logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api Group na targach Packaging Innovations 2018

  PR 10.09.2018, przeczytano 343 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznej, londyńskiej edycji targów Packaghig Innovations, odbywających się w dniach 12-13 września br. w Londynie, firma API Group skoncentruje się na prezentacji rozwiązań umożliwiających produkcję stylowych opakowań klasy premium zgodnie z polityką zrównoważonego rozwoju. Na jej stoisku (nr A34) będą promowane m.in.: proekologiczny laminat Transmet oraz najnowsza edycja publikacji Trends Folio 2018/2019.  Ponadto David Peters – Creative Development Manager w firmie API weźmie udział w towarzyszących targom sesji konferencyjnej i panelu dyskusyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-group-na-targach-packaging-innovations-2018,37853,artykul.html

Pierwsze z jego wystąpień, przebiegające pod hasłem „Trendy w projektowaniu opakowań luksusowych na rok 2019 – łącząc styl i proekologiczność”, odbędzie się 13 września o godz. 10.50 na głównej scenie konferencyjnej targów Packaging Innovations. David Peters zaprezentuje w nim podejmowane przez API działania, dla których inspirację stanowi globalny przemysł modowy. Wskaże w jaki sposób można je przełożyć na atrakcyjne projekty opakowaniowe, wyróżniające się na półce sklepowej. Wykorzysta przy tym studia przypadku, w której firma API była zaangażowana. Swoimi doświadczeniami David Peters podzieli się także podczas panelu dyskusyjnego zatytułowanego „Przyszłość opakowań luksusowych”, odbywającego się również 13 września (o godz. 12).

Prezentacja API Group na stoisku targowym będzie uwzględniać m.in. API Trends Folio – najnowszą wersję publikacji identyfikującej i wskazującej cztery obszary tematyczne stymulujące – zdaniem specjalistów firmy – rozwój branży opakowaniowej. Zaprezentowano w niej, w jaki sposób właściwe zastosowanie folii, laminatów czy materiałów holograficznych może wzmocnić przekaz marki i wpłynąć na jej postrzeganie w kontekście zmian zachodzących na rynku.

- Współczesny rynek wymaga od właścicieli marek, by tworzyli oni swoją własną tożsamość; to samo odnosi się zresztą do ich klientów. Opakowanie, poza doświadczaniem jakie niesie ze sobą, jest podstawą tego procesu – mówi David Peters. – Najnowsze wydanie Trends Folio ma stanowić inspirację dla projektantów i właścicieli marek przy tworzeniu opakowań angażujących konsumentów i wyróżniających produkty na tle konkurencji.

Jak podkreśla David Peters, firma API ściśle współpracuje z wieloma globalnymi markami z różnych segmentów przemysłowych, by finalne opakowanie było zbieżne z ich tożsamością oraz obecnymi trendami rynkowymi: - Nasze pełne zrozumienie marki oraz wiedza na temat najnowszych trendów i rozwiązań technologicznych daje możliwość stworzenia opakowania idealnie odzwierciedlającego przesłanie danego produktu. Ważne jest też, by pamiętać, że trendy same w sobie mogą służyć jedynie jako wskazówka. Kluczem jest zrozumienie i stworzenie rozwiązania opakowaniowego, które będzie właściwe z punktu widzenia marki, konsumenta, kategorii produktowej oraz środowiska, w jakim produkt będzie pozycjonowany.

- Packaging Innovations London to dla nas idealne miejsce, by podzielić się ze zwiedzającymi targi swoją wiedzą i doświadczeniem. Bardzo liczymy na owocne spotkania z projektantami graficznymi, drukarzami oraz właścicielami marek, którzy rozumieją rolę, jaką trendy odgrywają w stale rosnącym znaczeniu samych marek – zarówno w roku obecnym jak i w przyszłości – dodaje David Peters.

Podczas targów API Group będzie również promować Transmet – rozwiązanie pozwalające właścicielom marek zredukować ich negatywny wpływ na środowisko naturalne, bez uszczerbku na jakości finalnego opakowania klasy premium. Jest to niezawierający folii laminat do aplikowania na opakowania wykonane na bazie papieru. Jak zapewnia API, oferuje on wszystkie zalety tradycyjnych metalizowanych, poliestrowych laminatów nanoszonych na karton. Tu jednak wyeliminowano udział folii w jego produkcji, co pozwala poddać go recyklingowi w standardowym procesie odzysku.

Poza aspektami środowiskowymi, wśród najważniejszych cech charakterystycznych laminatu Transmet producent wymienia m.in. wysoki poziom połysku oraz wyeliminowane ryzyko delaminacji przy jego aplikowaniu. W efekcie – jak zapewnia API – użytkownik otrzymuje wydajne rozwiązanie, dedykowane różnorodnym zastosowaniom przy wykańczaniu i uszlachetnianiu opakowań.

Źródło: API Folie Polska Sp. z o.o.

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Katalog „123... polskie plakaty, które warto znać” na papierze Antalis
W czerwcu br. Warszawa gościła European Design Festival. Interesującym elementem imprezy była zorganizowana przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) w Wilanowie wystawa plakatów, otwierająca wydarzenie. Towarzyszyła jej publikacja – katalog plakatów – wydrukowana na papierze sprzedawanym przez Antalis.
Oki Europe: nowy pakiet oprogramowania Sendys Explorer
OKI Europe Ltd ogłosiła uruchomienie nowego pakietu oprogramowania SENDYS Explorer. Kompletne oprogramowanie, dostępne wyłącznie dla OKI, pozwala użytkownikom z dowolnej branży i organizacji na pełniejsze wykorzystanie możliwości drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych OKI. Od firm po handel detaliczny, organizacje opieki zdrowotnej i inne przedsiębiorstwa – wszyscy użytkownicy...
Urządzenie sztancujące Optima-K 106 w firmie RD
Wchodząca w skład Technopol Group drukarnia offsetowa RD Sp. z o.o. z Krotoszyna stała się pierwszym polskim użytkownikiem w pełni zautomatyzowanego urządzenia sztancującego Optima-K 106 marki Koenig & Bauer Iberica. Maszyna, pracująca tu od kilkunastu miesięcy, znacząco – jak podkreśla Rafał Czwojdziński, właściciel przedsiębiorstwa – zwiększyła jego potencjał...
Drukarnia Printma z nową foliarką Matrix
Drukarnia Printma to drukarnia cyfrowa z 15-letnim doświadczeniem w branży poligraficznej. Obecnie działa pod nową marką i w nowej lokalizacji, będąc kontynuacją Drukarni Bema Graphics s.c. W ostatnim czasie park maszynowy poszerzył się o foliarkę z dociskiem pneumatycznym MATRIX 530P angielskiego producenta VIVID LAMINATING. Urządzenie dostarczył i wdrożył wyłączny polski...
Wizytówki w technologii Multiloft dostępne w Chroma.pl
Wizytówki nadal stanowią istotny element budowania marki i renomy firmy. Mimo rozwoju komunikacji elektronicznej to one są potwierdzeniem osobistej relacji i zaproszeniem do komunikacji biznesowej. Dlatego ważny jest ich design i jakość wykonania. Można je podkreślić za pomocą technologii Multiloft, dostępnej w drukarni internetowej Chroma.pl.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764