logo
WIADOMOŚCI

Api Group zadebiutowała na targach Luxe Pack New York

Mateusz Zawiślak  PR 16.05.2017, przeczytano 212 razy

API Group po raz pierwszy znalazła się wśród wystawców Luxe Pack New York – nowojorskiej edycji targów, dedykowanych opakowaniom luksusowym. Odbyły się one w dniach 10-11 maja br. Na swoim stoisku firma zaprezentowała swoje bogate portfolio rozwiązań, skierowanych do właścicieli marek, projektantów, producentów oraz przetwórców opakowań, zwiększających ich atrakcyjność wizualną. Znalazły się wśród nich m.in. zdobywające coraz większą popularność – także w naszym kraju – folie, materiały holograficzne oraz laminaty marki API.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-group-zadebiutowala-na-targach-luxe-pack-new-york,32483,artykul.html

Obecność na Luxe Pack New York to bezpośredni efekt bardzo udanych dla API Group prezentacji jej rozwiązań podczas europejskiej edycji tych targów, odbywającej się w Monako jesienią ub.r. Tym samym firma nie tylko po raz pierwszy pojawiła się na ich amerykańskiej odsłonie, ale też pokazała szerokiej publiczności z tego rynku API Trends Folio – wydawnictwo skierowane do projektantów i specjalistów z zakresu kreacji, zawierające atrakcyjne dla oka przykłady najnowszych trendów na rynku opakowań, również luksusowych.

- Jesteśmy niezwykle dumni z powstałego siłami całego naszego zespołu Trends Folio i z przyjemnością zaprezentowaliśmy tę publikację na rynku amerykańskim, podczas targów Luxe Pack New York – mówi David Peters, Creative Development Manager w brytyjskiej centrali API Group. – Goście odwiedzający nasze stoisko mogli odebrać własny, nieodpłatny egzemplarz Trends Folio, a także dowiedzieć się więcej na temat naszych najnowszych osiągnięć technologicznych w zakresie laminatów i folii, wykorzystywanych z powodzeniem na rynku dóbr luksusowych.

Wśród prezentowanych przez API Group produktów z jej bogatego portfolio znalazły się coraz powszechniej stosowane przez firmy z tego segmentu rozwiązania, m.in. laminat Fresnel Lens PET. Atrakcyjność opakowań powstałych z jego użyciem zapewniają specjalne soczewki spiralne, które – w połączeniu z drukiem – umożliwiają uzyskanie niestandardowych, przyciągających wzrok efektów. Tworzą one wrażenie głębi i ruchu, a zastosowane tu mikrostruktury gwarantują właściwe działanie soczewek, które przepuszczają oraz odbijają światło, zachęcając oglądającego do dotknięcia powierzchni opakowania.

Poza wysokiej jakości laminatami, API Group zaprezentowała też szereg rozwiązań technologicznych, które – zdaniem firmy – są idealne w odniesieniu do marek luksusowych. Jednym z nich jest stworzony przez nią projekt Holonique Boutique – „przewodnik” po świecie hologramów i projektów 3D opracowany przez specjalistów API. Firma promowała też folie z serii TA. Są to wszechstronne folie etykietowe do tłoczenia na zimno, zapewniające – zdaniem producenta – właściwe odwzorowanie detali oraz odpowiednie krycie tint.

- Luxe Pack New York to idealne miejsce do zaprezentowania naszej oferty, skierowanej do osób odpowiedzialnych za szeroko rozumianą kreację – dodaje David Peters. – Bardzo nam było miło spotkać się na nich z projektantami, przedstawicielami drukarń oraz właścicielami marek i zaznajomić ich z naszymi foliami, laminatami i rozwiązaniami holograficznymi. Staraliśmy się też pomóc im w znalezieniu drogi, jak – wykorzystując najnowsze technologie i mając świadomość obecnych trendów rynkowych – z sukcesem zaprojektować atrakcyjne i przyciągające uwagę konsumentów opakowanie.

Źródło: API Folie Polska

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Meet Kodak Polska po raz dwunasty
Po raz dwunasty już firma Kodak Polska zaprosiła przedstawicieli drukarń i firm poligraficznych, wydawnictw, agencji reklamowych, a także partnerów biznesowych oraz mediów na doroczne spotkanie z cyklu Meet Kodak Polska. Obywało się ono 12 kwietnia br. w hotelu Vienna House Andel’s w Łodzi i było okazją do zapoznania się z najnowszymi informacjami na temat rozwoju firmy, jej produktów, a ...
Być albo nie być na rynku poligrafii: 5. edycja Akademii Liderów Biznesu
„Być albo nie być na rynku poligrafii, czyli czego oczekuje od nas klient” – tak brzmi motyw przewodni piątej edycji Akademii Liderów Biznesu organizowanej przez firmę Konica Minolta. Tegoroczna konferencja odbędzie się w dniach 23–24 maja w Hotelu Tiffi w Iławie. Podczas spotkania znani eksperci z branży i przedstawiciele świata biznesu będą inspirowali największe polskie drukarnie do...
Chroma.pl coraz bliżej przepięcia  na nowy serwis
Zbliża się planowana data zamiany starego serwisu na nowy. Aby mogło to nastąpić potrzebne są wszystkie produkty i funkcje.
Chroma znalazła pracownika: Finał kampanii
Zakończyła się ponad dwumiesięczna kampania marketingowa „Najpozytywniejsza praca świata” drukarni Chroma. Pierwszym etapem była rekrutacja na stanowisko menedżera gwarancji jakości. Zwycięzcą, wyłonionym spośród 1500 kandydatów został Michał Bajda. Swoim video „Jedenaście przytaknięć Michała” i jego aktywną promocją zapewnił sobie kontrakt z drukarnią o wartości 60 tys. zł. W ostatn...
„Lepsze pomysły” („Brighter Ideas”) – pod takim hasłem firma Sun Chemical pojawi się na tegorocznych targach Fespa, jakie odbywać się będą w Berlinie w dniach 15-18 maja. Na stoisku D20 w pawilonie 2.2 zaprezentuje ona portfolio swoich farb i atramentów (oraz technologii z nimi związanych), znajdujących zastosowanie przy różnych aplikacjach graficznych, tekstylnych i przemysłowych. Aby le...
 
piątek 20.04.2018, 129 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone