logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Airly promuje się animacją od Timecode Film Production

  PR 26.05.2020, przeczytano 432 razy
ilustracja

Firma Airly - właściciel aplikacji pozwalającej monitorować aktualny stan czystości powietrza wzmacnia działania komunikacyjne skierowane do użytkowników B2B oraz samorządów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-airly-promuje-sie-animacja-od-timecode-film-production,387157,artykul.html

Airly to kompletny system do monitoringu jakości powietrza. W skład systemu wchodzą czujniki jakości powietrza, interaktywna mapa zanieczyszczeń, API, panel klienta i oparta na algorytmach sztucznej inteligencji prognoza jakości powietrza. Aktualne pomiary jakości powietrza są prezentowane na bieżąco w aplikacji mobilnej Airly oraz na mapach online. Airly mierzy stężenia pyłów zawieszonych PM1, PM2.5 i PM10, najważniejsze związki zanieczyszczeń gazowych (NO2, NO, O3, SO2, CO, H2S), a także podaje aktualne informacje odnośnie temperatury, wilgotności oraz wiatru.

- Cieszymy się z faktu współpracy z Timecode Film Production, szczególnie, że mamy mocne przeświadczenie, że pracują tam ludzie równie mocno jak my zatroskani o dobro naszej planety i czyste powietrze w naszym kraju i na świecie. Chcemy, aby nowa animacja w językach polskim i angielskim stanowiła atrakcyjną w formie i przystępną w przekazie pigułkę wiedzy dla wszystkich naszych aktualnych i przyszłych klientów i współpracowników. Myślimy tu w szczególności o samorządach oraz odpowiedzialnych społecznie firmach, które chcą przyłączyć się do naszej walki o czyste powietrze w Polsce i na świecie – mówi Marcin Gnat, Communication & PR Manager w Airly.

Czujniki Airly są obecnie zainstalowane na pięciu kontynentach m.in. w krajach takich jak Ekwador, Indonezja, Nigeria czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Zdecydowana większość z ok. 4000 stacji pomiarowych prezentowanych na mapach Airly znajduje się w Europie – najgęstsze sieci sensorów Airly działają w Polsce, Rumunii i Wielkiej Brytanii. Celem firmy jest zbudowanie największej sieci sensorów oraz stanie się źródłem pierwszego wyboru jeśli chodzi o informacje o jakości powietrza na całym świecie.

- Wiele firm technologicznych, chętnie sięga po proste animacje – tzw. explainery. Można powiedzieć, że stały się ich znakiem rozpoznawczym. Mając odpowiednio przygotowaną wersję bazową takiego fimu, po niewielu korektach w obrazie i nagraniu nowego podkładu lektorskiego, możemy uzyskać dowolną wersję językową, która wygląda jak całkowicie dedykowana na dany rynek. W oparciu o explainery można prowadzić w internecie działania reklamowe o zasięgu organicznym, jak i płatne, zasięgowe kampanie – powiedział Tomasz Dławichowski, partner i dyrektor zarządzający w Timecode Film Production.

Kampanię informacyjną zespół Airly zaplanował we własnym zakresie, za produkcję animacji odpowiada dom produkcyjny Timecode Film Production, specjalizujący się w realizacji reklam, animacji i form branded content. Film powstał w 2 wersjach językowych – polskiej i angielskiej.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe opakowania herbat marki Big-Active
Właśnie ruszyła kampania VOD herbat czarnych Big-Active – marki, która zrodziła się z prawdziwej pasji do herbaty. W swojej ofercie posiada m.in. najbardziej popularną czarną herbatę Pure Ceylon pochodzącą z najlepszych na świecie, cejlońskich plantacji. To właśnie tam jest zrywana i pakowana. Konsumenci deklarują, że z roku na rok spożywają coraz więcej herbaty...
Communication Unlimited dla Suzuki Boxing Night
Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski organizują wspólnie galę boksu olimpijskiego Suzuki Boxing Night IV. Za komunikację wizualną oraz informowanie o wydarzeniu w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited.
Awans w PR Inspiration
W agencji PR Inspiration Agnieszka Kurczych awansowała na stanowisko Senior PR Managera. Odpowiada za całościową obsługę w zakresie PR i social mediów wieloletnich klientów agencji z branży retail: Galerii Krakowskiej, Silesia City Center oraz centrum handlowego Forum Koszalin. Agnieszka Kurczych koordynuje pracę kilkuosobowego zespołu specjalistów z zakresu...
Dawid Borowiec nowym dyrektorem marketingu w Żywiec Zdrój
Jako nowy dyrektor marketingu Żywiec Zdrój, Dawid Borowiec pokieruje działaniami marki, w misję której wpisana jest troska o środowisko i zachęcanie ludzi, by pili zdrowiej.
Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z EZRA UKSW – organizacją, która realizuje autorski model opieki środowiskowej w społeczności lokalnej na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764