logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl zaprasza na warsztaty Vesline Medialab na Festiwalu Druku

  PR 25.08.2018, przeczytano 954 razy
ilustracja

API.PL i Festiwal Druku zapraszają na certyfikowane warsztaty VESLINE mediaLAB, organizowane pod hasłem: "Zapytaj, co DOBRE MEDIA mogą zrobić ZA CIEBIE!".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl-zaprasza-na-warsztaty-vesline-medialab-na-festiwalu-druku,37687,artykul.html

Na uczestników czekają:

  • Najnowsze trendy w mediach reklamowych,
  • Praktyczne warsztaty prawidłowej aplikacji oraz tajniki sztuki wyklejania,
  • Studium Korzyści stosowania poszczególnych podłoży do druku,
  • Forum dyskusyjne i wymiana doświadczeń.

Będziemy drukować, wykańczać i aplikować:

  • Folie okienne,
  • Banery,
  • Media pigmentowe w połączeniu z foliami montażowymi,
  • Folie magnetyczne,
  • Tapety,
  • Folie i media specjalistyczne.

ilustracjastrzałka

Dla każdego uczestnika certyfikat marki VESLINE, a dla wybranego uczestnika PROFESJONALNY ZESTAW NARZĘDZI do aplikacji mediów!

  • Termin warsztatów: 12-13.09.2018
  • Godziny warsztatów: 11:30, 14:00
  • Miejsce: stoisko F11, API.PL

Festiwal Druku, EXPO XXI, Warszawa. Liczba miejsc ograniczona, Czas trwania warsztatu ok 2h.

Źródło: API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764