logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl wprowadza do oferty tkaniny do druku marki Soyang Technologies

  PR 23.05.2023, przeczytano 246 razy
ilustracja

W maju br. rozpoczęliśmy współpracę z SOYANG Technologies Co. Ltd., renomowanym producentem tkanin przeznaczonych do druku. SOYANG jest dostawcą innowacyjnych i wytrzymałych materiałów do druku sublimacyjnego, UV i lateksowego, do zastosowań w reklamie zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl-wprowadza-do-oferty-tkaniny-do-druku-marki-soyang-technologies,400094,artykul.html

Wszystkie oferowane przez API.PL tkaniny posiadają certyfikaty zapewniające wysoki standard jakości, w tym certyfikat palności klasy B1 oraz zgodność z normami REACH. SOYANG przestrzega standardów jakości ISO 9001:2015, GRS 4.0., a produkty posiadają certyfikaty OEKO-TEX. Świadczy to o zaangażowaniu naszego nowego Partnera w dostarczanie ekologicznych i zrównoważonych rozwiązań w branży tekstylnej.

ilustracjastrzałka

Współpraca z SOYANG Technologies Co. Ltd. umożliwia nam oferowanie klientom wysokiej jakości, certyfikowanych tkanin, które spełniają wymagające standardy i gwarantują doskonałe rezultaty w dziedzinie druku reklamowego.

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL – jest bezpośrednim importerem maszyn i materiałów do sitodruku i druku wielkoformatowego. Zapewnia klientom wysoką jakość produktów w atrakcyjnej cenie. Firma stale rozszerza ofertę, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom branży i rynku poligraficznego. W ofercie API.PL znajdą się maszyny i farby do sitodruku renomowanych światowych producentów, a także szeroka gama ploterów ekosolwentowych, sublimacyjnych, UV oraz tusze, media do druku oraz programy RIP.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764