logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

API Group na wydarzeniach branżowych w Europie i w Ameryce

  PR 04.08.2016, przeczytano 852 razy
ilustracjastrzałka
fot. Manroland Sheetfed

Firma API Group, specjalizująca się w produkcji, dystrybucji, wdrażaniu oraz doradztwie w zakresie zastosowania wysokiej jakości folii i laminatów, jest w tym roku bardzo aktywna pod względem obecności na różnego rodzaju wydarzeniach branżowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-group-na-wydarzeniach-branzowych--w-europie-i-w-ameryce,29504,artykul.html

Z jej zaawansowanymi materiałami, wykorzystywanymi m.in. przy uszlachetnianiu i zabezpieczaniu produktów drukowanych (np. opakowań), można było zapoznać się na największej tegorocznej wystawie dla branży poligraficznej – drupa 2016 w Düsseldorfie. We wrześniu firma planuje obecność z własnym stoiskiem na najważniejszych w br. targach dedykowanych wąskowstęgowej produkcji opakowań i etykiet – Labelexpo Americas (odbywających się w Chicago), jak też na dwóch wystawach poświęconych opakowaniom luksusowym – Luxe Pack Monaco i Luxury Packaging w Londynie.

Prezentacje folii do tłoczenia na zimno TU na targach drupa 2016

Na targach drupa 2016, które co cztery lata gromadzą setki tysięcy przedstawicieli branży poligraficznej z całego świata, podłoża API Group były obecne na stoisku firmy Manroland Sheetfed. Na prezentowanej tu nowej generacji arkuszowej maszynie offsetowej – Roland 708 LTTLV Evolution – realizowane były zlecenia uwzględniające proces tłoczenia folią na zimno. W tej właśnie części zastosowano m.in. specjalistyczną folię do cold-stampingu TU, stworzoną przez API. Odbywające się codziennie pokazy drukowania i uszlachetniania opakowań oraz innych produktów przyciągały za każdym razem uwagę setek gości targowych.

Zastosowana podczas prezentacji maszyny folia TU pozwala na – jak zapewnia jej producent – niezwykle precyzyjne odwzorowanie detali, właściwe pokrywanie dużych tint, jak również osiąganie wysokiego połysku zarówno przy nanoszeniu jej na warstwy tekstową jak i graficzną. Dostępna w odcieniach złotym i srebrnym, stanowi ona wszechstronny materiał wychodzący naprzeciw potrzebom drukarń i projektantów poszukujących niebanalnych opakowań i etykiet.

Zdaniem Richarda Burhouse, dyrektora ds. marketingu API Group, pojawienie się materiałów brytyjskiego producenta na targach drupa 2016, było strzałem w dziesiątkę: „To najważniejsze wydarzenie branży poligraficznej na świecie, dlatego bardzo nam miło, że firma Manroland Sheetfed wybrała właśnie folie API z myślą o prezentacjach nowej generacji maszyn arkuszowych. Dzięki temu liczna grupa zwiedzających te targi miała okazję poznać ich niewątpliwe walory, zarówno w kontekście wyróżnienia finalnego produktu na półce sklepowej, jak też nadania opakowaniu czy etykiecie cech luksusowości”.

API Group i opakowania luksusowe

Kolejną okazją do zapoznania się z ofertą API Group, dedykowaną na rynek opakowań luksusowych, będzie wrześniowa wystawa Luxury Packaging 2016 w Londynie oraz towarzyszący jej konkurs Luxury Packaging Awards. Brytyjska firma znalazła się – już drugi rok z rzędu – na krótkiej liście przedsiębiorstw nominowanych w kategorii przeznaczonej dla dostawców, w której – co ciekawe – zwyciężyła podczas poprzedniej edycji konkursu. Wówczas też jury konkursowe doceniło wysoką jakość, wszechstronność oraz szeroką gamę zastosowań folii (także holograficznych) i laminatów API przy produkcji opakowań luksusowych i innych wyrobów marki premium. Wśród nich znajdują się m.in.: laminaty API Lens – dedykowane na rynek opakowań na papierosy oraz szampana, a także API MVPlus i TA – przeznaczone produkcji opakowań na kosmetyki i aromaty.

Mówi Richard Burnhouse: „Właściciele marek luksusowych oczekują opakowań, które w odpowiedni sposób odzwierciedlą ich pozycję na rynku, na którym są obecni. Z tego względu poświęcamy dużo uwagi, by zrozumieć ich potrzeby i dostosować je do każdego, indywidualnego projektu. Cieszymy się, że nasz wysiłek został doceniony i że ponownie znaleźliśmy się na tzw. krótkiej liście firm nominowanych w kategorii przeznaczonej dla dostawców. Z niecierpliwością czekamy na rozstrzygnięcie tegorocznej edycji konkursu Luxury Packaging Awards”.

