logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

API Folie Polska współorganizatorem 2. edycji konferencji Label Innovations

  PR 01.08.2017, przeczytano 757 razy
ilustracjastrzałka
W ubiegłorocznej, pierwszej edycji konferencji Label Innovations wzięło udział 130 osób. Fot. Etykiety.pl Etigraf

14 września br., w Centrum Targowym Expo XXI w Warszawie, odbędzie się 2. edycja konferencji szkoleniowej „Label Innovations”. Jej organizatorami są firmy Etykiety.pl Etigraf oraz API Folie Polska. Wydarzenie, przebiegać będzie pod hasłem „Co mówi twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”. Jest ono skierowane do właścicieli marek z różnych segmentów rynkowych oraz pracowników firm produkcyjnych, wykorzystujących etykiety i opakowania w kontekście promowania i uatrakcyjniania swoich wyrobów. Z ramienia API Group weźmie w nim udział David Peters – Creative Development Manager w jej brytyjskiej centrali, który wystąpi z referatem zatytułowanym „Między prestiżem a kiczem... granica dobrego smaku i wyrafinowania”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-folie-polska-wspolorganizatorem-2.-edycji-konferencji-label-innovations,33292,artykul.html

Druga edycja konferencji „Label Innovations” skupi się na zagadnieniach takich jak: konstrukcja marki premium i strategia jej wdrażania, projektowanie graficzne marek premium czy też technologie drukowania i uszlachetniania, wspierające wizerunek marki luksusowej. Prelegenci będą starali się odpowiedzieć na pytanie, co konsumenci najbardziej cenią w markach premium; przedstawione zostaną także historie kilku z nich oraz sukces rynkowy, jaki odniosły dzięki zmianie postrzegania przez odbiorców. Tematyka – zdaniem organizatorów – wychodzi naprzeciw trendom konsumenckim, które wskazują na systematyczny wzrost zainteresowania markami luksusowymi oraz ich wpływ na cały rynek, m.in. produkty masowe, coraz częściej przypominają wyroby z wyższej półki.

Mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska: - Miło jest nam znaleźć się wśród organizatorów tego wydarzenia, którego pierwsza, ubiegłoroczna edycja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem osób z różnych branż. Jako producent specjalistycznych folii i laminatów, jak również rozwiązań umożliwiających ich wdrażanie, chcemy podzielić się naszą bogatą wiedzą w tym zakresie. David Peters, który znajdzie się w gronie prelegentów konferencji, to osoba o ponad 20-letnim doświadczeniu w obszarze projektowania i tworzenia marek premium. Odpowiadał za wprowadzanie ich na rynek, obecnie wspiera naszych klientów, jak również właścicieli marek, w skutecznym wzbogacaniu ich produktów, pomagającym w wyróżnieniu się na półce sklepowej.

Konferencja „Label Innovations” będzie jednym z wydarzeń towarzyszących kolejnej edycji Festiwalu Druku i Festiwalu Marketingu, jakie odbędą się w dniach 13-14 września br. na terenach Expo XXI.

- To stworzy dodatkową synergię i – taką mamy nadzieję – zwiększy zainteresowanie wydarzeniem, które współorganizujemy – kontynuuje Katarzyna Kozińska. – Zwłaszcza, że zestaw prelegentów jest bardzo ciekawy – obejmuje m.in. przedstawicieli Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, firm Nielsen, Albedo Marketing czy Etykiety pl. Etigraf – pomysłodawcy i głównego organizatora konferencji. Już dziś zatem serdecznie zapraszamy do udziału w tym spotkaniu.

Jak informują organizatorzy, podczas jego trwania uruchomiona zostanie pilotażowa edycja programu „Brand Clinic – rzuć wyzwanie ekspertom od marek”. Jest on skierowany do firm, które podejmują działania zmierzające do rozwinięcia swoich marek, a przy tym poszukują wsparcia ekspertów w realizacji pomysłów.

2. edycja konferencji „Label Innovations” odbywać się będzie w godzinach 10-15 w sali konferencyjnej B hali wystawowej Expo XXI. Rejestracja i sprzedaż biletów jest realizowana przez stronę www.labelinnovations.pl.

Źródło: API Folie Polska

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764