logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplan Media zrealizuje kampanię dla Województwa Śląskiego

  PR 30.03.2023, przeczytano 462 razy

Agencja APLAN MEDIA wygrała przetarg Województwa Śląskiego na zaprojektowanie i przeprowadzenie obszernej kampanii na temat poprawy jakości powietrza w ramach projektu „Śląskie. Przywracamy błękit. Kompleksowa realizacja Programu ochrony powietrza dla województwa śląskiego”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplan-media-zrealizuje-kampanie-dla-wojewodztwa-slaskiego,399456,artykul.html

APLAN MEDIA stanie przed zadaniem opracowania koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji crossmediowej kampanii społecznej. Celem wielopłaszczyznowych działań jest zachęcanie mieszkańców śląskiego do przyjmowania postaw proekologicznych, edukacja w zakresie uchwały antysmogowej oraz programu ochrony powietrza, czy też budowanie świadomości w zakresie negatywnego wpływu smogu na życie i zdrowie.

Po stornie agencji leży przygotowanie pełnej koncepcji kreatywnej oraz strategicznej. W ramach umowy firma stworzy m.in.: cykl produkcji filmowych, animowanych i videocastów, zorganizuje eventy oraz happeningi, przeprowadzi zakup mediów m.in. w sferze digital i OOH, odpowie za komunikację w social mediach. Duża rolę w projekcie odegrają influencerzy  i liderzy opinii, którzy zostaną zaproszeni do udziału w kampanii.

W postępowaniu przetargowym udział brało pięć agencji, APLAN MEDIA, Bringmore Advertising, Grupa Eskadra, Agencja reklamowa dsk i Kava studio. Zwycięska oferta wyniosła 2 376 468,24 zł brutto.

Źródło: APLAN MEDIA Sp. z o.o.

www.aplanmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764