logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Castrol: Trade Show Marketing w nowoczesnym wydaniu

  PR 11.10.2018, przeczytano 409 razy
ilustracjastrzałka

Branżowe targi wystawiennicze nadal przyciągają rzesze zainteresowanych, a wśród marketerów są jedną z najpopularniejszych form promocji produktów czy usług. Ale do zbudowania pożądanego wizerunku, zwrócenia uwagi odwiedzających i partnerów biznesowych, nie wystarczy już samo stoisko, hostessy i darmowe gadżety reklamowe. Nowoczesny trade show marketing to spore wyzwanie eventowe, ale odpowiednio dobrane narzędzia zagwarantują sukces i przyniosą wymierne efekty, co z powodzeniem udawania marka Castrol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-castrol%3A-trade-show-marketing-w-nowoczesnym-wydaniu,379695,artykul.html

Castrol, jeden z czołowych producentów olejów silnikowych i środków smarnych, na potrzeby targów Auto Land Expo w Ostródzie, największego tego typu wydarzenia motoryzacyjnej w północno-wschodniej części Polski, przygotował mobilną aplikację quizową. W odbywającej się w sobotę 6 października imprezie udział wzięło blisko 10 000 przedstawicieli branży serwisów samochodowych.

Stoisko marki Castrol, partnera strategicznego targów, wzbudziło ogromne zainteresowanie. Przyczynił się do tego opracowany przez agencję Time4 Digital mobilny quiz z nagrodami. Wyświetlane na 42-calowym ekranie dotykowym pytania sprawdzały praktyczną znajomość części samochodowych i ich zastosowania. Na każdego z uczestników zabawy czekało 10 losowo wybranych pytań, a do końcowego wyniku wliczały się nie tylko prawidłowe odpowiedzi, ale też czas. Na tej podstawie powstawała klasyfikacja generalna, a zwycięzcy każdej z trzech rund zdobywali nagrody związane ze startującym w Formule 1 zespołem Renault.

– Planując nasze aktywności na targach Auto Land Expo szukaliśmy pomysłu, który pozwoli w kreatywny sposób zaangażować uczestników, łącząc prezentację naszej marki z dobrą zabawą. Interaktywny quiz okazał się wielkim sukcesem, co potwierdza ogromne zainteresowanie zarówno aplikacją, jak i całą naszą ofertą. Stoisko okazało się doskonałą wizytówką firmy – odważnie sięgającej po nowoczesne rozwiązania i podążającej za trendami – mówi Tarek Hamed, Marketing Activation Manager CEE odpowiedzialny za promocję marki Castrol w Polsce.

Ekran z quizem zamieszczony został na beczce olejowej. Spójność wizualną z marką podkreślała też warstwa graficzna aplikacji, w tym animacje, komunikaty, przyciski i belka nawigacyjna. Do wzięcia udziału w zabawie zachęcała grafika na ekranie startowym. Zastosowane przez Time4 Digital innowacyjne rozwiązania pozwalały szybko przechodzić przez kolejne etapy, przechowywać dane, monitorować interakcje użytkowników i podawać wyniki. Całość skutecznie przykuwała uwagę odwiedzających. Zatrzymywała ich na dłużej przy stoisku, dając możliwość rozmowy na temat produktów.

– Branżowe targi to doskonała okazja, by dotrzeć do potencjalnych klientów, ale też ogromne wyzwanie, by zrobić wrażenie na odwiedzających i wyróżnić się wśród konkurencji – mówi Mateusz Burczyński, CEO Agencji Time4 Digital. – Świat motoryzacji od zawsze przeplata się ze światem nowych technologii i na tym połączeniu oparliśmy aplikację. Bazując na naszym doświadczeniu i dostępnych narzędziach digitalowych, zdecydowaliśmy się na interaktywny quiz. Ten sposób prezentacji pozwolił uczestnikom wejść do świata marki Castrol, sprawdzić swoją wiedzę, a przy okazji wprowadzał element rywalizacji i dawał szansę na wygranie ciekawych nagród – dodaje.

Aplikacja przygotowana na targi Auto Land Expo to kolejny multimedialny projekt Time4 Digital. Agencja działa już od niemal dekady, oferując obecnie najbardziej zaawansowane na rynku publikacje w formie portali webowych, aplikacji mobilnych czy customowych systemów. Na koncie ma współpracę m.in. z takimi markami jak: Carrefour, Castrol, Ferrari, Philip Morris, Porsche, Roche czy Santander.

Źródło: Castrol

www.castrol.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani
Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.
#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową
24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.
Castorama: Nowa marka własna i katalog Projekt łazienka 2019
W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000...
Play i zespół Mediacom dla Illuminar Gaming
Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
Grupa Murapol ma nowego Ambasadora – Andrzeja Bargiela
MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764