logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplan Media zrealizuje kampanię dla Województwa Śląskiego

  PR 01.06.2023, przeczytano 368 razy
ilustracja

Agencja APLAN MEDIA wygrała przetarg Województwa Śląskiego na zaprojektowanie i przeprowadzenie obszernej kampanii na temat poprawy jakości powietrza w ramach projektu „Śląskie. Przywracamy błękit. Kompleksowa realizacja Programu ochrony powietrza dla województwa śląskiego”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplan-media-zrealizuje-kampanie-dla-wojewodztwa-slaskiego,400238,artykul.html

APLAN MEDIA stanie przed zadaniem opracowania koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji crossmediowej kampanii społecznej. Celem wielopłaszczyznowych działań jest zachęcanie mieszkańców śląskiego do przyjmowania postaw proekologicznych, edukacja w zakresie uchwały antysmogowej oraz programu ochrony powietrza, czy też budowanie świadomości w zakresie negatywnego wpływu smogu na życie i zdrowie.

Po stornie agencji leży przygotowanie pełnej koncepcji kreatywnej oraz strategicznej.

W ramach umowy firma stworzy m.in.: cykl produkcji filmowych, animowanych i videocastów, zorganizuje eventy oraz happeningi, przeprowadzi zakup mediów m.in. w sferze digital i OOH, odpowie za komunikację w social mediach. Duża rolę w projekcie odegrają influencerzy  i liderzy opinii, którzy zostaną zaproszeni do udziału w kampanii.

W postępowaniu przetargowym udział brało pięć agencji, APLAN MEDIA, Bringmore Advertising, Grupa Eskadra, Agencja reklamowa dsk i Kava studio. Zwycięska oferta wyniosła 2 376 468,24 zł brutto.

Źródło: APLAN MEDIA Sp. z o.o.

www.aplanmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG i American Airlines łączą siły w kampanii „Travel light with LG gram”
W nowej kampanii LG Electronics Travel Light with LG gram firma podkreśla mobilność i trwałość swoich ultralekkich laptopów. Kampania jest efektem współpracy z linią lotniczą American Airlines, z którą LG stworzyło ekspozycję LG gram w salonie Admirals Club na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles (LAX). Ta ekskluzywna lokalizacja...
Hubert Niedzielski kierownikiem ds. PR i eventów Porsche Polska
1 października 2023 r. Hubert Niedzielski objął nowo powstałe stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki.
72 proc. - badanych określa jako bardzo istotne ubóstwo starszych kobiet oraz kwestię wsparcia dla kobiet planujących ciążę i spodziewających się dziecka. Kolejno 69 proc. respondentek uważa, że bardzo istotnym problemem są ograniczone możliwości pracy kobiet w związku z opieką nad dziećmi. Dwie na trzy badane sądzą, że bardzo istotna jest ochrona środowiska, 64...
Ruszyła 12. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam
28.09 w Be Happy Museum w Warszawie wystartowała kampania charytatywna DOTYKAM=WYGRYWAM. Głównym jej celem jest promocja dbania o zdrowie piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Każdy ma szansę włączyć się w projekt. Wystarczy oddać swój stary, źle dopasowany biustonosz do reCYClingu, by wesprzeć stowarzyszenia Polskie Amazonki...
Creative Business Network by Filmteractive
Nawiązywanie relacji biznesowych, wymiana wiedzy, kreatywność. Creative Business Network to wydarzenie skierowane do kadry zarządzającej i właścicieli firm z szeroko rozumianego cyfrowego sektora kreatywnego. Dla osób poszukujących nowych partnerów do dalszego rozwoju biznesu. W 2023 roku motywem przewodnim będzie współpraca europejska. Uczestnikom przybliżone...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764