logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl: Rabat 1000 zł na zakup RIPa Caldera lub Wasatch

  PR 06.09.2012, przeczytano 1418 razy

Oferta promocyjna jest skierowana do uczestników Epson Business Roadshow, który odbędzie się w Warszawie 11.09.2012 i w Krakowie 13.09.2012. Jest to znakomita okazja, aby znaleźć się wśród tych, którzy jako pierwsi zobaczą najnowsze produkty i rozwiązania firmy Epson. W programie między innymi prezentacja nowych ploterów serii Epson SureColor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl%3A-rabat-1000-zl-na-zakup-ripa-caldera-lub-wasatch,16537,artykul.html

Każda firma, która zarejestruje się na http://www.api.pl/?p=/news i będzie obecna na prezentacji, otrzyma kupon rabatowy o wartości 1000 zł na zakup oprogramowania Wasatch lub Caldera w firmie API.PL.

Klienci, którzy w ciągu 7 dni po prezentacji kupią ploter w API.PL, otrzymają dodatkowe kasety z atramentem GS2 UltraChrome gratis.

Każdy uczestnik może wygrać wycieczkę na mecz Manchester United z West Ham United na stadionie Old Trafford 28 listopada 2012r. (z pokryciem wszystkich kosztów). Sponsorem tej nagrody jest Epson Polska.

Terminy i miejsca:

  • Warszawa - 11.09.2012 - hotel Hayatt Regency, ul.Belwederska 23, godz 13.00-17.00 
  • Kraków - 13.09.2012 - Muzeum Sztuki i techniki Japońskiej Manggha, ul.Konopnickiej 26, godz 13.00-17.00

Źródło: API.PL

www.api.pl/?p=/news


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: news_api



news_api o sobie:

API.PL spółka z o.o.
Działamy na polskim rynku od 2000 roku, w dwóch obszarach:

I.SITODRUK
Kompletna i cały czas udoskonalana gama produktów do sitodruku na tekstyliach wraz z rozwiniętym doradztwem technologicznym

II. DRUK WIELKOFORMATOWY
Plotery wielkoformatowe wraz z atramentami, oprogramowaniem ripującym oraz media do druku. Jesteśmy zawsze ich bezpośrednim importerem, z myślą o uzyskaniu najlepszych cen dla naszych klientów. Stale i na całym świecie poszukujemy nowości rynkowych. Dzięki temu skutecznie doradzamy i dostosowujemy propozycje do indywidualnych potrzeb.

Pomagamy osiągnąć większą konkurencyjność i wydajność produkcji, poprzez odpowiedni dobór atramentów i mediów do ploterów wielkoformatowych.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764