na naszym stoisku, zachęcając do współpracy z API Foilmakers”.

Nowe wzorniki

Targi Labelexpo Europe 2023 były też pierwszą okazją do zaprezentowania i promowania – w skali globalnej – nowych wzorników API Foilmakers, w tym stworzonego niedawno wzornika online. „Narzędzie to pokazuje jak zmienia się nasz świat i nasze podejście jako producenta do współpracy z klientami, ale też z partnerami technologicznymi – mówi Katarzyna Kozińska. – Dostępny na naszych stronach internetowych wzornik online pozwala na błyskawiczny podgląd różnych wariantów kolorystycznych konkretnej folii, o jakiej rozmawiamy w danym momencie z klientem czy też wspólny do niej dostęp w tym samym czasie przez kilka podmiotów zaangażowanych w projekt (np. drukarnię i zleceniodawcę). Zadbaliśmy tu o każdy szczegół i dokładność odwzorowania folii, także trudnych do tego typu zobrazowania np. metalizowanych, z uwzględnieniem specyfiki różnych urządzeń mobilnych, na których jako użytkownicy Internetu przeglądamy strony: smartfonu, tabletu czy laptopa. Z reakcji klientów odwiedzających nasze stoisko wynika, że było to narzędzie potrzebne i że będzie bardzo przydatne w codziennej w z nimi współpracy”.

W kierunku „eko”: krótszy łańcuch dostaw, niższy ślad węglowy

Szeroko rozumiana proekologiczność była jednym z motywów przewodnich dla wielu wystawców Labelexpo Europe 2023 – mówi Katarzyna Kozińska. – Dotyczy to również naszej firmy, która już od wielu lat podejmuje w tym kierunku szereg inicjatyw, stymulowanych obecnie przez powołany w tym celu zespół w naszej brytyjskiej centrali – The Green Team. Jego działania, zarówno globalne jak i lokalne, również były przedmiotem wielu rozmów z klientami. Zwracaliśmy tu uwagę m.in. na zmiany w naszej działalności – z jednej strony zaostrzenie procedur produkcyjnych w kontekście ochrony środowiska, z drugiej – zoptymalizowanie łańcucha dostaw i ograniczenie się w zakresie bazy surowcowej do krajów europejskich. Zawirowania, jakich byliśmy świadkami w ostatnich miesiącach, potwierdzają słuszność tych decyzji”.

Podsumowując, możemy uznać targi Labelexpo Europe 2023 za bardzo udane. Przyniosły one wiele pozytywnej energii i dały wymierne efekty wielu firmom, w tym naszej. Mamy z nich setki nowych kontaktów biznesowych, które – taką mamy nadzieję – przełożą się wkrótce na kolejne wdrożenia folii API Foilmakers w drukarniach etykietowych z całego świata. Dziękujemy wszystkim, którzy znaleźli czas, by odwiedzić nasze stoisko w Brukseli. I już dziś zapraszamy na nie podczas kolejnej edycji targów Labelexpo Europe, jakie odbędą się w 2025 roku w Barcelonie” – mówi Katarzyna Kozińska.

Źródło: API Folie Polska

apifoilmakers.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764