logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl podsumowuje Festiwal Marketingu i Druku 2013

  PR 18.09.2013, przeczytano 2367 razy
ilustracjastrzałka

Na stoisku API.PL ogromną popularnością odwiedzających cieszył się JHF Leopard A16 - rolowy ploter ekosolwentowy o zadruku 3.2 m. Szczególne wrażenie na zwiedzających robiła prędkość wydruku, żywe kolory oraz brak zapachu atramentu podczas drukowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl-podsumowuje-festiwal-marketingu-i-druku-2013,19708,artykul.html

Szukając idealnego rozwiązania do bezwonnego druku dla urządzeń drukujących kroplą 14 pl, specjaliści API.PL kierowali się jakością i ekonomią wydruku. Wymaganiom sprostały atramenty marki JetBest: Eco Konica oraz Eco Polaris. W ten sposób powstał idealny zestaw do ekologicznego i ekonomiczego druku ekosolwentowego: JHF Leopard A16 z głowicą Konica Minolta 14 pl oraz atrament JetBest Eco Konica. Połączenie plotera i tuszu gwarantuje stabilność pracy i wysokiej jakości wydruki.

Do końca października obowiązuje cena promocyjna na ploter Leopard A16, atrament JetBest Eco Konica oraz Rip PhotoPrint – nabywcy mogą oszczędzić nawet 8 160,00 PLN.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764