logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic

  PR 15.05.2021, przeczytano 874 razy
ilustracjastrzałka

API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl%3A-druk-zywiczny-bez-tajemnic,391473,artykul.html

Prezentacje odbędą się w dniach 25 i 26 maja br. w showroomie API.PL w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Okrężna 37, Rąbień. W trakcie prezentacji pokazane zostaną możliwości druku żywicznego na podłożach do home decor: tapetach, canvasach, tekstyliach samoprzylepnych oraz podłożach reklamowych: banery, plakaty. Tylko dla uczestników prezentacji oferta specjalna na urządzenia EPSON SureColor SC-R5010 i EPSON SureColor SC-R5010L.

Druk żywiczny ploterem EPSON SureColor SC-R5010 umożliwia drukarniom wielkoformatowym, agencjom reklamowym oraz producentom materiałów do home decor, rozszerzenie oferty i pozyskanie nowych zleceń. Drukarki zapewniają obsługę różnorodnych podłoży, dlatego powinny być pierwszym wyborem przy tworzeniu profesjonalnej grafiki na nośniki typu outdoor i indoor.

Zaletą druku żywicznego od EPSONA jest bezwonny tusz, który umożliwia aplikowanie wydruków we wrażliwych środowiskach, takich jak szkoły, szpitale i hotele. Jednocześnie druk żywiczny jest na tyle trwały, że można z powodzeniem stosować go na zewnątrz, gdzie wymagana jest wysoka trwałość.

Źródło: API.PL


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL – jest bezpośrednim importerem maszyn i materiałów do sitodruku i druku wielkoformatowego. Zapewnia klientom wysoką jakość produktów w atrakcyjnej cenie. Firma stale rozszerza ofertę, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom branży i rynku poligraficznego. W ofercie API.PL znajdą się maszyny i farby do sitodruku renomowanych światowych producentów, a także szeroka gama ploterów ekosolwentowych, sublimacyjnych, UV oraz tusze, media do druku oraz programy RIP.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Sony poinformowała o ukończeniu drugiej fazy testów, które prowadziła wspólnie z agencją informacyjną Associated Press w ramach prac nad technologią poświadczania autentyczności zdjęć z aparatów Sony. Ta wbudowana w aparat technologia opatruje robione zdjęcia certyfikatem utworzenia, pozwalającym weryfikować pochodzenie...
Sezon na grypę i…reklamy farmaceutyków
Sezon jesienno-zimowy to od wielu lat nie tylko czas wzmożonych zachorowań na przeziębienie i grypę, ale również intensywnych działań reklamowych środków mających im zapobiegać. Na podstawie danych z badania gemiusAdReal sprawdziliśmy, jak kształtował się rynek reklamy w kategorii produktów na przeziębienie w październiku tego roku.
Kampania edukacyjna #Fakenomore dla dzieci i młodzieży
Tematem prywatności w sieci inaugurujemy 29 listopada ogólnopolską kampanię edukacyjną #FakeNoMore. W każdym województwie odbędzie się webinarium, podczas którego nauczyciele i uczniowie będą mogli dowiedzieć się, jak bronić się przed manipulacją.
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo
Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które...
Opus B z kolejną realizacją dla Amway
Opus B przygotował europejską odsłonę relaunchu marki g&h, należącej do portfolio Amway.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764