logo
WIADOMOŚCI

Api Holonique Boutique: nowy wymiar markowego opakowania

Mateusz Zawiślak  PR 17.07.2017, przeczytano 352 razy
ilustracjastrzałka

W ślad za niedawną rozbudową zakładów w Livingston, zrealizowaną z myślą o zwiększeniu mocy produkcyjnych w zakresie materiałów holograficznych, firma API Group poinformowała o powszechnej dostępności nowego pakietu usług, dedykowanego odbiorcom z tego segmentu rynkowego – Holonique Boutique.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-holonique-boutique:-nowy-wymiar-markowego-opakowania,33131,artykul.html

Jest to swego rodzaju „przewodnik” po świecie hologramów i projektów 3D, stworzony przez zespół ekspertów API, kierowany przez Davida Petersa – Creative Development Managera w jej brytyjskiej centrali. Holonique Boutique ma stanowić źródło specjalistycznej wiedzy na temat zastosowania materiałów holograficznych i podłoży dających efekt trójwymiarowości. Wszystko po to, by umożliwić twórcom markowych opakowań wdrażanie niestandardowych efektów specjalnych w swoich projektach. Wśród wymienianych przez API Group docelowych odbiorców tego typu usług są m.in. firmy z rynków spożywczego, środków higieny osobistej oraz kosmetycznego.

Holonique Boutique ma być kluczowym elementem ekspansji API Group na rynku materiałów i folii holograficznych, w ramach której – kosztem 0,5 mln funtów – zwiększono zdolności wytwórcze fabryki w szkockim Livingston. Obecnie zakład ten jest najważniejszym europejskim ośrodkiem produkcyjnym API, dedykowanym podłożom holograficznym. W trzech osobnych liniach powlekających i specjalnej wytłaczarce wytwarzane są tu wysokiej jakości materiały i folie.

Poza produkcją podłoży API Group oferuje swoim klientom szereg innowacyjnych rozwiązań, umożliwiających uzyskiwanie efektów specjalnych, zwiększających atrakcyjność markowych projektów uwzględniających hologramy, a zarazem zwracających uwagę końcowego użytkownika. Podczas gdy holografia najczęściej znajduje zastosowanie jako środek zabezpieczający oryginalne produkty przed podrabianiem, projekt Holonique Boutique ma wyeksponować jej możliwości w zakresie wzbogacania, uszlachetniania i wprowadzania wartości dodanej w opakowaniach. Wyraziste kolory i efekt ruchu, jaki zapewnia hologram, wraz z tradycyjnym nadrukiem, dają wrażenie głębi i wielowymiarowości, co – jak zapewnia API – wywołuje szczególne wrażenie na odbiorcach.

Ta niecodzienna interakcja między drukiem a aplikowanymi hologramami ma stanowić wsparcie dla właścicieli marek, dążących do zwiększania atrakcyjności wizualnej swoich produktów. Zestaw usług dostępnych w ramach projektu Holonique Boutique ma im zagwarantować, że markowe opakowanie będzie zbieżne z najnowszymi trendami rynkowymi we wzornictwie i projektowaniu opakowań.

Zespołem pracowników API Group odpowiedzialnym za projekt Holonique Boutique kieruje David Peters – osoba o ponad 20-letnim doświadczeniu w projektowaniu i wzbogacaniu opakowań na wyroby luksusowe. Obecnie dzieli się nim z szerokim spektrum zainteresowanych osób, wśród których są projektanci graficzni, przedstawiciele drukarń oraz właściciele marek. Indywidualne podejście stosowane we współpracy z każdym z klientów powoduje, że powstające rozwiązania są dopasowane do ich specyficznych oczekiwań i potrzeb.

- Menedżerowie marki oraz osoby odpowiedzialne za marketing nowego produktu są coraz bardziej wyspecjalizowani w obsługiwanych przez siebie segmentach rynku, poszukując nowych sposobów na wyróżnienie się na tle konkurencji. Efekty holograficzne i dyfrakcyjne stają się kluczowe w osiągnięciu tej odrębności, zwiększając jednocześnie uwagę konsumentów oraz nadając wyrobom status produktów klasy premium – mówi David Peters. – Bliska współpraca z naszymi klientami już na wstępnym etapie powstawania projektu to gwarancja, że zespół odpowiedzialny za Holonique Boutique znajdzie dla każdego z nich optymalne rozwiązanie i poprowadzi przez cały proces kreacji oraz produkcji. Na każdym jego etapie mogą oni liczyć na nasze wsparcie.

