logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

API Sublimation Laboratory - Relacja

  PR 28.06.2016, przeczytano 741 razy

21 i 22 czerwca w Łodzi królowała SUBLIMACJA. Kilkadziesiąt firm w łódzkim showroomie firmy API.PL poszerzało swoją wiedzę na temat trendów i praktycznego wykorzystania druku sublimacyjnego oraz DTG w druku na tekstyliach i nie tylko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-sublimation-laboratory---relacja,29097,artykul.html

Do dyspozycji uczestników były najnowsze modele ploterów sublimacyjnych firmy EPSON (EPSON SureColor SC-F9200, EPSON SureColor SC-F7200, EPSON SureColor SC-F6200) oraz cała paleta urządzeń do transferu druku firmy Transmatic (prasy płaskie TS 2M, TS 3M, REV 5S, TS 5P oraz kalander Transmatic 730 SPORT). Całość dopełniała szeroka gama papierów sublimacyjnych z oferty API.PL.

Na stanowisku druku DTG zaprezentowane zostało całościowe rozwiązanie produkcyjne: drukarka DTG EPSON SureColor SC-F2000, SpraJet SPJ-450 (urządzenie do nakładania pretreatmentu pod druk biały) oraz prasa Transmatic TS 3M.

Warto tutaj wspomnieć, że uczestnicy mogli zapoznać się również z szeroką ofertą mediów do druku (druk ekosolwentowy, pigmentowy, sublimacja) oraz ofertą oczkarek i stojaków na media firmy Plastgrommet.

W ramach API SUBLIMATION LABoratory omówione, a później praktycznie przetestowane zostały następujące zagadnienia:

  • Trendy i prognozy rozwoju sublimacji  i DTG - zaprezentowane przez Tomasza Kucińskiego, Epson Polska
  • Sublimacja od A do Z – omówienie technologii i jej zastosowania na różnych podłożach – zaprezentowane przez Łukasza Kozłowskiego, API.PL
  • DTG – nowa era druku na koszulkach -  wystąpienie Grzegorza Koniecznego, API.PL
  • Warsztaty praktyczne druku sublimacyjnego na tekstyliach i innych podłożach – od projektu do gotowego produktu (w tym testy i dobór najlepszych podłoży) – prowadzone przez specjalistów z firmy API.PL
  • Warsztaty praktyczne druku DTG  - prezentacja procesu produkcyjnego oraz testy ustawień opcji RIP’a, podłoży i przygotowania projektów. – prowadzone przez specjalistów z firmy API.PL.
  • Testy indywidualne i możliwość wypróbowania różnych rozwiązań pod konkretne potrzeby uczestników.


Dla uczestników API SUBLIMATION LABoratory została przygotowana specjalna warsztatowa oferta sprzedażowa, strefa chillout, konkursy i inne atrakcje zabarwione piłkarskimi emocjami.

Źródło: API.PL

www.api.pl

Galeria: API Sublimation Laboratory

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764