logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Castrol: Trade Show Marketing w nowoczesnym wydaniu

  PR 11.10.2018, przeczytano 1346 razy
ilustracjastrzałka

Branżowe targi wystawiennicze nadal przyciągają rzesze zainteresowanych, a wśród marketerów są jedną z najpopularniejszych form promocji produktów czy usług. Ale do zbudowania pożądanego wizerunku, zwrócenia uwagi odwiedzających i partnerów biznesowych, nie wystarczy już samo stoisko, hostessy i darmowe gadżety reklamowe. Nowoczesny trade show marketing to spore wyzwanie eventowe, ale odpowiednio dobrane narzędzia zagwarantują sukces i przyniosą wymierne efekty, co z powodzeniem udawania marka Castrol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-castrol%3A-trade-show-marketing-w-nowoczesnym-wydaniu,379695,artykul.html

Castrol, jeden z czołowych producentów olejów silnikowych i środków smarnych, na potrzeby targów Auto Land Expo w Ostródzie, największego tego typu wydarzenia motoryzacyjnej w północno-wschodniej części Polski, przygotował mobilną aplikację quizową. W odbywającej się w sobotę 6 października imprezie udział wzięło blisko 10 000 przedstawicieli branży serwisów samochodowych.

Stoisko marki Castrol, partnera strategicznego targów, wzbudziło ogromne zainteresowanie. Przyczynił się do tego opracowany przez agencję Time4 Digital mobilny quiz z nagrodami. Wyświetlane na 42-calowym ekranie dotykowym pytania sprawdzały praktyczną znajomość części samochodowych i ich zastosowania. Na każdego z uczestników zabawy czekało 10 losowo wybranych pytań, a do końcowego wyniku wliczały się nie tylko prawidłowe odpowiedzi, ale też czas. Na tej podstawie powstawała klasyfikacja generalna, a zwycięzcy każdej z trzech rund zdobywali nagrody związane ze startującym w Formule 1 zespołem Renault.

– Planując nasze aktywności na targach Auto Land Expo szukaliśmy pomysłu, który pozwoli w kreatywny sposób zaangażować uczestników, łącząc prezentację naszej marki z dobrą zabawą. Interaktywny quiz okazał się wielkim sukcesem, co potwierdza ogromne zainteresowanie zarówno aplikacją, jak i całą naszą ofertą. Stoisko okazało się doskonałą wizytówką firmy – odważnie sięgającej po nowoczesne rozwiązania i podążającej za trendami – mówi Tarek Hamed, Marketing Activation Manager CEE odpowiedzialny za promocję marki Castrol w Polsce.

Ekran z quizem zamieszczony został na beczce olejowej. Spójność wizualną z marką podkreślała też warstwa graficzna aplikacji, w tym animacje, komunikaty, przyciski i belka nawigacyjna. Do wzięcia udziału w zabawie zachęcała grafika na ekranie startowym. Zastosowane przez Time4 Digital innowacyjne rozwiązania pozwalały szybko przechodzić przez kolejne etapy, przechowywać dane, monitorować interakcje użytkowników i podawać wyniki. Całość skutecznie przykuwała uwagę odwiedzających. Zatrzymywała ich na dłużej przy stoisku, dając możliwość rozmowy na temat produktów.

– Branżowe targi to doskonała okazja, by dotrzeć do potencjalnych klientów, ale też ogromne wyzwanie, by zrobić wrażenie na odwiedzających i wyróżnić się wśród konkurencji – mówi Mateusz Burczyński, CEO Agencji Time4 Digital. – Świat motoryzacji od zawsze przeplata się ze światem nowych technologii i na tym połączeniu oparliśmy aplikację. Bazując na naszym doświadczeniu i dostępnych narzędziach digitalowych, zdecydowaliśmy się na interaktywny quiz. Ten sposób prezentacji pozwolił uczestnikom wejść do świata marki Castrol, sprawdzić swoją wiedzę, a przy okazji wprowadzał element rywalizacji i dawał szansę na wygranie ciekawych nagród – dodaje.

Aplikacja przygotowana na targi Auto Land Expo to kolejny multimedialny projekt Time4 Digital. Agencja działa już od niemal dekady, oferując obecnie najbardziej zaawansowane na rynku publikacje w formie portali webowych, aplikacji mobilnych czy customowych systemów. Na koncie ma współpracę m.in. z takimi markami jak: Carrefour, Castrol, Ferrari, Philip Morris, Porsche, Roche czy Santander.

Źródło: Castrol

www.castrol.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764