logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Airly promuje się animacją od Timecode Film Production

  PR 26.05.2020, przeczytano 1060 razy
ilustracja

Firma Airly - właściciel aplikacji pozwalającej monitorować aktualny stan czystości powietrza wzmacnia działania komunikacyjne skierowane do użytkowników B2B oraz samorządów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-airly-promuje-sie-animacja-od-timecode-film-production,387157,artykul.html

Airly to kompletny system do monitoringu jakości powietrza. W skład systemu wchodzą czujniki jakości powietrza, interaktywna mapa zanieczyszczeń, API, panel klienta i oparta na algorytmach sztucznej inteligencji prognoza jakości powietrza. Aktualne pomiary jakości powietrza są prezentowane na bieżąco w aplikacji mobilnej Airly oraz na mapach online. Airly mierzy stężenia pyłów zawieszonych PM1, PM2.5 i PM10, najważniejsze związki zanieczyszczeń gazowych (NO2, NO, O3, SO2, CO, H2S), a także podaje aktualne informacje odnośnie temperatury, wilgotności oraz wiatru.

- Cieszymy się z faktu współpracy z Timecode Film Production, szczególnie, że mamy mocne przeświadczenie, że pracują tam ludzie równie mocno jak my zatroskani o dobro naszej planety i czyste powietrze w naszym kraju i na świecie. Chcemy, aby nowa animacja w językach polskim i angielskim stanowiła atrakcyjną w formie i przystępną w przekazie pigułkę wiedzy dla wszystkich naszych aktualnych i przyszłych klientów i współpracowników. Myślimy tu w szczególności o samorządach oraz odpowiedzialnych społecznie firmach, które chcą przyłączyć się do naszej walki o czyste powietrze w Polsce i na świecie – mówi Marcin Gnat, Communication & PR Manager w Airly.

Czujniki Airly są obecnie zainstalowane na pięciu kontynentach m.in. w krajach takich jak Ekwador, Indonezja, Nigeria czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Zdecydowana większość z ok. 4000 stacji pomiarowych prezentowanych na mapach Airly znajduje się w Europie – najgęstsze sieci sensorów Airly działają w Polsce, Rumunii i Wielkiej Brytanii. Celem firmy jest zbudowanie największej sieci sensorów oraz stanie się źródłem pierwszego wyboru jeśli chodzi o informacje o jakości powietrza na całym świecie.

- Wiele firm technologicznych, chętnie sięga po proste animacje – tzw. explainery. Można powiedzieć, że stały się ich znakiem rozpoznawczym. Mając odpowiednio przygotowaną wersję bazową takiego fimu, po niewielu korektach w obrazie i nagraniu nowego podkładu lektorskiego, możemy uzyskać dowolną wersję językową, która wygląda jak całkowicie dedykowana na dany rynek. W oparciu o explainery można prowadzić w internecie działania reklamowe o zasięgu organicznym, jak i płatne, zasięgowe kampanie – powiedział Tomasz Dławichowski, partner i dyrektor zarządzający w Timecode Film Production.

Kampanię informacyjną zespół Airly zaplanował we własnym zakresie, za produkcję animacji odpowiada dom produkcyjny Timecode Film Production, specjalizujący się w realizacji reklam, animacji i form branded content. Film powstał w 2 wersjach językowych – polskiej i angielskiej.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764