API Group, zapewniając swoim partnerom biznesowym kompleksową obsługę – zarówno w obszarze dostawy właściwego produktu jak też jego wdrożenia – oraz profesjonalną wiedzę w zakresie zastosowania materiałów holograficznych sprawia, że świadomość drzemiącego w nich potencjału jest wśród klientów coraz większa. Techniki holograficzne mogą być łączone ze sobą, zaś nad finalnym ich rezultatem ściśle współdziała z klientami API oraz ich projektantami zespół Holonique Boutique. Dzięki temu można np. przewidzieć, w jaki sposób światło – widziane w określony sposób przez konsumenta – będzie współgrało ze strukturą opakowania oraz naniesionym na nie nadrukiem. W efekcie – jak podaje firma – uzyskuje się wrażenie dynamiki, głębi i wysublimowania. Inspiracją dla tych działań są najnowsze trendy rynkowe.

- Dostarczając kompleksowe rozwiązanie opakowaniowe oraz współpracując z klientami w ramach całego dedykowanego im łańcucha dostaw, pomagamy we wprowadzaniu na rynek wielu obecnych i nowych projektów, uwzględniających materiały holograficzne – dodaje David Peters. – Przykłady można mnożyć – jednym z nich jest zestaw upominkowy z alkoholami klasy premium dla jednego z czołowych graczy na tym rynku, gdzie w szczególny sposób wyeksponowano interakcję druku i nowego laminatu API Fresnel Lens. Tu zależało nam szczególnie na podkreśleniu unikalności marki. Innym razem celem jest osiągnięcie efektu subtelnej elegancji, której odzwierciedlenie stanowi odpowiednie opakowanie. W obu przypadkach to hologramy stanowią podstawę dla osiągnięcia właściwego efektu finalnego.

Źródło: API Folie Polska

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Introzap i Kolbus na targach Packaging Innovations 2018
Wśród wystawców targów Packaging Innovations 2018, jakie odbywały się w Warszawie w dniach 17-18 kwietnia br., po raz pierwszy pojawiła się firma Introzap. Promowała na nim zaawansowane rozwiązania Kolbus – swojego partnera handlowego, przeznaczone do produkcji opakowań luksusowych. Przygotowana przez firmę ekspozycja targowa uwzględniała różnego rodzaju pudełka, wykonane m.in. z zastosowan...
API Folie Polska na targach Packaging Innovations: Podsumowanie
Sukcesem zakończył się udział firmy API Folie Polska – lokalnego oddziału API Group (producenta specjalistycznych folii, laminatów i rozwiązań holograficznych dedykowanych m.in. branży opakowaniowej) w targach Packaging Innovations 2018. Odbywały się one dniach 17-18 kwietnia br. w Warszawie. Stoisko firmy, obfitujące w liczne próbki materiałów wytwarzanych przez API oraz przykłady ich pr...
Meet Kodak Polska po raz dwunasty
Po raz dwunasty już firma Kodak Polska zaprosiła przedstawicieli drukarń i firm poligraficznych, wydawnictw, agencji reklamowych, a także partnerów biznesowych oraz mediów na doroczne spotkanie z cyklu Meet Kodak Polska. Obywało się ono 12 kwietnia br. w hotelu Vienna House Andel’s w Łodzi i było okazją do zapoznania się z najnowszymi informacjami na temat rozwoju firmy, jej produktów, a ...
Być albo nie być na rynku poligrafii: 5. edycja Akademii Liderów Biznesu
„Być albo nie być na rynku poligrafii, czyli czego oczekuje od nas klient” – tak brzmi motyw przewodni piątej edycji Akademii Liderów Biznesu organizowanej przez firmę Konica Minolta. Tegoroczna konferencja odbędzie się w dniach 23–24 maja w Hotelu Tiffi w Iławie. Podczas spotkania znani eksperci z branży i przedstawiciele świata biznesu będą inspirowali największe polskie drukarnie do...
Chroma.pl coraz bliżej przepięcia  na nowy serwis
Zbliża się planowana data zamiany starego serwisu na nowy. Aby mogło to nastąpić potrzebne są wszystkie produkty i funkcje.
 
niedziela 22.04.2018, 124 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone