logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api Group na targach PCD 2018

  PR 06.02.2018, przeczytano 921 razy
David Peters - Creative Development Manager w firmie API Group

API Group wzięła aktywny udział w odbywającej się niedawno w Paryżu wystawie PCD 2018, skierowanej do osób i firm działających w branży opakowań kosmetycznych. David Peters – Creative Development Manager w jej brytyjskiej centrali przygotował z myślą o zwiedzających targi prezentację. Obejmowała ona najnowsze trendy w branży opakowań (również dedykowanych kosmetykom), które znalazły się w najnowszej edycji API Trends Folio – publikacji uwzględniającej tendencje, jakie będą obowiązywać na rynku opakowań przez najbliższe dwa lata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-group-na-targach-pcd-2018,35340,artykul.html

Na współczesnym, coraz bardziej konkurencyjnym rynku wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych budowanie i utrzymanie tożsamości marki staje się kluczowym elementem jej sukcesu i przybliża ją do potencjalnych oraz obecnych użytkowników. Opakowanie, także za sprawą doświadczeń i interakcji ze strony konsumenta, staje się fundamentalnym elementem tego procesu.

API, jako czołowy dostawca rozwiązań dedykowanych opakowaniom klasy premium (m.in. dla branż perfumeryjnej i kosmetycznej), stale wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom właścicieli marek i konsumentów. Firma posiada w ofercie wysokiej jakości folie, laminaty i materiały holograficzne, które – poddane odpowiedniej aplikacji – mają za zadanie zwiększyć atrakcyjność opakowania, a w ślad za tym – wzmacniać przekaz samej marki.

Zespołem, odpowiedzialnym w firmie API za działania o charakterze kreatywnym i doradczym, kieruje David Peters. Ma on ponad 20-letnie doświadczenie w dziedzinie projektowania i tworzenia opakowań. Podczas prezentacji, przygotowanej z myślą o uczestnikach PCD 2018, opowiadał on o najnowszych trendach na rynku opakowaniowym oraz innowacjach produktowych i technologicznych, jakie pojawiły się na nim w ostatnim czasie. Wystąpienie uwzględniało m.in. następujące elementy: rozwój opakowań premium jako czynnik sukcesu rynkowego, maksymalizacja atrakcyjności markowego opakowania w kontekście jego ekspozycji na półce sklepowej, poprawa wizerunku marki premium poprzez zastosowanie efektów specjalnych i uszlachetnień (na bazie rozwiązań API) oraz trendy i innowacje zawarte w API Trends Folio na lata 2018/2019.

Targi PCD to jedna z najważniejszych imprez wystawienniczo-kongresowych, dedykowanych opakowaniom kosmetycznym i perfumeryjnym. Obecni na niej dostawcy mają tu szansę zaprezentować nowe, innowacyjne rozwiązania skierowane do właścicieli marek, którzy z kolei mogą w Paryżu poznać najnowsze trendy i technologie.

Mówi David Peters: - PCD to dla nas idealne miejsce do zademonstrowania najnowszych światowych trendów na rynku opakowaniowym. Trendów, które rzeczywiście oddziałują na markę i jej odbiór na wystawie sklepowej, niezależnie od tego czy mówimy o wyrobach perfumeryjnych czy kosmetycznych. PCD to także świetna okazja do spotkania z projektantami, drukarzami i właścicielami marek z całego świata oraz do dyskusji z nimi na temat naszego portfolio. Wielu z nich to użytkownicy folii, laminatów i materiałów holograficznych API. Targi to idealny moment do bezpośrednich rozmów na temat ich zastosowania w codziennej działalności. Wszystko po to, by – bazując na aktualnych i przyszłych trendach rynkowych – wybrać optymalne rozwiązanie wspierające rozwój i wizerunek marki, np. poprzez zastosowanie odpowiedniego efektu specjalnego czy wykończenia.

Polscy klienci będą mieli okazję do spotkania z Davidem Petersem podczas targów Packaging Innovations 2018, jakie odbędą się w dniach 17-18 kwietnia br. w Warszawie. Wśród wystawców tej imprezy znajdzie się m.in. firma API Folie Polska.

- Już dziś zapraszamy do odwiedzenia nas na targach. Poza możliwością spotkania z Davidem Petersem, będą one znakomitą okazją do poznania naszej oferty i porozmawiania o ewentualnej współpracy – mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska.

Źródło: API Folie Polska

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764