logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api Group na targach Packaging Innovations 2018

  PR 10.09.2018, przeczytano 663 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznej, londyńskiej edycji targów Packaghig Innovations, odbywających się w dniach 12-13 września br. w Londynie, firma API Group skoncentruje się na prezentacji rozwiązań umożliwiających produkcję stylowych opakowań klasy premium zgodnie z polityką zrównoważonego rozwoju. Na jej stoisku (nr A34) będą promowane m.in.: proekologiczny laminat Transmet oraz najnowsza edycja publikacji Trends Folio 2018/2019.  Ponadto David Peters – Creative Development Manager w firmie API weźmie udział w towarzyszących targom sesji konferencyjnej i panelu dyskusyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-group-na-targach-packaging-innovations-2018,37853,artykul.html

Pierwsze z jego wystąpień, przebiegające pod hasłem „Trendy w projektowaniu opakowań luksusowych na rok 2019 – łącząc styl i proekologiczność”, odbędzie się 13 września o godz. 10.50 na głównej scenie konferencyjnej targów Packaging Innovations. David Peters zaprezentuje w nim podejmowane przez API działania, dla których inspirację stanowi globalny przemysł modowy. Wskaże w jaki sposób można je przełożyć na atrakcyjne projekty opakowaniowe, wyróżniające się na półce sklepowej. Wykorzysta przy tym studia przypadku, w której firma API była zaangażowana. Swoimi doświadczeniami David Peters podzieli się także podczas panelu dyskusyjnego zatytułowanego „Przyszłość opakowań luksusowych”, odbywającego się również 13 września (o godz. 12).

Prezentacja API Group na stoisku targowym będzie uwzględniać m.in. API Trends Folio – najnowszą wersję publikacji identyfikującej i wskazującej cztery obszary tematyczne stymulujące – zdaniem specjalistów firmy – rozwój branży opakowaniowej. Zaprezentowano w niej, w jaki sposób właściwe zastosowanie folii, laminatów czy materiałów holograficznych może wzmocnić przekaz marki i wpłynąć na jej postrzeganie w kontekście zmian zachodzących na rynku.

- Współczesny rynek wymaga od właścicieli marek, by tworzyli oni swoją własną tożsamość; to samo odnosi się zresztą do ich klientów. Opakowanie, poza doświadczaniem jakie niesie ze sobą, jest podstawą tego procesu – mówi David Peters. – Najnowsze wydanie Trends Folio ma stanowić inspirację dla projektantów i właścicieli marek przy tworzeniu opakowań angażujących konsumentów i wyróżniających produkty na tle konkurencji.

Jak podkreśla David Peters, firma API ściśle współpracuje z wieloma globalnymi markami z różnych segmentów przemysłowych, by finalne opakowanie było zbieżne z ich tożsamością oraz obecnymi trendami rynkowymi: - Nasze pełne zrozumienie marki oraz wiedza na temat najnowszych trendów i rozwiązań technologicznych daje możliwość stworzenia opakowania idealnie odzwierciedlającego przesłanie danego produktu. Ważne jest też, by pamiętać, że trendy same w sobie mogą służyć jedynie jako wskazówka. Kluczem jest zrozumienie i stworzenie rozwiązania opakowaniowego, które będzie właściwe z punktu widzenia marki, konsumenta, kategorii produktowej oraz środowiska, w jakim produkt będzie pozycjonowany.

- Packaging Innovations London to dla nas idealne miejsce, by podzielić się ze zwiedzającymi targi swoją wiedzą i doświadczeniem. Bardzo liczymy na owocne spotkania z projektantami graficznymi, drukarzami oraz właścicielami marek, którzy rozumieją rolę, jaką trendy odgrywają w stale rosnącym znaczeniu samych marek – zarówno w roku obecnym jak i w przyszłości – dodaje David Peters.

Podczas targów API Group będzie również promować Transmet – rozwiązanie pozwalające właścicielom marek zredukować ich negatywny wpływ na środowisko naturalne, bez uszczerbku na jakości finalnego opakowania klasy premium. Jest to niezawierający folii laminat do aplikowania na opakowania wykonane na bazie papieru. Jak zapewnia API, oferuje on wszystkie zalety tradycyjnych metalizowanych, poliestrowych laminatów nanoszonych na karton. Tu jednak wyeliminowano udział folii w jego produkcji, co pozwala poddać go recyklingowi w standardowym procesie odzysku.

Poza aspektami środowiskowymi, wśród najważniejszych cech charakterystycznych laminatu Transmet producent wymienia m.in. wysoki poziom połysku oraz wyeliminowane ryzyko delaminacji przy jego aplikowaniu. W efekcie – jak zapewnia API – użytkownik otrzymuje wydajne rozwiązanie, dedykowane różnorodnym zastosowaniom przy wykańczaniu i uszlachetnianiu opakowań.

Źródło: API Folie Polska Sp. z o.o.

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764