logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl partnerem Łódź Young Fashion

  PR 05.10.2018, przeczytano 1342 razy
ilustracjastrzałka

Firma kolejny raz wspiera młodych projektantów uczestniczących w jednej najważniejszych imprez branży modowej w Polsce. Organizowane przez API.PL praktyczne warsztaty termotransferowe Fashion PrinTEXTILE 2.0 to okazja do zapoznania się z technologiami druku, umożliwiającymi personalizację produktów tekstylnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl-partnerem-lodz-young-fashion,379634,artykul.html

Łódź Young Fashion tworzona jest przez Miasto Łódź oraz Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Na wydarzenie promujące młodych projektantów z całego świata składają się pokazy mody, konkursy i warsztaty, w tym m.in.: Łódź Young Fashion Award, Ogólnopolski Konkurs „Złota Nitka” i Gala Dyplomowa absolwentów Wydziału Tkaniny i Ubioru ASP. W jury konkursów zasiadają uznani i cenieni projektanci i designerzy. Tegoroczna edycja imprezy odbędzie się od 16 do 20 października br. w Łodzi. Wkład w program wydarzenia ma również API.PL. Warsztaty Fashion PrinTEXTILE 2.0 odbędą się 16 i 17 października. Ich temat przewodni to „siła personalizacji” druku na tekstyliach. Podczas warsztatów zaprezentowane zostaną możliwości aplikowania oryginalnych projektów na pojedynczych egzemplarzach odzieży, uzyskiwane dzięki technologii termotransferu.   

Prezentacje druku na tekstyliach przeprowadzone będą z wykorzystaniem foli termotransferowych (FLEX, FLOCK, FLEX DIGITAL) – dających szerokie możliwości przy minimalizacji kosztów inwestycyjnych, przy wykorzystaniu druku DTG (personalizacja produktów bawełnianych); druku sublimacyjnego (personalizacja produktów nie tylko poliestrowych) oraz druku ekosolwentowego (wydruki na foliach). Pokazy odbędą się na urządzeniach marki EPSON SureColor: SC-S80610, SC-F2100 i SC-F6200 prasach Transmatic, cutterach Summa D60 i GRAPHTEC CE LITE-50 oraz oczkarkach z zestawem tekstylnym. Warsztaty wzbogaci prezentacja poświęcona najnowszym trendom w designie modowym, którą poprowadzi Michalina Szurgot, doktorantka ASP.

Warsztaty przeznaczone są dla przedstawicieli branży poligraficznej (sitodruk, DTG, sublimacja), szczególnie z niedużych firm wytwarzających niszowe produkty oraz producentów tekstyliów, którzy chcą dokształcić pracowników w zakresie stosowania technologii termotransferowej.
Udział w warsztatach jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Miejsce:

Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121 / foyer budynku głównego (parter)

Data:

16 października 2018r. – godz. 11:00-15:00
17 października 2018r. – godz. 10:00-15:00

  • Formularz rejestracyjny dostępny TUTAJ

Źródło: API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces autorskiego pomysłu marki Mitsubishi w Polsce
Sprzedażowy sukces w trudnych czasach pandemii jest efektem szybkich reakcji i stworzenia odpowiedniej strategii, dopasowanej do zachowań klientów. Innowacyjna strategia I działania polskiego oddziału Mitsubishi Motors, których elementem jest realizowana obecnie kampania #WakacjezMitsubishi okazały się sukcesem, potwierdzonym już przez lipcowe wyniki sprzedaży i...
Łukasz Szelecki dyrektorem operacyjnym R4S Consulting
Do agencji R4S Consulting od sierpnia dołączył Łukasz Szelecki. Objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego. Szelecki będzie m.in. zarządzać pracą zespołów Public Relations i Public Affairs oraz nadzorować tworzenie planów komunikacyjnych oraz strategii dla klientów agencji.
Ekrany digital OOH wsparciem dla publicznej służby krwi
Narodowe Centrum Krwi wspólnie z Ministerstwem Zdrowia w ramach realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Twoja krew, moje życie” podejmuje szereg działań, których  celem jest promocja honorowego krwiodawstwa oraz  zwrócenie uwagi na potrzebę oddawania krwi. W kampanię włączono sieć ponad 20 tysięcy ekranów digital OOH...
W ramach kampanii #Otwarcijaknigdy Coca-Cola rozdaje butelki kultowego napoju
Marka zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji. Od poniedziałku 10.08 startuje akcja „Coca-Cola od nas”, w ramach której 1 000 000 darmowych napojów trafi w ręce gości niemal 2 000 lokali gastronomicznych. Aby odebrać produkt, wystarczy wejść na stronę.
Marka Elementy dołącza do grona klientów Big Picture
ELEMENTY, czyli jedna z najbardziej trendsetterskich młodych marek modowych w Polsce, znana ze swojej transparentności cenowej oraz etycznej produkcji , nawiązała współpracę z Big Picture. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za stworzenie oraz koordynację całościowej strategii działań PR, w tym za realizację działań z zakresu media i influencer relations.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764