logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic

  PR 15.05.2021, przeczytano 668 razy
ilustracjastrzałka

API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl%3A-druk-zywiczny-bez-tajemnic,391473,artykul.html

Prezentacje odbędą się w dniach 25 i 26 maja br. w showroomie API.PL w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Okrężna 37, Rąbień. W trakcie prezentacji pokazane zostaną możliwości druku żywicznego na podłożach do home decor: tapetach, canvasach, tekstyliach samoprzylepnych oraz podłożach reklamowych: banery, plakaty. Tylko dla uczestników prezentacji oferta specjalna na urządzenia EPSON SureColor SC-R5010 i EPSON SureColor SC-R5010L.

Druk żywiczny ploterem EPSON SureColor SC-R5010 umożliwia drukarniom wielkoformatowym, agencjom reklamowym oraz producentom materiałów do home decor, rozszerzenie oferty i pozyskanie nowych zleceń. Drukarki zapewniają obsługę różnorodnych podłoży, dlatego powinny być pierwszym wyborem przy tworzeniu profesjonalnej grafiki na nośniki typu outdoor i indoor.

Zaletą druku żywicznego od EPSONA jest bezwonny tusz, który umożliwia aplikowanie wydruków we wrażliwych środowiskach, takich jak szkoły, szpitale i hotele. Jednocześnie druk żywiczny jest na tyle trwały, że można z powodzeniem stosować go na zewnątrz, gdzie wymagana jest wysoka trwałość.

Źródło: API.PL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764