Uroczysta gala, podczas której zostaną wręczone nagrody, odbędzie się 16 września br. w londyńskim hotelu Grosvenor House. Towarzyszyć jej będzie dwudniowa wystawa Luxury Packaging (14-15 września, centrum targowe Olympia w Londynie), podczas której – na stoisku A34 – swoją ofertę zaprezentuje m.in. API Group.

Firma weźmie udział w charakterze wystawcy także w innej, organizowanej we wrześniu br. wystawie poświęconej opakowaniom luksusowym – Luxe Pack Monaco 2016. Podczas imprezy, odbywającej się w dniach 21-23 września, firma będzie obecna na stoisku VA18, prezentując swoje obszerne portfolio produktów dedykowanych na rynek opakowań kategorii premium, m.in. zaawansowane folie holograficzne i inne materiały oddziaływujące na zmysł wzroku.

Luxe Pack Monaco będzie też miejscem premiery Holonique Boutique – pakietu usług obejmujących doradztwo i wsparcie przy wdrażaniu dekoracyjnych folii holograficznych oraz 3D, głównie w zakresie opakowań na żywność, napoje, środki higieny osobistej i kosmetyki. Na czele zespołu specjalistów API Group zajmującego się tą działalnością stoi David Peters – Creative Development Manager, znany także ze szkoleń prowadzonych od niedawna dla polskich przedsiębiorców.

Na zwiedzających stoisko API Group czekać będzie też stworzone przez firmę wydawnictwo – Trend Yearbook. Publikacja ta zawiera liczne przykłady zastosowania rozwiązań brytyjskiego producenta przy produkcji wysokiej jakości opakowań. Jednym z nich jest laminat soczewkowy Fresnel Lens, wykorzystany ostatnio do uszlachetnienia okładki magazynu poświęconego opakowaniom luksusowym – Formes de Luxe.

API Group na targach Labelexpo Americas

Z kolei przedstawiciele branż opakowaniowej i etykietowej z obu Ameryk będą mogli zapoznać się z ofertą rozwiązań API Group, odwiedzając stoisko firmy (nr 815) podczas targów Labelexpo Americas, odbywających się w dniach 13-15 września br. w Chicago. Będą na nich obecni przedstawiciele API Group, na czele z wiceprezesem ds. sprzedaży Bobem Almerem. Zaprezentowane zostaną tu najnowsze rozwiązania technologiczne oraz liczne próbki wyrobów wykonanych z udziałem folii i laminatów API. Jak zapewnia firma, zwiedzający mogą też liczyć na fachowe doradztwo w kontekście zastosowania właściwego materiału, stworzenia nietuzinkowego projektu i wniesienia wartości dodanej do opakowania.

Wśród promowanych na stoisku materiałów znajdą się m.in. folie holograficzne i optyczne, oddziałujące na zmysł wzroku, dedykowane m.in. do produkcji opakowań na napoje, żywność, środki higieny osobistej czy kosmetyki. Firma szczególną uwagę będzie zwracała na wspomnianą wcześniej, najnowszą serię folii do tłoczenia na zimno – TA, skierowaną na rynek etykiet i opakowań. Są one – jak zapewnia API Group – najbardziej wszechstronnym materiałem w swojej klasie, skierowanym do tej grupy odbiorców. Zdaniem firmy pozwalają na precyzyjne odwzorowanie detali (m.in. 3-punktowego fontu), właściwe pokrywanie dużych tint, jak również osiąganie wysokiego połysku zarówno przy nanoszeniu jej na warstwy tekstową jak i graficzną. Dostępne w dziewięciu różnych odcieniach, stanowią efekt 3-letnich prac badawczo-rozwojowych realizowanych przez API Group. „Labelexpo Americas to idealne miejsce do zaprezentowania naszych najnowszych rozwiązań i usług – mówi Bob Almer. – Z przyjemnością spotkamy się na naszym stoisku z projektantami, drukarzami oraz właścicielami marek, by przedstawić im portfolio produktów API, jak też porozmawiać o właściwym ich wykorzystaniu w kontekście wyróżnienia opakowań i innych wyrobów na półce sklepowej”.

Warto dodać, że również polski oddział tego producenta – API Folie Polska – jest bardzo aktywny, jeśli chodzi o udział w różnego rodzaju lokalnych imprezach branżowych. W marcu br. firma wzięła udział w targach Packaging Innovations 2016 w Warszawie, zaś w kolejnych miesiącach – była obecna na różnych imprezach o charakterze konferencyjnym i szkoleniowym, organizowanych zarówno we własnym zakresie, jak też przez stowarzyszenia i firmy zewnętrzne. Mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska: „Wychodzimy tym samym naprzeciw zapotrzebowaniu naszych klientów i działamy zgodnie ze strategią realizowaną przez całą firmę API: być nie tylko producentem i dostawcą, ale przede wszystkim partnerem i doradcą. Mamy nadzieję, że nasze dotychczasowe jak i zaplanowane działania, zarówno w wymiarze lokalnym jak i globalnym, potwierdzają tę filozofię”.

Źródło: API Folie Polska

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764