logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api na targach Packaging Innovations 2019

  PR 10.09.2019, przeczytano 729 razy
ilustracjastrzałka

Po raz kolejny API Group będzie wystawcą londyńskiej edycji targów Packaging Innovations, organizowanych w dniach 11-12 września br. Najważniejszą premierą, prezentowaną na stoisku firmy (nr A34), będzie kolejna edycja specjalnego wydawnictwa dedykowanego najnowszym trendom w branży opakowań i etykiet luksusowych – API Trends Folio, uwzględniającego okres od jesieni/zimy 2020 do wiosny/lata 2021. Tradycyjnie już znajdą się w nim cztery obszary tematyczne, będące – zdaniem twórców publikacji – kluczowymi w kontekście projektowania i tworzenia opakowań przez najbliższe 24 miesiące.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-na-targach-packaging-innovations-2019,383905,artykul.html

- Wydawnictwo API Trends Folio liczy sobie już pięć lat – mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska .– W tym czasie zyskało status ważnego przewodnika po świecie opakowań i etykiet luksusowych. Jego kolejne edycje cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem osób zaangażowanych w cały proces tworzenia różnorodnych rozwiązań opakowaniowych: projektantów, grafików, przedstawicieli agencji reklamowych, drukarń czy wreszcie właścicieli marek. Dla nich Trends Folio stało się prawdziwym „skarbem”, zawierającym nie tylko liczne wzorce i motywy graficzne, ale też studia przypadku z wdrożeń zrealizowanych przy udziale naszych specjalistów, odpowiedzialnych za powstanie tego wydawnictwa.

API Trends Folio jest owocem pracy zespołu międzynarodowych specjalistów i ekspertów technicznych API, których zadaniem było wskazanie najważniejszych trendów w obszarze kreacji opakowań oraz możliwości zastosowania przy ich produkcji folii, laminatów i rozwiązań holograficznych, oferowanych przez brytyjskiego producenta. Wszystko po to, by wzmacniać przekaz markowych produktów na rynku, z uwzględnieniem pojawiających się na nim zmian, zwiększając atrakcyjność opakowań w kontekście coraz większej konkurencji na półkach sklepowych.

Targi Packaging Innovations 2019 będą zatem miejscem świętowania przez API piątej rocznicy pojawienia się Trends Folio na rynku oraz zaprezentowania kolejnej edycji wydawnictwa. Z tej okazji podczas targów firma zaprasza na swoje stoisko na specjalną, urodzinową „Szampańską Godzinę”, podczas której – poza poczęstunkiem w postaci lampki szampana – właściciele marek i projektanci opakowań będą mogli wysłuchać prezentacji Davida Petersa, Creative Development Managera w API Group. Kieruje on zespołem ds. kreacji, odpowiedzialnym m.in. za powstanie Trends Folio, a jego wystąpienia będą miały ścisły związek z zawartością najnowszej edycji tego wydawnictwa. Jak podkreśla firma, w tym roku zostało ono zaprojektowane w zupełnie nowej formule, by w jeszcze większym stopniu inspirować rynek, bazując na sukcesie odniesionym przez tę publikację w minionych pięciu latach.

- Jesteśmy niezwykle podekscytowani faktem, że najnowsza wersja Trends Folio zadebiutuje na targach Packaging Innovations London. Jest to idealne miejsce do spotkań z właścicielami marek i projektantami opakowań, pozwalające na zaprezentowaniem nam, w jaki sposób możemy wspierać klientów w tworzeniu rozwiązań opakowaniowych, mających rzeczywisty wpływ na zwiększenie sprzedaży detalicznej ich produktów – mówi David Peters.

Swoje miejsce na stoisku API Group znajdą także najnowsze folie metalizowane do hot stampingu, wprowadzone niedawno do jej oferty – serie CB i UB. Pierwsza z nich to materiał, który opcjonalnie można zadrukowywać (otwierając tym samym nowe możliwości przed projektantami opakowań), oferujący wysoki połysk i refleks świetlny. Z kolei seria UB (również oferująca wysoki połysk) jest dedykowana trudniejszym - – jak zapewnia producent –  w obróbce podłożom porowatym i wsiąkliwym, znajdującym często zastosowanie przy produkcji etykiet na wino i wyroby alkoholowe.

- Osoby, którym nie będą mogły dotrzeć do Londynu, z pewnością zainteresuje informacja, że zarówno z najnowszymi foliami z naszej oferty, jak też z ostatnim wydaniem Trends Folio, będzie można zapoznać się już kilkanaście dni później, podczas targów Labelexpo Europe odbywających się w Brukseli. Tam również będziemy z własnym stoiskiem, na którym znajdą się liczne próbki opakowań i etykiet wykonanych z udziałem podłoży marki API. Zapraszamy zatem serdecznie na obie imprezy targowe, jak również – do kontaktu z naszym lokalnym, polskim oddziałem – podsumowuje Katarzyna Kozińska.

Źródło: API Folie Polska Sp. z o.o.

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764