logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api Group zadebiutowała na targach Luxe Pack New York

  PR 16.05.2017, przeczytano 514 razy

API Group po raz pierwszy znalazła się wśród wystawców Luxe Pack New York – nowojorskiej edycji targów, dedykowanych opakowaniom luksusowym. Odbyły się one w dniach 10-11 maja br. Na swoim stoisku firma zaprezentowała swoje bogate portfolio rozwiązań, skierowanych do właścicieli marek, projektantów, producentów oraz przetwórców opakowań, zwiększających ich atrakcyjność wizualną. Znalazły się wśród nich m.in. zdobywające coraz większą popularność – także w naszym kraju – folie, materiały holograficzne oraz laminaty marki API.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-group-zadebiutowala-na-targach-luxe-pack-new-york,32483,artykul.html

Obecność na Luxe Pack New York to bezpośredni efekt bardzo udanych dla API Group prezentacji jej rozwiązań podczas europejskiej edycji tych targów, odbywającej się w Monako jesienią ub.r. Tym samym firma nie tylko po raz pierwszy pojawiła się na ich amerykańskiej odsłonie, ale też pokazała szerokiej publiczności z tego rynku API Trends Folio – wydawnictwo skierowane do projektantów i specjalistów z zakresu kreacji, zawierające atrakcyjne dla oka przykłady najnowszych trendów na rynku opakowań, również luksusowych.

- Jesteśmy niezwykle dumni z powstałego siłami całego naszego zespołu Trends Folio i z przyjemnością zaprezentowaliśmy tę publikację na rynku amerykańskim, podczas targów Luxe Pack New York – mówi David Peters, Creative Development Manager w brytyjskiej centrali API Group. – Goście odwiedzający nasze stoisko mogli odebrać własny, nieodpłatny egzemplarz Trends Folio, a także dowiedzieć się więcej na temat naszych najnowszych osiągnięć technologicznych w zakresie laminatów i folii, wykorzystywanych z powodzeniem na rynku dóbr luksusowych.

Wśród prezentowanych przez API Group produktów z jej bogatego portfolio znalazły się coraz powszechniej stosowane przez firmy z tego segmentu rozwiązania, m.in. laminat Fresnel Lens PET. Atrakcyjność opakowań powstałych z jego użyciem zapewniają specjalne soczewki spiralne, które – w połączeniu z drukiem – umożliwiają uzyskanie niestandardowych, przyciągających wzrok efektów. Tworzą one wrażenie głębi i ruchu, a zastosowane tu mikrostruktury gwarantują właściwe działanie soczewek, które przepuszczają oraz odbijają światło, zachęcając oglądającego do dotknięcia powierzchni opakowania.

Poza wysokiej jakości laminatami, API Group zaprezentowała też szereg rozwiązań technologicznych, które – zdaniem firmy – są idealne w odniesieniu do marek luksusowych. Jednym z nich jest stworzony przez nią projekt Holonique Boutique – „przewodnik” po świecie hologramów i projektów 3D opracowany przez specjalistów API. Firma promowała też folie z serii TA. Są to wszechstronne folie etykietowe do tłoczenia na zimno, zapewniające – zdaniem producenta – właściwe odwzorowanie detali oraz odpowiednie krycie tint.

- Luxe Pack New York to idealne miejsce do zaprezentowania naszej oferty, skierowanej do osób odpowiedzialnych za szeroko rozumianą kreację – dodaje David Peters. – Bardzo nam było miło spotkać się na nich z projektantami, przedstawicielami drukarń oraz właścicielami marek i zaznajomić ich z naszymi foliami, laminatami i rozwiązaniami holograficznymi. Staraliśmy się też pomóc im w znalezieniu drogi, jak – wykorzystując najnowsze technologie i mając świadomość obecnych trendów rynkowych – z sukcesem zaprojektować atrakcyjne i przyciągające uwagę konsumentów opakowanie.

Źródło: API Folie Polska

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764