logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

API Textile Laboratory - 18 - 19 października w Łodzi

  PR 30.09.2016, przeczytano 470 razy
ilustracjastrzałka

W październiku szykuje się nie lada gratka dla firm chcących rozwinąć swoją produkcję druku na tekstyliach. 18 i 19 października w Łodzi odbędą się jednodniowe specjalistyczne laboratoria przemysłowego druku na tekstyliach organizowane przez firmę API.PL – API TEXTILE LABoratory.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api-textile-laboratory---18---19-pazdziernika-w-lodzi,30107,artykul.html

Wykorzystaj szansę na:

  1. Zapoznanie się ze światowymi trendami przemysłowego druku na tekstyliach
  2. Poznanie rozwiązań dla przemysłowego druku na tekstyliach (urządzenia uznanych marek takich jak EPSON, Transmatic oraz Homer Textile)
  3. Praktyczne sprawdzenie linii produkcyjnych dla:

  • druku sublimacyjnego
  • druku bezpośredniego na tekstyliach

 
Spotkania i dyskusji z ekspertami
Indywidualne omówienie i konsultacje własnych potrzeb produkcyjnych
Skorzystanie ze specjalnych ofert dla uczestników API TEXTILE LAB

Informacje dodatkowe:

  • Uczestnictwo w warsztatach jest bezpłatne
  • Ilość miejsc ograniczona


Zapisz się już dziś na www.api.pl/api-textile-laboratory


Źródło: API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764