logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic

  PR 15.05.2021, przeczytano 382 razy
ilustracjastrzałka

API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl%3A-druk-zywiczny-bez-tajemnic,391473,artykul.html

Prezentacje odbędą się w dniach 25 i 26 maja br. w showroomie API.PL w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Okrężna 37, Rąbień. W trakcie prezentacji pokazane zostaną możliwości druku żywicznego na podłożach do home decor: tapetach, canvasach, tekstyliach samoprzylepnych oraz podłożach reklamowych: banery, plakaty. Tylko dla uczestników prezentacji oferta specjalna na urządzenia EPSON SureColor SC-R5010 i EPSON SureColor SC-R5010L.

Druk żywiczny ploterem EPSON SureColor SC-R5010 umożliwia drukarniom wielkoformatowym, agencjom reklamowym oraz producentom materiałów do home decor, rozszerzenie oferty i pozyskanie nowych zleceń. Drukarki zapewniają obsługę różnorodnych podłoży, dlatego powinny być pierwszym wyborem przy tworzeniu profesjonalnej grafiki na nośniki typu outdoor i indoor.

Zaletą druku żywicznego od EPSONA jest bezwonny tusz, który umożliwia aplikowanie wydruków we wrażliwych środowiskach, takich jak szkoły, szpitale i hotele. Jednocześnie druk żywiczny jest na tyle trwały, że można z powodzeniem stosować go na zewnątrz, gdzie wymagana jest wysoka trwałość.

Źródło: API.PL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764