logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl: Relacja z Targów Glass 2016

  PR 01.12.2016, przeczytano 412 razy
ilustracja

Targi Glass 2016 w Poznaniu już za nami. Głównym tematem ekspozycji firmy API.PL na tych targach było wykorzystanie druku UV i druku ekosolwentowego do zdobienia wnętrz czyli zastosowanie personalizowanych elementów na szkle, płytach mdf, ceramice oraz na tapetach i foliach przy projektowaniu kuchni, łazienek, mebli...


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl%3A-relacja-z-targow-glass-2016,30705,artykul.html

Stoisko API.pl na targach Glass zostało podzielone na dwie strefy. W pierwszej królował hybrydowy ploter UV HANDTOP 1600UV HK4 dający największą na rynku elastyczność w zakresie doboru mediów do druku. Budowa hybrydowa umożliwia zadruk z roli na rolę oraz mediów sztywnych o wysokości do 5 cm. Użycie lamp LED do utrwalania poszerza zakres mediów o wrażliwe na temperaturę, z którymi mogą występować problemy w przypadku utrwalania za pomocą lamp rtęciowych. Zastosowanie głowic Kyocera zapewnia szybki oraz wysokiej jakości wydruk. Połączenie tych wszystkich możliwości plasuje ploter HT1600UV HK4 w czołówce urządzeń UV na świecie.

Druga strefa to zastosowanie druku ekosolwentowego. API.PL zaprezentowało ploter EPSON SureColor SC-S80610 - nowość na rynku druku ekosolwentowego. Nowa generacja urządzeń ekosolwentowych firmy EPSON to niebywała jakość wydruków w niskich cenach eksploatacyjnych. W przypadku tych targów prezentowaliśmy druk fototapet, canvasów oraz folii.

Warto również wspomnieć, że obydwa te plotery zostały docenione przez jury Festiwalu Druku i nagrodzone Złotymi Medalami za innowacyjność oraz całościową ofertę gwarancyjno-serwisową.

"Dziękujemy za odwiedzenie naszego stoiska na Targach Glass 2016. Mamy nadzieję, że udało się nam zainspirować Was do rozwoju swojego biznesu o druk w prezentowanych przez firmę API.PL technologiach. Piękne i indywidualne wnętrze nie jest już kwestią dużych kosztów oraz wymagających i kosztowych technologii. Już teraz możesz wyposażyć swoją firmę w ploter UV i i zdobić szkło, ceramikę, mdf oraz media elastyczne i pokolorować świat swoich klientów." - podsumowuje Mariusz Wasiak, Marketing Manager w firmie API.PL

Źródło: API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764