logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl na Targach Remadays 2017: Relacja

  PR 27.02.2017, przeczytano 883 razy

Stoisko API.PL na targach RemaDays 2017 to 144m2, pełne kluczowych technologii do druku wielkoformatowego. Plotery UV marki HandTop, plotery ekosolwentowe marki EPSON, szeroka gama urządzeń do sublimacji i DTG marek EPSON i Transmatic oraz specjalne stanowisko z mediami marek Vesline i Drytac. Całość dopełniały warsztaty, promocje i konkursy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl-na-targach-remadays-2017%3A-relacja,31617,artykul.html

Miło nam poinformować, że ploter UV HandTop HT3020UV został wyróżniony medalem na targach RemaDays 2017. Ten ploter o szerokości zadruku 2mx3m i najszybszych głowicach na rynku marki Kyocera został doceniony w konkursie na Innowacyjność 2017.

Na stoisku API.PL zaprezentowano 2 plotery UV marki HandTop: hybrydowy oraz z płaskim stołem. To właśnie jedna z kluczowych cech oferty marki HandTop  - elastyczność w dostosowaniu do potrzeb klienta. Szeroka gama podłoży jakich zadruk umożliwiają plotery UV marki HandTop z utrwalaniem LED to kolejna cecha, która powinna przekonać klienta, do tej będącej już kilka lat na polskim rynku marki.

Na stoisku firmy ADLER Polska, API.PL organizowało pokazy druku DTG na produktach reklamowych. Dzięki drukarce EPSON SureColor SC-F2000 i prasie marki Transmatic powstała linia produkcyjna pokazująca możliwości druku DTG. Połączenie produktów firmy ADLER oraz urządzeń API.PL pokazywało jak łatwo i profesjonalnie można rozszerzyć usługi swojej firmy o znakowanie gotowych produktów reklamowych.

Duże zainteresowanie zwiedzających pozwala stwierdzić, że takie połączenie  - kompleksowa usługa - spodobało się odwiedzającym stoisko firmy ADLER.

Bardzo się cieszymy, że nasze Warsztaty na targach RemaDays 2017 zostały docenione! W naszych warsztatach udział wzięło ponad 50 firm, które były zainteresowane drukiem na gotowych produktach tekstylnych. Praktyczna prezentacja kluczowych technologii znakowania gotowych produktów, podana w skompresowanej i przystępnej formie wydaje się być kluczem do sukcesu.” – podsumowuje Mariusz Wasiak, Marketing Manager w firmie API.PL

Na warsztatach firma  API.PL zaprezentowała całościowy proces druku   sublimacyjnego począwszy od doboru papieru do druku z oferty marki Vesline, poprzez druk na ploterach EPSON SureColor SC-6200 i SC-9200, a kończąc na transferze wydruków na gotowych produktach - koszulkach, workach, klapkach. Specjaliści z Adler'a opowiadali o kluczowych aspektach doboru podłoży (gotowych produktów reklamowych) do druku. Wskazywali różnice pomiędzy gramaturami i sposobami wykończenia produktów.

Prezentacja druku DTG na produktach bawełnianych to stały punkt przy znakowaniu gotowych produktów. Na drukarce EPSON SureColor SC-F2000 drukowaliśmy zarówno na produktach białych gdzie proces druku jest prostszy oraz na produktach ciemnych gdzie dochodzi przygotowanie podłoża poprzez nałożenie pretreatmentu.

W ramach prezentacji procesu termotransferu specjaliści z API.PL zaprezentowali szeroki wybór foli PlotterFilms zarówno tych kolorowych jak i do zadruku. Następnym krokiem było wycinanie wzorów na ploterze Summa D60 i transferowanie foli na gotowe produkty.

Oferta API.PL dla firm zajmujących się drukiem ekosolwentowym i pigmentowym zawierała przegląd mediów do druku Vesline oraz Drytac. Szczególną uwagę przyciągała prezentacja mediów, wśród których wyróżniały się premierowe folie monomerowe marki Vesline. Należy również  wspomnieć o wyjątkowej ofercie na atramenty ekosolwentowe Jetbest do ploterów marek Roland, Mimaki, Mutoh.

Wydruki na EPSON SureColor SC-S60610 ploterze ekosolwentowy zwracały uwagę zwiedzających jakością druku. Na stoisku API.PL można było również podziwiać możliwość jakie daje SITODRUK, które zostały zaprezentowane w postaci galerii koszulek wyprodukowanych przez naszych klientów.

Firma API.PL dziękuje wszystkim Zwiedzającym za odwiedziny naszego stoiska a Partnerom biznesowym, za wsparcie przy jego organizacji.

Źródło: API.PL

www.api.pl

Galeria: Api.pl na Targach RemaDays 2017

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764