logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl: Jedziemy z drukiem na RemaDays 2013

  PR 22.01.2013, przeczytano 1635 razy
ilustracjastrzałka

Już za dwa tygodnie rozpoczną się w Warszawie Targi RemaDays 2013. Jest to impreza, którą powinni odwiedzić przedstawiciele agencji reklamowych i drukarni wielkoformatowych poszukujący nowości w zakresie maszyn i materiałów do druku. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl%3A-jedziemy-z-drukiem-na-remadays-2013,17766,artykul.html

Warto zainteresować się stoiskiem firmy API.PL, gdzie pojawią się nowe modele drukarek wielkoformatowych:

  • sublimacyjny - Epson SureColor SC-F7000
  • ekosolwentowe - Epson SureColor SC-S70610 i  Xenons X3 640
  • pigmentowy - Epson SureColor SC-T7000
  • UV - Xenons FX 1308 UV LED oraz Handtop 3200 HP12 do druku z roli na rol i na materiałach płaskich


a także urządzenia do wykończeń po druku:

  • wygrzewarka Hot-Tex do tkanin
  • laminator PRO-500
  • plotery tnące


Tradycyjnie API.PL zaprasza zwiedzających zainteresowanych materiałami do sitodruku na tekstyliach:

  • systemy mieszania kolorów: UnionInk MIXE, Rutland M3, Printop PC Atomix
  • folie i papiery do termotransferu plastizolowego Arjo Wiggins
  • nowe bazy i dodatki do efektów specjalnych Printop oraz UnionInk i Rutland
  • ekologiczne farby wodne Minerva i Printop


Na stoisku będzie  można skosztować najlepszej kawy i porozmawiać z technologami o optymalnych rozwiązaniach w dziedzinie druku wielkoformatowego i sitodruku.
Dla wszystkich targowych nabywców maszyn przygotowano rewelacyjną ofertę leasingu 105%.

Źródło: API.PL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764