logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl na Remadays 2015

  PR 13.02.2015, przeczytano 2922 razy
ilustracjastrzałka
Seiko ColorPainter M-64S

Na tegorocznych targach Remadays firma API.PL zaprezentowała kilka absolutnych nowości na polskim rynku w zakresie maszyn do druku ekosolwentowego, druku UV oraz akcesoriów pomocniczych przydatnych w drukarniach. Każde prezentowane urządzenie można kupić do 31.03.2015 w bardzo atrakcyjnych targowych cenach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl-na-remadays-2015,23932,artykul.html

API.PL oficjalnym dystrybutorem marki Seiko

Od stycznia 2015 roku firma API.PL jest oficjalnym dystrybutorem marki Seiko w Polsce. Na RemaDays firma zaprezentowała ploter ekosolwentowy Seiko ColorPainter M-64S będący już 7 generacją tej linii produktowej. Jest to nowoczesne, niezawodne i bardzo wydajne urządzenie (realnie uzyskiwana prędkość max. 49,7 m2/h). Drukarka łączy w sobie sprawdzone rozwiązania stosowane we wcześniejszych modelach z najnowszymi technologiami znanymi na rynku. Dzięki zastosowaniu sześciu kolorów atramentów serii WX uzyskano szeroki gamut kolorystyczny. W połączeniu z faktem, że drukarka jest fabrycznie wyposażona w system stałego zasilania daje nam obraz urządzenia, które zaspokoi nawet najbardziej wymagających użytkowników.

W ploterze wykorzystano szereg ciekawych i bardzo przydatnych rozwiązań technologicznych, które umożliwiają: kontrolę i optymalizację wielkości wyrzucanej kropli atramentu, zastępowanie niedrukujących dysz, zmniejszenie efektu siania i rozmycia druku w wyniku działania ładunków elektrostatycznych. Maszyna jest wyposażona w szeroki stół grzewczy z wymuszonym przepływem powietrza, podnośnik rolek oraz zaawansowane oprogramowanie CP-Manager Software.

Wielofunkcyjny Gongzheng Starfire 1024

Produkcyjny ploter solwentowy 3,2 m marki Gongzheng Starfire drukuje przy użyciu głowic Spectra Starfire 1024 (kropla 25-10 pl) produkowanych przez firmę Fujifilm Dimatix . Maszynę wykonano z najwyższej jakości podzespołów co sprawia, że sprawdzi się ona zarówno w druku wielkopowierzchniowych banerów jak i prac graficznych wymagających większej dokładności np. roll-upów. Urządzenie ma możliwość jednoczesnego druku na dwóch niezależnych rolkach mediów ułożonych obok siebie, co dodatkowo oszczędza czas użytkownikowi. Specjalnie przygotowany podwójny panel dosuszający sprawia, że wydruki nawet przy wysokich prędkościach są suche.

Podnośniki i oczkarki Plastgrommet ułatwiają pracę drukarzom

Nowością marki Plastgrommet w ofercie API.PL jest podnośnik do ciężkich mediów w rolkach zasilany bateriami. Podnosi z podłogi 150-kilogramową rolkę na wysokość 1,2 m, ładuje ją na maszynę lub przenosi w inne miejsce. API.PL zaprezentowało również tradycyjny asortyment Plastgrommet: oczkarki ręczne i pneumatyczne oraz przezroczyste oczka do banerów z tworzywa sztucznego. Oczka okazały się prawdziwym targowym przebojem. Spełniają one wysokie normy wytrzymałości na rozrywanie i zgniatanie oraz na ekstremalne temperatury. Nie rdzewieją i nadają się do recyklingu.

Marka Handtop na RemaDays

Firma API.PL - wyłączny dystrybutor ploterów Handtop UV - zaprezentowała drukarkę hybrydową Handtop 1600 wyposażoną w głowice Ricoh GEN V. Hybrydowa konstrukcja pozwalająca na druk z roli na rolę jak i materiałów płaskich spotkała się z zainteresowaniem wielu osób. Zwiedzający docenili wysoką jakość wykonania urządzenia jak i uzyskiwanych przy jego pomocy prac. Wielu zaciekawiła możliwość druku w jednym przejściu karetki trzech warstw kolor/biały/kolor. Jest to standardowe rozwiązanie w urządzeniach firmy Handtop. W lutym i marcu obowiązuje specjalna oferta handlowa na plotery UV Handtop z głowicami Spectra Polaris i Ricoh Gen V.

Szczegóły promocji targowych są dostępne w dziale handlowym API.PL

Źródło: API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764