logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl zaprasza na kolejne warsztaty Akademii Technologii Zdobienia 2.0

  PR 02.04.2024, przeczytano 1035 razy
ilustracja

Rusza kolejna edycja Akademii Technologii Zdobienia, organizowana przez API.PL, która potrwa od kwietnia do czerwca tego roku. Wdrażamy je w nowej, ulepszonej formule 2.0 – teraz każda z technologii zostanie omówiona na 4 osobnych spotkaniach, by każdy omawiany temat został odpowiednio pogłębiony. To odpowiedź na potrzeby bardziej zaawansowanych uczestników warsztatów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl-zaprasza-na-kolejne-warsztaty-akademii-technologii-zdobienia-2.0,403690,artykul.html

Pierwsze warsztaty będą poświęcone sublimacji i odbędą się 10 kwietnia w Rąbieniu. Wydarzenie przeznaczone jest dla firm, które chcą rozpocząć produkcję nadruków sublimacyjnych, ale także dla tych, które mają już doświadczenie w pracy z tą technologią, ale chcą pogłębić swoją wiedzę. Nie zabraknie także odpowiedzi na pytania, które pomogą rozwiązać najczęstsze problemy i zapobiec ich powstawaniu.

Serdecznie zapraszamy na szkolenie do naszego showroomu API.PL w Rąbieniu na ulicy Okrężnej 37, 95-070 Aleksandrów Łódzki. Wydarzenie odbędzie się 10 kwietnia o godzinie 10:00.

Pierwsze warsztaty Akademii Technologii Zdobienia 2.0 – to, o czym trzeba wiedzieć w sublimacji:

Szkolenie zostało podzielone na dwie części: wstępną teoretyczną i rozbudowane warsztaty praktyczne. W części teoretycznej uczestnicy dowiedzą się, czym jest sublimacja i jak przebiega jej proces, a także poznają najczęstsze zastosowania sublimacji w produkcjach tekstylnych i reklamowych. Podczas części praktycznej pokażemy, jak wykorzystywać sztuczną inteligencję, by ułatwić sobie przygotowanie plików do druku, a następnie użyjemy powstały projekt, by zaprezentować pełen proces produkcji na różnych podłożach. Na koniec podzielimy się naszą wiedzą w zakresie rozwiązywania najczęstszych problemów.

Zapraszamy do zapisów na wydarzenie. Formularz znajduje się na stronie api.pl

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL od ponad dwóch dekad dostarcza Wam kompleksowe rozwiązania do druku zarówno na tekstyliach i gadżetach, jak i w wielkim formacie. Chcesz rozpocząć działalność w druku – w znakowaniu tekstyliów i gadżetów lub drukować oznakowania i inne materiały reklamowe? A może planujesz rozszerzyć swoją produkcję o nowe technologie, tak aby móc realizować bez podwykonawców zlecenia swoich klientów? Może szukasz usprawnień w Twoim parku maszynowym i zastanawiasz się, jak podnieść efektywność realizacji zleceń i poprawić jakość Twoich wydruków?

Skontaktuj się z nami – nasi doświadczeni specjaliści pomogą Ci podjąć decyzję, które urządzenia najlepiej będą pasowały do Twojej działalności. Wspieramy ekspertów drukujących w wielkim formacie i na tekstyliach, dostarczając wysokiej jakości media i materiały eksploatacyjne do druku.

Pomagamy początkującym przedsiębiorcom się rozwijać, dostarczając sprawdzone, kompleksowe rozwiązania oraz szkoląc z technologii i obsługi urządzeń. Coś o serwisie i gwarancjach

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami! Chętnie Ci pomożemy. Chcesz zobaczyć dane rozwiązanie na żywo? Umów się na indywidualną prezentację w naszym showroomie.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
Zawodowy Wzrok: głos pacjentów w kampanii Optegry
Po sukcesie ubiegłorocznej odsłony, kampania „Zawodowy Wzrok” – realizowana przez sieć klinik okulistycznych Optegra – powraca w nowym, wzmocnionym formacie. Tegoroczna edycja została rozbudowana o działania PR i influencer marketing, a cały koncept opiera się na autentycznych insightach zaczerpniętych bezpośrednio od pacjentów.
DoubleVerify z Impact Plus zbadają ślad węglowy kampanii reklamowych
DoubleVerify ogłosiła partnerstwo z Impact Plus, czołową firmą technologiczną w obszarze zrównoważonego rozwoju, która wspiera marketerów w ograniczaniu śladu środowiskowego ich działań reklamowych. Dzięki tej współpracy marki mogą korzystać z narzędzia DV - Emissions Measurement, wspartego na rozwiązaniach Impact Plus, aby lepiej rozumieć i zarządzać śladem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764