logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplan Media odkryje potencjał innowacyjny i naukowy Pomorza Zachodniego

  PR 28.07.2023, przeczytano 726 razy

Agencja APLAN MEDIA wygrała przetarg Województwa Zachodniopomorskiego na przeprowadzenie kampanii społecznej promującej potencjał naukowy i innowacyjny Pomorza Zachodniego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplan-media-odkryje-potencjal-innowacyjny-i-naukowy-pomorza-zachodniego,400916,artykul.html

APLAN MEDIA z E4FUTURE będą odpowiedzialne za opracowanie całokształtu kampanii – strategii oraz koncepcji kreatywnej, a także kolejnych formatów merytorycznych i marketingowych. Do konsorcjum należy również przygotowanie mediaplanu oraz emisja materiałów promocyjnych w sferze digital, OOH oraz środkach masowego przekazu. Ponadto, działania zakładają m.in. wdrożenie landing page kampanii, pełną obsługę social media i produkcję materiałów filmowych.

Społeczna kampania realizowana jest w ramach projektu „Pomorze Zachodnie – gdzie biznes łączy się z nauką”. Oczekiwanymi efektami działań jest umocnienie wizerunku regionu jako nowoczesnego, otwartego na naukę i inwestycje, jak również zachęcanie mieszkańców do kreatywności, zdobywania wiedzy oraz przedsiębiorczości. Kampania promować będzie projekty B+R, wzmacniać potencjał jednostek naukowych, podkreślać wizerunek Pomorza Zachodniego, jako dobrego miejsca do tworzenia i wdrażania innowacji.

W postępowaniu przetargowym złożono aż dziewięć ofert. Propozycja konsorcjum APLAN MEDIA i E4FUTURE, wyceniona na kwotę 814 875,00 zł brutto, okazała się najkorzystniejszą.

Źródło: APLAN MEDIA Sp. z o.o.

www.aplanmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764