logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl na targach Druk Expo w Lublinie

  PR 22.11.2012, przeczytano 1322 razy
ilustracjastrzałka

Podczas Targów DRUK EXPO w Lublinie – 23-25.11.2012 po raz pierwszy w Polsce zostanie zaprezentowany nowy  ploter Epson SureColor SC-T5000. Urządzenie to należy do serii 4-kolorowych ploterów pigmentowych, które sprawdzają się idealnie w druku projektów architektonicznych, planów, map, prezentacji, plakatów i szyldów do wnętrz.  Dystrybutorem ploterów Epson SureColor jest firma API.PL Spółka z o.o. Zainteresowani zakupem klienci mogą skorzystać ze specjalnego targowego rabatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl-na-targach-druk-expo-w-lublinie,17299,artykul.html

Ponadto na stoisku API.PL będzie można zobaczyć w działaniu plotery:

  • Epson SureColor S30610, S50610 - dla profesjonalnych producentów reklam
  • Xenons X3 640 - ekonomiczny ploter ekosolwentowy o wszechstonnym zastosowaniu
  • Xenons UV LED – do druku gadżetów reklamowych oraz materiałów wrażliwych na temperaturę takich jak płyty CD.


Tradycyjnie w ofercie API.PL nie zabraknie materiałów do sitodruku. Nowością prezentowaną na targach są farby firmy Printop do efektów specjalnych. Odwiedzający mogą również zapoznać się z  technologią do samodzielnego druku klisz oraz techniką wykonywania termotransferu plastizolowego.

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: news_api



news_api o sobie:

API.PL spółka z o.o.
Działamy na polskim rynku od 2000 roku, w dwóch obszarach:

I.SITODRUK
Kompletna i cały czas udoskonalana gama produktów do sitodruku na tekstyliach wraz z rozwiniętym doradztwem technologicznym

II. DRUK WIELKOFORMATOWY
Plotery wielkoformatowe wraz z atramentami, oprogramowaniem ripującym oraz media do druku. Jesteśmy zawsze ich bezpośrednim importerem, z myślą o uzyskaniu najlepszych cen dla naszych klientów. Stale i na całym świecie poszukujemy nowości rynkowych. Dzięki temu skutecznie doradzamy i dostosowujemy propozycje do indywidualnych potrzeb.

Pomagamy osiągnąć większą konkurencyjność i wydajność produkcji, poprzez odpowiedni dobór atramentów i mediów do ploterów wielkoformatowych.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764