logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl podsumowuje Festiwal Marketingu i Druku 2013

  PR 18.09.2013, przeczytano 2103 razy
ilustracjastrzałka

Na stoisku API.PL ogromną popularnością odwiedzających cieszył się JHF Leopard A16 - rolowy ploter ekosolwentowy o zadruku 3.2 m. Szczególne wrażenie na zwiedzających robiła prędkość wydruku, żywe kolory oraz brak zapachu atramentu podczas drukowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl-podsumowuje-festiwal-marketingu-i-druku-2013,19708,artykul.html

Szukając idealnego rozwiązania do bezwonnego druku dla urządzeń drukujących kroplą 14 pl, specjaliści API.PL kierowali się jakością i ekonomią wydruku. Wymaganiom sprostały atramenty marki JetBest: Eco Konica oraz Eco Polaris. W ten sposób powstał idealny zestaw do ekologicznego i ekonomiczego druku ekosolwentowego: JHF Leopard A16 z głowicą Konica Minolta 14 pl oraz atrament JetBest Eco Konica. Połączenie plotera i tuszu gwarantuje stabilność pracy i wysokiej jakości wydruki.

Do końca października obowiązuje cena promocyjna na ploter Leopard A16, atrament JetBest Eco Konica oraz Rip PhotoPrint – nabywcy mogą oszczędzić nawet 8 160,00 PLN.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764