logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplan Media wypromuje Fundusze Europejskie w Wielkopolsce

  PR 20.11.2023, przeczytano 143 razy

APLAN MEDIA rozpoczął długofalową kampanię komunikacyjną na temat Funduszy Europejskich w woj. wielkopolskim, którą realizuje na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. Agencja wygrała przetarg na dwuletnią obsługę projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplan-media-wypromuje-fundusze-europejskie-w-wielkopolsce,402154,artykul.html

APLAN MEDIA skupi się m.in na promocji beneficjentów oraz korzyści płynących z sięgania po środki unijne, a także zwiększy świadomość mieszkańców województwa na temat zmian, jakie zachodzą w regionie dzięki Funduszom Unijnym. Kampania dla UMWP to pierwsze, kompleksowe działanie w ramach nowej perspektywy finansowej Unii Europejskiej.

Agencja zapewni długofalową opiekę marketingową, m.in. stworzy oraz zrealizuje strategię komunikacji social media (Instagram, Linkedin, Facebook, Twitter, YouTube)‍, wyprodukuje materiały wideo (np. spoty promocyjne, videocasty, serial o Funduszach Europejskich), zapewni liczne publikacje w mediach i zakup nośników OOH. Do obowiązków APLAN MEDIA należy organizacja eventów promocyjnych, prowadzenie płatnych kampanii w internecie oraz stała opieka graficzna.

Kampanie promocyjne funduszy europejskich to jedna ze specjalizacji APLAN MEDIA. Agencja ma na swoim koncie wiele cross-mediowych projektów informujących o efektach i inicjatywach RPO oraz możliwościach finansowych płynących z EU. W portfolio firmy znajdziemy nagradzane, wielomilionowe kampanie Zmieniamy Łódzkie z Funduszami Europejskimi” oraz "Z ludzkiej perspektywy" realizowane przy współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Łódzkiego.

Źródło: APLAN MEDIA

www.aplanmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Sony poinformowała o ukończeniu drugiej fazy testów, które prowadziła wspólnie z agencją informacyjną Associated Press w ramach prac nad technologią poświadczania autentyczności zdjęć z aparatów Sony. Ta wbudowana w aparat technologia opatruje robione zdjęcia certyfikatem utworzenia, pozwalającym weryfikować pochodzenie...
Sezon na grypę i…reklamy farmaceutyków
Sezon jesienno-zimowy to od wielu lat nie tylko czas wzmożonych zachorowań na przeziębienie i grypę, ale również intensywnych działań reklamowych środków mających im zapobiegać. Na podstawie danych z badania gemiusAdReal sprawdziliśmy, jak kształtował się rynek reklamy w kategorii produktów na przeziębienie w październiku tego roku.
Kampania edukacyjna #Fakenomore dla dzieci i młodzieży
Tematem prywatności w sieci inaugurujemy 29 listopada ogólnopolską kampanię edukacyjną #FakeNoMore. W każdym województwie odbędzie się webinarium, podczas którego nauczyciele i uczniowie będą mogli dowiedzieć się, jak bronić się przed manipulacją.
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo
Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które...
Opus B z kolejną realizacją dla Amway
Opus B przygotował europejską odsłonę relaunchu marki g&h, należącej do portfolio Amway.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764