logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Castrol: Trade Show Marketing w nowoczesnym wydaniu

  PR 11.10.2018, przeczytano 1349 razy
ilustracjastrzałka

Branżowe targi wystawiennicze nadal przyciągają rzesze zainteresowanych, a wśród marketerów są jedną z najpopularniejszych form promocji produktów czy usług. Ale do zbudowania pożądanego wizerunku, zwrócenia uwagi odwiedzających i partnerów biznesowych, nie wystarczy już samo stoisko, hostessy i darmowe gadżety reklamowe. Nowoczesny trade show marketing to spore wyzwanie eventowe, ale odpowiednio dobrane narzędzia zagwarantują sukces i przyniosą wymierne efekty, co z powodzeniem udawania marka Castrol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-castrol%3A-trade-show-marketing-w-nowoczesnym-wydaniu,379695,artykul.html

Castrol, jeden z czołowych producentów olejów silnikowych i środków smarnych, na potrzeby targów Auto Land Expo w Ostródzie, największego tego typu wydarzenia motoryzacyjnej w północno-wschodniej części Polski, przygotował mobilną aplikację quizową. W odbywającej się w sobotę 6 października imprezie udział wzięło blisko 10 000 przedstawicieli branży serwisów samochodowych.

Stoisko marki Castrol, partnera strategicznego targów, wzbudziło ogromne zainteresowanie. Przyczynił się do tego opracowany przez agencję Time4 Digital mobilny quiz z nagrodami. Wyświetlane na 42-calowym ekranie dotykowym pytania sprawdzały praktyczną znajomość części samochodowych i ich zastosowania. Na każdego z uczestników zabawy czekało 10 losowo wybranych pytań, a do końcowego wyniku wliczały się nie tylko prawidłowe odpowiedzi, ale też czas. Na tej podstawie powstawała klasyfikacja generalna, a zwycięzcy każdej z trzech rund zdobywali nagrody związane ze startującym w Formule 1 zespołem Renault.

– Planując nasze aktywności na targach Auto Land Expo szukaliśmy pomysłu, który pozwoli w kreatywny sposób zaangażować uczestników, łącząc prezentację naszej marki z dobrą zabawą. Interaktywny quiz okazał się wielkim sukcesem, co potwierdza ogromne zainteresowanie zarówno aplikacją, jak i całą naszą ofertą. Stoisko okazało się doskonałą wizytówką firmy – odważnie sięgającej po nowoczesne rozwiązania i podążającej za trendami – mówi Tarek Hamed, Marketing Activation Manager CEE odpowiedzialny za promocję marki Castrol w Polsce.

Ekran z quizem zamieszczony został na beczce olejowej. Spójność wizualną z marką podkreślała też warstwa graficzna aplikacji, w tym animacje, komunikaty, przyciski i belka nawigacyjna. Do wzięcia udziału w zabawie zachęcała grafika na ekranie startowym. Zastosowane przez Time4 Digital innowacyjne rozwiązania pozwalały szybko przechodzić przez kolejne etapy, przechowywać dane, monitorować interakcje użytkowników i podawać wyniki. Całość skutecznie przykuwała uwagę odwiedzających. Zatrzymywała ich na dłużej przy stoisku, dając możliwość rozmowy na temat produktów.

– Branżowe targi to doskonała okazja, by dotrzeć do potencjalnych klientów, ale też ogromne wyzwanie, by zrobić wrażenie na odwiedzających i wyróżnić się wśród konkurencji – mówi Mateusz Burczyński, CEO Agencji Time4 Digital. – Świat motoryzacji od zawsze przeplata się ze światem nowych technologii i na tym połączeniu oparliśmy aplikację. Bazując na naszym doświadczeniu i dostępnych narzędziach digitalowych, zdecydowaliśmy się na interaktywny quiz. Ten sposób prezentacji pozwolił uczestnikom wejść do świata marki Castrol, sprawdzić swoją wiedzę, a przy okazji wprowadzał element rywalizacji i dawał szansę na wygranie ciekawych nagród – dodaje.

Aplikacja przygotowana na targi Auto Land Expo to kolejny multimedialny projekt Time4 Digital. Agencja działa już od niemal dekady, oferując obecnie najbardziej zaawansowane na rynku publikacje w formie portali webowych, aplikacji mobilnych czy customowych systemów. Na koncie ma współpracę m.in. z takimi markami jak: Carrefour, Castrol, Ferrari, Philip Morris, Porsche, Roche czy Santander.

Źródło: Castrol

www.castrol.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764