logo
WIADOMOŚCI

Api Group zadebiutowała na targach Luxe Pack New York

Mateusz Zawiślak  PR 16.05.2017, przeczytano 199 razy

API Group po raz pierwszy znalazła się wśród wystawców Luxe Pack New York – nowojorskiej edycji targów, dedykowanych opakowaniom luksusowym. Odbyły się one w dniach 10-11 maja br. Na swoim stoisku firma zaprezentowała swoje bogate portfolio rozwiązań, skierowanych do właścicieli marek, projektantów, producentów oraz przetwórców opakowań, zwiększających ich atrakcyjność wizualną. Znalazły się wśród nich m.in. zdobywające coraz większą popularność – także w naszym kraju – folie, materiały holograficzne oraz laminaty marki API.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-group-zadebiutowala-na-targach-luxe-pack-new-york,32483,artykul.html

Obecność na Luxe Pack New York to bezpośredni efekt bardzo udanych dla API Group prezentacji jej rozwiązań podczas europejskiej edycji tych targów, odbywającej się w Monako jesienią ub.r. Tym samym firma nie tylko po raz pierwszy pojawiła się na ich amerykańskiej odsłonie, ale też pokazała szerokiej publiczności z tego rynku API Trends Folio – wydawnictwo skierowane do projektantów i specjalistów z zakresu kreacji, zawierające atrakcyjne dla oka przykłady najnowszych trendów na rynku opakowań, również luksusowych.

- Jesteśmy niezwykle dumni z powstałego siłami całego naszego zespołu Trends Folio i z przyjemnością zaprezentowaliśmy tę publikację na rynku amerykańskim, podczas targów Luxe Pack New York – mówi David Peters, Creative Development Manager w brytyjskiej centrali API Group. – Goście odwiedzający nasze stoisko mogli odebrać własny, nieodpłatny egzemplarz Trends Folio, a także dowiedzieć się więcej na temat naszych najnowszych osiągnięć technologicznych w zakresie laminatów i folii, wykorzystywanych z powodzeniem na rynku dóbr luksusowych.

Wśród prezentowanych przez API Group produktów z jej bogatego portfolio znalazły się coraz powszechniej stosowane przez firmy z tego segmentu rozwiązania, m.in. laminat Fresnel Lens PET. Atrakcyjność opakowań powstałych z jego użyciem zapewniają specjalne soczewki spiralne, które – w połączeniu z drukiem – umożliwiają uzyskanie niestandardowych, przyciągających wzrok efektów. Tworzą one wrażenie głębi i ruchu, a zastosowane tu mikrostruktury gwarantują właściwe działanie soczewek, które przepuszczają oraz odbijają światło, zachęcając oglądającego do dotknięcia powierzchni opakowania.

Poza wysokiej jakości laminatami, API Group zaprezentowała też szereg rozwiązań technologicznych, które – zdaniem firmy – są idealne w odniesieniu do marek luksusowych. Jednym z nich jest stworzony przez nią projekt Holonique Boutique – „przewodnik” po świecie hologramów i projektów 3D opracowany przez specjalistów API. Firma promowała też folie z serii TA. Są to wszechstronne folie etykietowe do tłoczenia na zimno, zapewniające – zdaniem producenta – właściwe odwzorowanie detali oraz odpowiednie krycie tint.

- Luxe Pack New York to idealne miejsce do zaprezentowania naszej oferty, skierowanej do osób odpowiedzialnych za szeroko rozumianą kreację – dodaje David Peters. – Bardzo nam było miło spotkać się na nich z projektantami, przedstawicielami drukarń oraz właścicielami marek i zaznajomić ich z naszymi foliami, laminatami i rozwiązaniami holograficznymi. Staraliśmy się też pomóc im w znalezieniu drogi, jak – wykorzystując najnowsze technologie i mając świadomość obecnych trendów rynkowych – z sukcesem zaprojektować atrakcyjne i przyciągające uwagę konsumentów opakowanie.

Źródło: API Folie Polska

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Sztanca rotacyjna PFi Di-Cut 300 w firmie Hanart z Łodzi
W firmie Hanart z Łodzi, od wielu lat zajmującej się znakowaniem i kodowaniem towarów, a także produkcją naklejek, wszywek i etykiet do wielorakich zastosowań (w dużej mierze dla tekstyliów), te ostatnie od niedawna produkowane są przy pomocy automatycznej sztancy rotacyjnej - PFi Di-Cut 300. To pierwsze tego rodzaju urządzenie z oferty Duplo Polska zainstalowane w naszym kraju....
Stora Enso podejmuje kolejne działania zmierzające do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych
Stora Enso poinformowała, że jako pierwsza firma z branży leśnej zobowiązała się do osiągnięcia celów, zakładających dalsze ograniczane emisji dwutlenku węgla i innych gazów cieplarnianych przez należące do niej zakłady produkcyjne, jak też w jej całym łańcuchu dostaw. Plany te są zgodne z inicjatywą Science Based Targets oraz wytycznymi tzw. Porozumienia Paryskiego, które zakłada redukcję...
Agfa Advantage N-DL XXT & Attiro VHS w drukarni Agora Poligrafia w Tychach
W drukarni Agora Poligrafia w Tychach z powodzeniem używane jest proekologiczne rozwiązanie do produkcji form drukowych, składające się z wysokowydajnej naświetlarki Advantage N-DL XXT oraz urządzenia czyszcząco-gumującego Attiro VHS. Ich dostawcą, podobnie jak wykorzystywanych do produkcji bezchemicznych płyt N95VCF, jest firma Agfa. Inwestycja umożliwiła tyskiej drukarni, wchodzącej w skład Grupy...
Premierowa prezentacja Api Trends Folio 2018/2019 na rynku brytyjskim
API Group poinformowała, że po raz kolejny będzie obecna z własnym stoiskiem (nr H44) na brytyjskiej edycji targów Packaging Innovations. Odbędą się one w Birmingham w dniach 28 lutego – 1 marca br. Firma zaprezentuje tam – po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii – najnowsze wydanie swojego „przewodnika” po trendach opakowaniowych – API Trends Folio 2018/2019. Niedługo później również polscy klienci...
Sun Chemical (stoisko E60) po raz pierwszy pojawi się na PrintWeekLive! (7-8 marca w Wasps Arena w Coventry, UK) i wykorzysta targi jako platformę do przedstawienia swoich najnowszych innowacji w obszarze energooszczędnego druku arkuszowego (zastosowania komercyjne i opakowaniowe) oraz wąskiej wstędze (etykiety).
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone