logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja BZWBK24 Mobile od Lemon Sky

  PR 22.02.2012, przeczytano 1352 razy
ilustracjastrzałka

Użytkownicy kont w BZ WBK cieszą się nieograniczonym dostępem do usług bankowych dzięki serwisowi BZWBK24 mobile. Agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV – przygotowała specjalną aplikację konkursową online – Egzamin z mobilności, w której przeniosła serwis BZWBK24 mobile na Facebooka, promując w ten sposób bankowość mobilną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-bzwbk24-mobile-od-lemon-sky,14723,artykul.html

Jak przekonać internautów do bankowości mobilnej? Korzystanie z usług bankowych za pomocą smartfona to nie tylko oszczędność czasu, ale również świetna zabawa. Lemon Sky (dawniej Adv.pl) postanowiła przeegzaminować użytkowników Facebooka z bankowości mobilnej. Aplikacja konkursowa do złudzenia przypomina smartfon. Gracz, korzystający z aplikacji „Egzamin z mobilności” nie tylko poznaje sposób funkcjonowania oraz użyteczność BZWBK24 mobile, ale również ma szansę na wygraną. Użytkownik codziennie ma inne zadanie do wykonania. Na koniec typuje kwotę dnia. Każdego dnia wygrywają 3 osoby, które jako pierwsze wytypują kwotę dnia z dokładnością do 1 grosza lub będą jej najbliżej. Aplikacja wystartowała w dniu 9 lutego 2012.

„Aplikacja przypominająca interfejs smartfona to doskonały sposób na promowanie bankowości mobilnej. Obsługa konta przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych jest czystą przyjemnością. Przygotowany przez nas konkurs pomaga – w interesującej j i zabawnej formie - zaprezentować użytkownikom Facebooka zalety bankowości mobilnej” – dodaje Mariusz Pełechaty, Head of Social Media w Lemon Sky.

Lemon Sky współpracuje z Bankiem Zachodnim WBK w zakresie social media. Agencja odpowiada za kreację i realizację działań w mediach społecznościowych, mających na celu popularyzację bankowości mobilnej oraz kredytów gotówkowych.

Źródło: Lemon Sky

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Szybszy wzrost Adlook w obliczu utrzymujących się problemów branży związanych z prywatnością i zaostrzonymi przepisami - to sytuacja, z którą będzie mierzyć się firma pod przewodnictwem nowego Dyrektora Generalnego.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764